Onko teillä painopeitto?
Onko joku täällä kokeillut painopeittoa esimerkiksi nukahtamisen nopeuttamiseksi? Noitahan on kai käytetty pitkään nepsyjen kanssa mutta ilmeisesti myös muut käyttävät?
Kommentit (240)
Ei ole painopeittoa eikä tule olemaan. Jollain lailla sairaat tarvitsevat sellaisen. Nukun hyvin tavallisella untuvatäkillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole painopeittoa eikä tule olemaan. Jollain lailla sairaat tarvitsevat sellaisen. Nukun hyvin tavallisella untuvatäkillä.
Jollain lailla sairaat tarvitsevat untuvatäkin. Jätän itse untuvat lintujen käyttöön, koska ne tarvitsevat niitä - toisin kuin minä.
On tää pimee palsta, mistään asiasta ei voi keskustella, kun mt-potilaat tarvitsee oman aikansa joka ikisessä keskustelussa 🤪
Milloin se GROWTH hackathoni alkaa?
Ap:lle sopisi asuinpaikaksi Utsjoki.
Vierailija kirjoitti:
Milloin se GROWTH hackathoni alkaa?
Alko kikyily ja se peruttiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammikuusta lähtien olen nukkunut 7 kg peiton kanssa. Tuntuu paremmalta kuin tyttöystävän kainalossa nukuminen (ihme pyörijä). Saisi olla ehkä hieman painavampi vielä, mutta muuten hyvä kapistus.
Ai korvaako painopeitto nykyään tyttöystävän?
Mt-ongelmaisilla vela-vanhapiioilla kyllä.
Ostin suosituksesta ja jonkun aikaa käytin. Kuuma siinä tuli.
Aikuinen lapsi on tykännyt käyttää.
Pesetin pesulassa. Ei se niin kalliiksi tullut, pari kertaa vuodessa pesetän muutkin peitot, petarit, makuupussit ja muutaman maton.
Voisko noi intia-jutut jo loppua >:(
No antaa sitte olla.. ei kukaan mua ymmärrä. Moi
Voi luoja. Jos haluat ikinä päästä treffeille sun on lopetettava tuo heti.
mooi tota oisko poistaa jotai akuuttii nippii
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, ensinnäkin sellainen on niin kallis että ei mulla ole siihen varaa, ja toiseksi mulla tulee ympäri vuorokauden inhottavia hikipuuskia (vaihdevuodet) niin että pitää olla joka ikinen yö tornituuletin sängyn jalkopäässä. Kävin lääkärissäkin anelemassa apua näihin vaivoihin mutta turhaan
Häh, eikö lääkäri kirjoittanut sulle reseptiä painopeittoon?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on, ostin tammikuussa Jyskistä 9kg painopeiton alennusmyynnistä. Sairastan yleistynyttä ahdistuneisuushäiriötä ja painopeitto tuntuu kyllä mukavan rauhoittavalta. Yölliset heräilyt ovat vähentyneet. Lakanoiden vaihtaminen käy kyllä kuntoilusta. :D Muuten olen tyytyväinen.
Paljonko sulla on itsellä painoa?
Itse painan päälle 50 kiloa ja ostin 7 kilon peiton, joka on alkanut tuntumaan liian kevyeltä.
Oon myös ahdistuneisuushäiriöinen.
No on tylsää.