Onko teillä painopeitto?
Onko joku täällä kokeillut painopeittoa esimerkiksi nukahtamisen nopeuttamiseksi? Noitahan on kai käytetty pitkään nepsyjen kanssa mutta ilmeisesti myös muut käyttävät?
Kommentit (240)
Voi taivas mitkä loiston päivät Suomella on vielä edessään.
Rikkaiden hömpötyksiä. Tottakai kehuskelevat miten hyvä se on ja kuinka paljon maksoi. Joo, on kalliita ja on teillä rahaa. Uskotaan.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaiden hömpötyksiä. Tottakai kehuskelevat miten hyvä se on ja kuinka paljon maksoi. Joo, on kalliita ja on teillä rahaa. Uskotaan.
Mulla on 15 euron painopeitto enkä ole rikas.
Liiiiiiigaliiiiiiiiiiisooooooooiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaa pyhäää kaaaannnabiiiiis
Whatever you think you can or can't you're right!
Vahva on voimakkain yksinään - Roope Ankka
nunnuka nunnuka voi voi voi voi
Yksineläjänä pitäisin tuollaisesta painopeitosta kuin myös poikaystävätyynystä. Mutta kun sellaisten jumbojen pesu koneessa on mahdotonta, niin turha haave. Ja sun aika ahtaastikin. Minne ne tunkisi, jos ei aina halua niitä käyttää, kuten kesällä, kun ei juuri tarvi kevyttäkään peittoa päälle.
Paino ja noja kyllä tuntuvat mukavalta. Vauvakin rauhoittuu, kun se kääritään kapaloon. Se juontaa ilmeisesti meidän ahtaaseen kohtuaikaamme, että niin on hyvä olla.
Itse laitan tyynyn selän taakse, johon nojaan. Myös kainaloon. Se tuntuu vähän siltä kuin olisi petikaveri.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä, jos on levottomat jalat tai huono verenkierto jaloissa. Jalkoja alkaa särkeä painon alla. Painopeittoa ei myöskään porkaista tuosta vaa sivuun, jos tulee kuuma ja haluat peiton pois jalkojen päältä. Eikä kyljen kääntäminenkään ole ihan vaivatonta.
Mulla on just auttanut levottomiin jalkoihin. Ja aivan hyvin onnistun siirtämään jalat tarvittaessa peiton alta. Huomionarvoista lienee myös se, että nukuin melkein koko viime kesän painopeitolla, vaikka ennen on pitänyt vaihtaa kevyempää peittoa kesäksi.
No byyhyy. Mikä tässä nyt sulle on ongelma?
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )
painopeitossa on höyheniä,,
untava-peitto on ilman kevyt ja yhtä lämmin..
hintaa on satasia mutta kyllä nukkuu hyvin !