Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FWB-naisen löytämisen vaikeus

Vierailija
01.04.2023 |

Tinderin kautta on tullut useita matcheja mutta ei siltikään ole löytynyt sopivaa naista pysyvään / ainakin pitkään fwb-suhteeseen. Moni haluaa kuitenkin perinteistä suhdetta tai muuten ei matchaa. Montakohan vuotta menee ennen kuin löytyy

Kommentit (346)

Vierailija
181/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap ei kirjoittanut profiiliinsa että etsinnässä muuta kuin parisuhde. Ehkä siksi sulle tuli niitä jotka etsi parisuhdetta eivätkä ryhtyneet fwb sun kanssa.

Miksi johdatat ihmisiä harhaan?

Ihan selvästi kirjoitin profiiliin, että fwb-suhde haussa. Silti naiset usein haluavat perinteisen suhteen

Niiniii, ei oikein uskottavaa. Luulisi että näkee fwb tai sanot heille ekana niin olisi et no etsin eri asiaa hyvästit.

Eli johdit harhaan kuitenkin.

Mitä harhaanjohtavaa siinä on, kun profiilissa lukee, että olen varattu ja etsin fwb:ta?

No sitten sun matchit luulisi näkevän asian. Eli joko nyt keksit omiasi että olisi matcheja. Ehkäpä kukaan ei halunnut matchasta ja olla tommoisessa suhteessa ja nyt itket täällä mikset saa semmoista.

Kyllä niitä tinder-matcheja tuli montakin mutta se ei riitä, että tavataan viestien välityksellä

Eli kukaan ei halunnut edes tavata sinua oikeasti?

Ap halusi heti sänkyyn vaikka ensin pitäisi olla ystävyys perustana mutta ap ei tätä ymmärtänyt tässä fwb jutussa. Ystävyys ottaa aikansa muodostua ja ap halusi sen tunnissa

Ap varmaan ajattelee, että se ystävyys kasvaa siinä vuosien mittaan seksiä ap:n kanssa ap:n vaimon aikataulujen mukaan sovitettuna harrastaessa.

Vierailija
182/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat Ap just hyvältä. Kun sulla on jo vaimo niin et olisi taakaksi etkä jäisi roikkumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmastikaan ole pitkä, komea ja isomunainen? Nimittäin jos olisit, sulla ois naisia jonoksi saakka ihan millaiseen tahansa suhteeseen.

Pituuteen ja komeuteen en ota kantaa mutta Se taitaa olla melkoisen iso. En tosin ole toisten miesten sitä livenä juhlakunnossa nähnyt mutta naiset ovat näin sanoneet. Sen koko tuskin kuitenkaan on se tärkein juttu naiselle. Ainakin jos olen oikein ymmärtänyt

Vierailija
184/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ehkäpä sun iässä pitää jo ymmärtää että sun ikäiset varmaa ehtii parisuhdetta eikä fwb.

Kerta jo 44 vuotias olet, enkä usko että nuoria kiinnostaa olla 44v ukon fwb.

Vierailija
185/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat Ap just hyvältä. Kun sulla on jo vaimo niin et olisi taakaksi etkä jäisi roikkumaan?

Kiva , että joku on samalla aaltopituudella

Vierailija
186/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainoastaan silloin kun vaimo saa tietää ja tulee ovellesi hakkamaan.

Vierailija
187/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä minä olen fwb-naiset löytänyt. Yhteistä kaikille fwb-suhteille on ollut sukupuolielinten erinomainen yhteensopivuus, minkä johdosta ko. naiset ovat saaneet paljon orgasmeja nimenomaan yhdynnässä

Ja höpöhöpö.

Käy kateeksi vai?

Mä kerron sulle salaisuuden, jonka kaikki naiset tietävät. Se mies joka kehuskelee antavansa naiselle paljon orgasmeja on poikkeuksetta surkea sängyssä. Siis poikkeuksetta.

Eikö ole ihan loogista, että nainen valitsee fwb suhteeseen miehen, jonka kanssa seksi on hyvää?

Ohi meni niin, että kohina käy.

No yritän sanoa vielä selkeämmin: miksi kukaan nainen alkaisi fwb-suhteeseen, jossa seksi on surkeaa?

Oletko todella noin hidas päästäsi?

Seksi- ja etenkin panotaidoillaan kehuvat miehet ovat niitä miehiä, jotka eivät naisten tyydytyksestä tajua mitään,

Tässä ei ollut kehumisesta kyse, vaan havainnosta, jota pidän mielenkiintoisena. Nimittäin siitä, että naiset tuntuvat arvostavan eniten nimenomaan yhdynnässä saatua orgasmia.

Kyllä, aikuisviihteessä näin.

Ja tosielämässäkö ei? Oletko sitä mieltä, että kukaan nainen ei voi saada yhdynnässä orgasmia?

Klitorista kiihottamalla saan aina ja varmasti monta kertaa, yhdynnässä satunnaisesti. Olen ihan tavallinen nainen fysiikaltani.

Miksi jauhat siitä yhdyntäorgasmista? Kuulostaa, että seksi on mielestäsi pelkkää panemista, kun et osoita arvostusta mielikuvituksellisuudelle ja moninaisuudelle seksissä.

Naiset on kertoneet mulle, että yhdyntäorgasmi tuntuu paljon paremmalta, kuin klitoriksen ulkoisia osia kiihottamalla saatu

Joopajoo, yhdyntäorgasmi on ainakin minulle vain pieni lämpöaalto emättimessä. Klitorista kiihottamalla saan monta voimakasta orgasmia, jos kumppani ei ole ihan tumpelo. Toki klitoriksen kiihottaminen yhdynnän aikana tarjoaa usein aivan loistavan orgasmin. Jos se on taidoillesi liikaa, toki klitoriskiihottimen käyttö ajaa saman asian.

Vierailija
188/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ehkäpä sun iässä pitää jo ymmärtää että sun ikäiset varmaa ehtii parisuhdetta eikä fwb.

En ole etsimässä nuorta naista, vaan fwb-ystävää. Ei se ikä ratkaise tällaista. Liian nuoren kanssa tuskin edes synkkaisi ja tuskin ovat kiinnostuneitakaan, joten sitä en aio pohtia

Vierailija
189/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pertti älä aprillaa mies rukkaa! Hällä on kauhee suru kun ei löydy rakastajatarta!

Vierailija
190/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmastikaan ole pitkä, komea ja isomunainen? Nimittäin jos olisit, sulla ois naisia jonoksi saakka ihan millaiseen tahansa suhteeseen.

Pituuteen ja komeuteen en ota kantaa mutta Se taitaa olla melkoisen iso. En tosin ole toisten miesten sitä livenä juhlakunnossa nähnyt mutta naiset ovat näin sanoneet. Sen koko tuskin kuitenkaan on se tärkein juttu naiselle. Ainakin jos olen oikein ymmärtänyt

Eli ei ole iso. Voi sen sanoa suoraankin.

Pituuteen et ota kantaa eli lyhyt.

Siinä ne olennaisimmat syyt ongelmaasi, ole hyvä.

Vierailija
191/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa ainakin olla selvää että ap ei etsi fwb-suhdetta vaan jotain mistä käydä panemassa. Minulle ei ainakaan ystäväni ole taakka ja roikkujia.

Vierailija
192/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajista saa hyvän fwb-suhteen.

Öö, yksinhuoltajat ovat mieledtäsi joku yhtenäinen naismassa?

Aina kun saavat lapsestansa vapaata.

Joku yksinhuoltaja on antanut sulle pakit vai mistä moinen katkeruus?

Sillä yh:lla on elävä/eläviä todisteita siitä, että yh on saanut seksiä, toisin kuin katkerikko.

Vierailija
193/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei ole iso. Voi sen sanoa suoraankin.

Pituuteen et ota kantaa eli lyhyt.

Siinä ne olennaisimmat syyt ongelmaasi, ole hyvä.

En ole koskaan edes ajatellut kertoa Sen koosta naiselle etukäteen. Se olisi mielestäni mautonta. Pituutta on sen verran, että aika harva nainen on samanpituinen tai pidempi

Vierailija
194/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuuko vaimosikin välillä fwb ystäväsi kanssa sänky hommiin?

Vierailija
195/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:n vaimo saa tietää lort toilevan miehensä touhuiluista ja antaa potkun perseelle! Halpa petturi ei ole aviomiesmatskua

Vierailija
196/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa ainakin olla selvää että ap ei etsi fwb-suhdetta vaan jotain mistä käydä panemassa. Minulle ei ainakaan ystäväni ole taakka ja roikkujia.

Pelkän panosuhteen saisi helpommin mutta sellaista en halua. Pitää olla myös ystävyyttä

Vierailija
197/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole etsimässä nuorta naista, vaan fwb-ystävää. Ei se ikä ratkaise tällaista. Liian nuoren kanssa tuskin edes synkkaisi ja tuskin ovat kiinnostuneitakaan, joten sitä en aio pohtia

Etsi ystävä ensin. Onnea matkaan!

Vierailija
198/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, koko ei ole tärkeintä vaan intohimo ja kiinnostus seksiin, siihen että haluaa tuottaa toiselle nautintoa. Toki molemmin puolin. Itselleni seksi on niin kokonaisvaltainen asia ettei pelkkä isolla vehkeellä pökkiminen riitä.

Vierailija
199/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkän panosuhteen saisi helpommin mutta sellaista en halua. Pitää olla myös ystävyyttä

Sitä sä et pyytämällä saa.

Vierailija
200/346 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän