FWB-naisen löytämisen vaikeus
Tinderin kautta on tullut useita matcheja mutta ei siltikään ole löytynyt sopivaa naista pysyvään / ainakin pitkään fwb-suhteeseen. Moni haluaa kuitenkin perinteistä suhdetta tai muuten ei matchaa. Montakohan vuotta menee ennen kuin löytyy
Kommentit (346)
Vierailija kirjoitti:
Osallistuuko vaimosikin välillä fwb ystäväsi kanssa sänky hommiin?
Kyllä kai miehen ystâvän kanssa voi vaimokin viettää aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat Ap just hyvältä. Kun sulla on jo vaimo niin et olisi taakaksi etkä jäisi roikkumaan?
Kiva , että joku on samalla aaltopituudella
Nyt alkaa ainakin olla selvää että ap ei etsi fwb-suhdetta vaan jotain mistä käydä panemassa. Minulle ei ainakaan ystäväni ole taakka ja roikkujia.
Pelkän panosuhteen saisi helpommin mutta sellaista en halua. Pitää olla myös ystävyyttä
Miksi?
On ihan eri juttu tavata muutenkin kuin vain seksimielessä ja seksikin on parempaa, kun on luottamusta ja ystävyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat Ap just hyvältä. Kun sulla on jo vaimo niin et olisi taakaksi etkä jäisi roikkumaan?
Nyt alkaa ainakin olla selvää että ap ei etsi fwb-suhdetta vaan jotain mistä käydä panemassa. Minulle ei ainakaan ystäväni ole taakka ja roikkujia.
Pelkän panosuhteen saisi helpommin mutta sellaista en halua. Pitää olla myös ystävyyttä
Taidat nyt sekoittaa ystävyyden siihen että haluat naisen olevan lojaali sinulle ja pitävän salaisuuden teidän suhteen kolmannelta osapuolelta.
Mutta ainakin selvisi miksi apn juttelut ei johda tapaamiseen. Naisille kun selviää ettei fwb-suhdetta ole tulossa.
Vierailija kirjoitti:
siksi
Ajatteletko että omatuntosi kolkuttaa vähemmän kun oottekin ns. ystäviä?
Miehet on kyllä typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Mistäpäin oot ja minkä ikäistä haet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se joka kirjoitti tuon roikkuja-kommentin enkä halua edes ystävieni roikkuvat minussa ja kyllä, ystävyyssuhteestakin voi muodostua taakka. Olen jo aikuinen nainen ja monenlaista nähnyt ja kokenut, nyt haluan elämääni iloa ja kepeyttä. Siksi kevyt hauskanpitosuhde kuulostaisi oikein hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kunnes se nainen lumoaa apn vaimon ja sit ne karkaa yhdessä bahamalle.
Siellä juovat margaritoja ja ovat onnellisia.
Sit ap miettii että nyt meni väärin jossain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
On ihan eri juttu tavata muutenkin kuin vain seksimielessä ja seksikin on parempaa, kun on luottamusta ja ystävyyttä
Miksi joku nainen haluaisi ystävyyttä, seksiä ja, lol, luottamusta jonkun random ukkomiehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siksi
Ajatteletko että omatuntosi kolkuttaa vähemmän kun oottekin ns. ystäviä?
Miehet on kyllä typeriä.
Aika perseestä kyllä, mutta saatat olla totuuden jäljillä. Miksi niin kiven kovaa kaipaa ystävää etuuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä minä olen fwb-naiset löytänyt. Yhteistä kaikille fwb-suhteille on ollut sukupuolielinten erinomainen yhteensopivuus, minkä johdosta ko. naiset ovat saaneet paljon orgasmeja nimenomaan yhdynnässä
Ja höpöhöpö.
Käy kateeksi vai?
Mä kerron sulle salaisuuden, jonka kaikki naiset tietävät. Se mies joka kehuskelee antavansa naiselle paljon orgasmeja on poikkeuksetta surkea sängyssä. Siis poikkeuksetta.
Eikö ole ihan loogista, että nainen valitsee fwb suhteeseen miehen, jonka kanssa seksi on hyvää?
Ohi meni niin, että kohina käy.
No yritän sanoa vielä selkeämmin: miksi kukaan nainen alkaisi fwb-suhteeseen, jossa seksi on surkeaa?
Oletko todella noin hidas päästäsi?
Seksi- ja etenkin panotaidoillaan kehuvat miehet ovat niitä miehiä, jotka eivät naisten tyydytyksestä tajua mitään,Tässä ei ollut kehumisesta kyse, vaan havainnosta, jota pidän mielenkiintoisena. Nimittäin siitä, että naiset tuntuvat arvostavan eniten nimenomaan yhdynnässä saatua orgasmia.
Kyllä, aikuisviihteessä näin.
Ja tosielämässäkö ei? Oletko sitä mieltä, että kukaan nainen ei voi saada yhdynnässä orgasmia?
Klitorista kiihottamalla saan aina ja varmasti monta kertaa, yhdynnässä satunnaisesti. Olen ihan tavallinen nainen fysiikaltani.
Miksi jauhat siitä yhdyntäorgasmista? Kuulostaa, että seksi on mielestäsi pelkkää panemista, kun et osoita arvostusta mielikuvituksellisuudelle ja moninaisuudelle seksissä.
Naiset on kertoneet mulle, että yhdyntäorgasmi tuntuu paljon paremmalta, kuin klitoriksen ulkoisia osia kiihottamalla saatu
Joopajoo, yhdyntäorgasmi on ainakin minulle vain pieni lämpöaalto emättimessä. Klitorista kiihottamalla saan monta voimakasta orgasmia, jos kumppani ei ole ihan tumpelo. Toki klitoriksen kiihottaminen yhdynnän aikana tarjoaa usein aivan loistavan orgasmin. Jos se on taidoillesi liikaa, toki klitoriskiihottimen käyttö ajaa saman asian.
No, kaikkihan on yksilöitä. "Pieni lämpöaalto" ei kyllä kuulosta orgasmilta ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se joka kirjoitti tuon roikkuja-kommentin enkä halua edes ystävieni roikkuvat minussa ja kyllä, ystävyyssuhteestakin voi muodostua taakka. Olen jo aikuinen nainen ja monenlaista nähnyt ja kokenut, nyt haluan elämääni iloa ja kepeyttä. Siksi kevyt hauskanpitosuhde kuulostaisi oikein hyvältä.
Juu toki, mutta kyllä se ilo ja kepeys toteutuu vapaan miehen kanssa paremmin kuin vaimostaan marisevan ukkomiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko nainen viettää aikaa apn ystävien seurassa? Jos ei niin se ei ole fwb-suhde vaan salasuhde. Kumpaa sinä siis ap ole hakemassa?
Aattelitko esitellä vaimollesikin sitten tämän ystäväsi? Kertoa kun menet viettämään aikaa ystäväsi kanssa?
Herää kysymys tietääkö vaimo tästä fwb.
Vai vaimo on kotona eikä tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä minä olen fwb-naiset löytänyt. Yhteistä kaikille fwb-suhteille on ollut sukupuolielinten erinomainen yhteensopivuus, minkä johdosta ko. naiset ovat saaneet paljon orgasmeja nimenomaan yhdynnässä
Ja höpöhöpö.
Käy kateeksi vai?
Mä kerron sulle salaisuuden, jonka kaikki naiset tietävät. Se mies joka kehuskelee antavansa naiselle paljon orgasmeja on poikkeuksetta surkea sängyssä. Siis poikkeuksetta.
Eikö ole ihan loogista, että nainen valitsee fwb suhteeseen miehen, jonka kanssa seksi on hyvää?
Ohi meni niin, että kohina käy.
No yritän sanoa vielä selkeämmin: miksi kukaan nainen alkaisi fwb-suhteeseen, jossa seksi on surkeaa?
Oletko todella noin hidas päästäsi?
Seksi- ja etenkin panotaidoillaan kehuvat miehet ovat niitä miehiä, jotka eivät naisten tyydytyksestä tajua mitään,Tässä ei ollut kehumisesta kyse, vaan havainnosta, jota pidän mielenkiintoisena. Nimittäin siitä, että naiset tuntuvat arvostavan eniten nimenomaan yhdynnässä saatua orgasmia.
Kyllä, aikuisviihteessä näin.
Ja tosielämässäkö ei? Oletko sitä mieltä, että kukaan nainen ei voi saada yhdynnässä orgasmia?
Klitorista kiihottamalla saan aina ja varmasti monta kertaa, yhdynnässä satunnaisesti. Olen ihan tavallinen nainen fysiikaltani.
Miksi jauhat siitä yhdyntäorgasmista? Kuulostaa, että seksi on mielestäsi pelkkää panemista, kun et osoita arvostusta mielikuvituksellisuudelle ja moninaisuudelle seksissä.
Naiset on kertoneet mulle, että yhdyntäorgasmi tuntuu paljon paremmalta, kuin klitoriksen ulkoisia osia kiihottamalla saatu
Joopajoo, yhdyntäorgasmi on ainakin minulle vain pieni lämpöaalto emättimessä. Klitorista kiihottamalla saan monta voimakasta orgasmia, jos kumppani ei ole ihan tumpelo. Toki klitoriksen kiihottaminen yhdynnän aikana tarjoaa usein aivan loistavan orgasmin. Jos se on taidoillesi liikaa, toki klitoriskiihottimen käyttö ajaa saman asian.
No, kaikkihan on yksilöitä. "Pieni lämpöaalto" ei kyllä kuulosta orgasmilta ollenkaan
Kyllä orgasmien voimakkuus vaihtelee hyvin paljon, ei todellakaan ole aina mikään valtava purkaus :D Mutta on se äärimmäisen laimea orgasmikin orgasmi, vaikkei nyt hirveästi tyydytystä tuo.
Ei kavereille voisi esitellä kuitenkaan ap sitä naista koska sattaisi käydä niiin että se nainen ihastuu apn kaveriin ja ryhtyy parisuhteeseen apn kaverin kanssa. Sitten aplla taas sama ongelma.
Itse olen onneksi äiti-ihminen enkä tällaisiin voi siksikään mukaan lähteä. Äitiys laittaa tiettyjä rajoja käyttäytymiselle.
Ap hiljeni yhtäkkiä. Kerrotko kuitenkin vielä, olitko hakemassa salasuhdetta vai ystävää, joka voisi olla osa arkeasi ja perhettäsi noin muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys tietääkö vaimo tästä fwb.
Vai vaimo on kotona eikä tiedä mitään.
Taidamme tietää jo.
siksi