Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on vain tämä yksi elämä. Mitä luulette, tuleeko loppumetreillä mieleen että olipa tyhmää käyttää aikaa siitä riitelyyn ja huonoihin väleihin perheen/suvun/ystävien tai tuttujen kanssa?

Vain ajatus
02.04.2023 |

En itse ole vielä tietääkseni loppumetreillä mutta olen kuitenkin alkanut ajatella että onko joka riita niin tarpeellinen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että on vain tämä yksi elämä. Tykkään Veljeni Leijonamieli-kirjasta, perustan uskomukseni siihen 😊

Eihän ne Leijonamielessä kuolemaa pelänneet, vaan yksinjäämistä.

(Lapsena on kamalaa jos jää yksin, mutta aikuisena pitää osata olla yksinkin).

Vastasinkin siihen, että onko vain tämä elämä! Ei oo, mun aivoituksissa.,

Vierailija
22/36 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asiasta. Jotkut asiat ovat riidan arvoisia, suurin osa ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sukulaiseni ovat katkeria riidanhaastajia. Olisi pitänyt tehdä ero jo aiemmin. Kun ottanut kunnolla etäisyyttä oma happi kulkee paremmin. Ei enää jatkuvaa syyttelyä, rahan kerjäämistä, pers häiriöisten jatkuvaa kiusaamista. Yksin parempi. Kontaktit sielä lähinnä vaatimuksia.

Vierailija
24/36 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehtii jonkinverran vanhaksi asti, kai tajuaa sen, että ei tätä elämää voi elää muuten kuin tavalla tai toisella väärin ja päin hilivattia.

Vierailija
25/36 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä riitelystä joten vältän niitä ihmisiä joiden kanssa tulee riitaa oli se sitten kuinka läheinen sukulainen tahansa.

Vierailija
26/36 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sen vuoksi olen jättänyt puoli sukua matkan varrelle. Elämä on mukavampaa kun ei ole narsistihulluja pilaamassa koko elämääni. Onnellinen olon kun ei tarvi enää sietää ihmisiä jotka aiheuttavat pelkkää pahaa. 

Uskon, että viimeisillä hetkillä en todellakaan kadu päätöstäni. 

Vierailija
27/36 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että on vain tämä yksi elämä. Tykkään Veljeni Leijonamieli-kirjasta, perustan uskomukseni siihen 😊

Ehkä ei niin olekkaan mutta tuskin eletään sitä seuraavaa just samojen ihmisten kanssa.

Vierailija
28/36 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja järkevä ajatus. 

Vietin elämäsäni yli 20 vuotta kirjoittamassa mm. noloille palstamiestursokkeille. 

Vierailija
29/36 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sukulaiseni ovat katkeria riidanhaastajia. Olisi pitänyt tehdä ero jo aiemmin. Kun ottanut kunnolla etäisyyttä oma happi kulkee paremmin. Ei enää jatkuvaa syyttelyä, rahan kerjäämistä, pers häiriöisten jatkuvaa kiusaamista. Yksin parempi. Kontaktit sielä lähinnä vaatimuksia.

Ymmärrän kyllä. Silloin kun ei kompromissit onnistu tai vain tavallinen 'me nyt tykätään asioista eri lailla ja antaa sen olla siinä' niin silloin on parempi ottaa välimatkaa niin kunnolla että tuntee että happi taas kuleee -ap

Vierailija
30/36 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Eniten harmittaa jo nyt se, että ihmiset on niin ilkeitä. Se on pilannut monta mahdollisuutta.

Vierailija
31/36 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näitä elämiä aika monta.

Typerää ja ahdasmielistä kristillisyyttä.

Kyllä voi ihan hyvin olla mutta yksi elämä kerrallaan. En usko että tätä elämää elämme toistona samojen ihmisten kanssa samaan malliin kuin tässä.

Vierailija
32/36 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon esimerkiksi huomannut, että joka risaus tekemisistäni jaetaan siskojen kanssa ja jaarataan sitten niitä. Toinen sisko tekee sitten tunnustelusoittoja udellakseen lisää. Kyllä silloin ollaan muka niin hyvää pataa.

Välillä häneltä kyllä tulee sammakoita suusta.

En ole nyt jaellut uutta puhelinnumeroani. Ei kiinnosta, kun selän takana ollaan kuitenkin niin negatiivisia.

Vierailija
33/36 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateistien valheita kun ei nuppi kestä isompaa skaalaa.

Mitään järkeä luoda tälläinen mailma vain yhtä elämää varten, täällä kerätään karma pisteitä ja päästään sitä myöten aina parempaan versioon käsiksi.

Vierailija
34/36 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lapseton akaton mies minua ei muu sureta kuinka monta kaatoa vielä saan.  sukulaiset hävisivät oikeudessa heille näytän keskaria. EI TODELLA OLE HUOLEN HÄIVÄÄ. sukulaisille ns tuttaville toivotan hyvin kivuliasta kuolemaa.

Vierailija
35/36 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein typerintä on riidellä arvovallasta, mutta työelämässä sitä on hankala välttää. Hommat pitää saada hoidetuksi, mutta usein joku on pelkästään oman taustansa perusteella sitä mieltä, että väärin hoidettu. Ja tähän turhaan tärkeilyyn palaa aikaa.

Vierailija
36/36 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On näitä elämiä aika monta.

Typerää ja ahdasmielistä kristillisyyttä.

Kyllä voi ihan hyvin olla mutta yksi elämä kerrallaan. En usko että tätä elämää elämme toistona samojen ihmisten kanssa samaan malliin kuin tässä.

Saattaa olla useampi elämä kerralla, tämän takia nähdään unia ja ollaan eri mailmoissa.

Kohta taas muistetaan kuinka tämä triggeröidään, esim joogaamista ?

Eri mailmoissa eletään sitten eri nopeuksilla, sata vuotta täällä saattaa olla yksi päivä jossain muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän