HYVÄ FIILIS Annamari, 62, noudattaa bikini fitness -ohjelmaa ja on paremman näköinen kuin keskiverto parikymppinen kertoo, miten se on mahdollista
Huh huh mikä kaunotar. Voisi helposti päästä läpi puolta nuoremmasta.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppa on varmasti hyvässä kunnossa, mutta naamasta ei ole kaunis ja sottaiset meikit lisäävät wt-vaikutelmaa. Ihan ikäisensä näköinen on.
Olipas tyypillinen av mamma kommentti taas...
Jep, pitää aina jotain negatiivista löytää. Nyt tartuttiin siihen, että hän yrittää olla NUOREMMAN näköinen mitä on. Eikä tässä edes ole siitä kyse. Kateus on ikävä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon nuoremman näköinen kuin esimerkiksi minä (59) ja kroppa on ainakin tuon yhden kuvan perusteella todella paljon parempi, aivan eri luokkaa kuin omani. Respect.
Kiinnostaisi kuitenkin tietää, että mitä hyötyä tai iloa siitä upeasta kropasta käytännössä on. Hän vaikuttaa olevan kirjailija, siitä olen vielä kateellisempi kuin hänen hyvästä kunnostaan, koska olisi aivan ihanaa voida elättää itseni kirjoittamalla (tosin ei hänkään taida pelkästään sillä elää). Mutta myytäisiinkö hänen kirjojaan vähemmän, jos hän näyttäisi samalta kuin suurin osa ikäisistään? Tai kääntäen: onko hän suositumpi kirjailija tuon näköisenä? Saako hän parempaa palkkaa päivätyöstään? Onko hänelle paremmat etenemismahdollisuudet urallaan? Rakastaako hänen mahdollinen puolisonsa + lapsensa häntä enemmän, koska hän näyttää ikäistään nuoremmalta?
Minua ihan vilpittömästi kiinnostaisi ymmärtää, että mitä hyötyä siitä Wow! efektistä on.
Toimintakyky arjessa pysyy parempana, kun lihakset ovat kunnossa, luumurtumien todennäköisyys pienenee lihaskuntoharjoittelun vahvistaessa luustoa, arjessa jaksaminen helpompaa, kun keho toimii hyvin ja mieliala pysyy hyvänä.
Kysymys liittyi ulkonäköön, ei toimintakykyyn.
Huomio miten opettajalla on aikaa käydä noin usein salilla. Eikös opet juuri olleet niitä ylityöllisttettyjä jotka kilvaa täällä valiitivat ylipitkistä työpäivistä..joo, joo
Vierailija kirjoitti:
Huomio miten opettajalla on aikaa käydä noin usein salilla. Eikös opet juuri olleet niitä ylityöllisttettyjä jotka kilvaa täällä valiitivat ylipitkistä työpäivistä..joo, joo
Joo, koska opettajilla ei saisi olla ollenkaan mee timeä.
Hyvännäköinen nainen ja varmasti ihanan keveä ja hyvä olo hänellä kropassaan. Katsoin tuon treeniohjelman ja tuli mieleen, että onko tuo normaalia ettei yhtään lepopäivää? Ajattelin ottaa mallia mutta en kyllä pysty tuollaiseen ja olen vasta 47!
Haloo! Eihän tuossa ole väitetty, että on parikymppisen näköinen, vaan että hän itse on paremmassa kunnossa nykyään kuin oli parikymppisenä. Hyvähän se on ihmisellä on harrastuksia, joista tykkää. Elämänlaatukin on ihan eri kun viihtyy itse omassa kropassaan eikä pointti ole pelkästään ulkonäkö, vaan myös liikkuvuus ja terveys. Minusta ei edes kannata treenata ulkonäkö edellä, vaan hyvä fiilis ja hyvä olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon nuoremman näköinen kuin esimerkiksi minä (59) ja kroppa on ainakin tuon yhden kuvan perusteella todella paljon parempi, aivan eri luokkaa kuin omani. Respect.
Kiinnostaisi kuitenkin tietää, että mitä hyötyä tai iloa siitä upeasta kropasta käytännössä on. Hän vaikuttaa olevan kirjailija, siitä olen vielä kateellisempi kuin hänen hyvästä kunnostaan, koska olisi aivan ihanaa voida elättää itseni kirjoittamalla (tosin ei hänkään taida pelkästään sillä elää). Mutta myytäisiinkö hänen kirjojaan vähemmän, jos hän näyttäisi samalta kuin suurin osa ikäisistään? Tai kääntäen: onko hän suositumpi kirjailija tuon näköisenä? Saako hän parempaa palkkaa päivätyöstään? Onko hänelle paremmat etenemismahdollisuudet urallaan? Rakastaako hänen mahdollinen puolisonsa + lapsensa häntä enemmän, koska hän näyttää ikäistään nuoremmalta?
Minua ihan vilpittömästi kiinnostaisi ymmärtää, että mitä hyötyä siitä Wow! efektistä on.
Toimintakyky arjessa pysyy parempana, kun lihakset ovat kunnossa, luumurtumien todennäköisyys pienenee lihaskuntoharjoittelun vahvistaessa luustoa, arjessa jaksaminen helpompaa, kun keho toimii hyvin ja mieliala pysyy hyvänä.
Aika upea daami! Tämä taas osoittaa miten valtavat positiiviset vaikutukset säännöllisellä voimaharjoittelulla ja terveellisellä ruokavaliolla on. Respect.
Vierailija kirjoitti:
Naama on kyllä ruma..
Aina on pakko keksiä jotain negatiivista, eikö niin?
Pakko sanoa, että kiinnitin huomiota kuvassa näkyvään alliin / olkavarteen. Ei ole kiinteä, vaikka noin kovaa treenaa?!? Eli kannattaisko silti vähän löystää pipoa, kun ei himotreenillä saa edes sellutonta ojentajaa.
Peppu on treenattu aikamme trendin mukaan isoksi - ylläri.
Ja totta, että tuo hamppuinen vaalea tukka ja liika meikki tekee suttuisen vaikutelman. Hyvässä kunnossa hän varmasti on ja siitä pisteet ja papukaijamerkit.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan Michael Monroelta
Totta. Nuo mustat rinkulat (ja sisäkajaalit!!) roikkuvien luomien ja mollosilmien kera - vahvat MM-vibat. Michael on vaan paremmassa tikissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kiinnostaisi kuitenkin tietää, että mitä hyötyä tai iloa siitä upeasta kropasta käytännössä on" Käytännössä kropasta on hyötyä toimintakykyyn
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä on mies?
Tunnetko montakin tuon näköistä miestä?
Vierailija kirjoitti:
Työmies ei tekisi tarpeitaan.
Säkki sen pään päälle ja takaanpäin.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että kiinnitin huomiota kuvassa näkyvään alliin / olkavarteen. Ei ole kiinteä, vaikka noin kovaa treenaa?!? Eli kannattaisko silti vähän löystää pipoa, kun ei himotreenillä saa edes sellutonta ojentajaa.
Peppu on treenattu aikamme trendin mukaan isoksi - ylläri.
Ja totta, että tuo hamppuinen vaalea tukka ja liika meikki tekee suttuisen vaikutelman. Hyvässä kunnossa hän varmasti on ja siitä pisteet ja papukaijamerkit.
Aijai, mitä kateellisen panettelua. Olet varmaankin ylipainoinen.
Upea kroppa kyllä. Paremmassa kunnossa kuin minä vaikka olen 20 vuotta nuorempi ja ihan hoikka.