Onko teillä painopeitto?
Onko joku täällä kokeillut painopeittoa esimerkiksi nukahtamisen nopeuttamiseksi? Noitahan on kai käytetty pitkään nepsyjen kanssa mutta ilmeisesti myös muut käyttävät?
Kommentit (240)
Mulla oli 12 kilon painopeitto. En tykännyt siitä koska sen alla oli todella vaikeaa kääntyä ja se hiosti paljon. Onneksi kissani teki siihen reiän jolloin ryynejä alkoi virrata ulos ja sain hyvän syyn heittää peiton menemään.
Kokeilin, en tykännyt. Untuvapeitto kesät talvet.
Teidän pitäisi perustaa oma kerho ja mennä sinne ihailemaan toisienne kampauksia.
Mites, jos tekee mieli yhdyntään ja jenkkisarjatyyliin peitto on päällä häveliäisyyssyistä?
Ostin hyvästä alesta kymmenen kilon painopeiton ja toimii (oma elopaino 80kg) Päiväuniin aivan ehdoton jos kesken päivän iskee holtiton väsymys. Jotain taikaa tuossa painopeitossa on. Tulee myös vähemmän kieriskeltyä öisin. Uni on jotenkin parempaa, syvempää. Pelottaa vain kun se on niin kuuma. Miten kesällä. Mutta yhtä kaikki: toimii.
No ei ole, ensinnäkin sellainen on niin kallis että ei mulla ole siihen varaa, ja toiseksi mulla tulee ympäri vuorokauden inhottavia hikipuuskia (vaihdevuodet) niin että pitää olla joka ikinen yö tornituuletin sängyn jalkopäässä. Kävin lääkärissäkin anelemassa apua näihin vaivoihin mutta turhaan
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
Mulla on tuplapeitto ja kääriydyn siihen nnin, että se pysyy tikasti ymparillä. Sopivasti puristaa, mutta ei liikaa ja jalat saa olla vapaasti. Painopeitto aihettimulla jalkasärkyä, mutta mä nyt en voi pitää kotona sukkiakaan, kun alkaa särkee jalkoja.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, ensinnäkin sellainen on niin kallis että ei mulla ole siihen varaa, ja toiseksi mulla tulee ympäri vuorokauden inhottavia hikipuuskia (vaihdevuodet) niin että pitää olla joka ikinen yö tornituuletin sängyn jalkopäässä. Kävin lääkärissäkin anelemassa apua näihin vaivoihin mutta turhaan
Kallisko? Alkaen parikymppiä.
Mulla on nykyään joka paikka kipeänä ja epäilen sen johtuvan tuosta 7 kg:n painopeitosta. Alussa oli voimallista ahdistustakin sen kanssa, mutta pakotin itseni sopeutumaan kuten kaikkeen muuhunkin.
No jopas jotakin. Päästiin vielä yhtaikaa tänne varvihyllylle. Levätään hetken ennen..
Painopeitto toisaalta kiinnostaa, mutta mietityttää kuinka sen pesu onnistuu tavallisessa pesukoneessa. Olen tottunut nukkumaan mahdollisimman viileässä. Tuleeko painopeiton kanssa kuuma?
Painopeitoksi riittäisi aivan hyvin ne vanhat mummolan täkit. Niitä vaan ei saa enää mistään.
Untuvapeitto talvella, silkkipeitto kesällä. Painopeitto kuulostaa jo ajatuksena liian tukalalta. Meneekö painopeitto muutes myyntiin siinä vaiheessa kun pitäisi saada pestyä?
Aiotteko äänestää? Itse ainakin jätän äänestämättä
Panopeitto löytyy joo. Siinä kun vetää kunnon panot niin takuulla nukuttaa!