Onko teillä painopeitto?
Onko joku täällä kokeillut painopeittoa esimerkiksi nukahtamisen nopeuttamiseksi? Noitahan on kai käytetty pitkään nepsyjen kanssa mutta ilmeisesti myös muut käyttävät?
Kommentit (240)
Katso peiliin niin näet totuuden
Käynti autotohtorilla on nykyään kallista.
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Vierailija kirjoitti:
Luin että panopeitto. Niitäkin löytyy.
Puhelimen näyttö on rikki ja minäkin luin panopeitto😆
Miksi kirahvit eivät koskaan luovu lahjoistaan? Koska ne ovat niin kirahvallisia.
Tottakai kaikilla palstan moniongelmaisilla, psyykenlääkkeitä syövillä vela-akoilla on painopeitto😆
Miten nuo isovanhemmat tähän edes liittyvät?
Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D
Mulla on keltainen panopeitto. Siinä on myös vähän punaista ja ruskeaa.
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
Minäkin haaveilen että olisin joskus mukana paikallispolitiikassa. Mutta sen verran realisti olen ettei sinne ole mitään asiaa oikeasti.
rahaa pitää kai sit tarjoo naisille baaris...sit kelpais jos tarjois koko illan..ois rikas
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä, jos on levottomat jalat tai huono verenkierto jaloissa. Jalkoja alkaa särkeä painon alla. Painopeittoa ei myöskään porkaista tuosta vaa sivuun, jos tulee kuuma ja haluat peiton pois jalkojen päältä. Eikä kyljen kääntäminenkään ole ihan vaivatonta.
Sitten sen täytyy olla sulle liian painava.
Saksan Amazonista runsas vuosi sitten 11-kiloinen peitto noin 45 eurolla. En osaisi nukkua enää ilman. Aivan ehdoton kapistus.