Mikä tuo sulle iloa ja toivoa elämään?
Voi olla isompikin tai pienempi asia. Mulle tuo tää kevät ja se, että pian lumet sulaa ja päästään mökkiä laittaa kuntoon.
Kommentit (368)
Voi että, onpas kiva huomata että tästä ketjusta tuli näin suosittu! Niin paljon on ikäviä asioita ja keskustelunavauksia täällä, että ilmeisesti moni kaipaa kevyempääkin . Keskitytään hyvään :) Mukavaa kevättä!
-ap
Täytyy hetki miettiä Oma asunto. Ihana lapsi, joskus kyllä myös vähän rasittava mutta silti on se valoisa puoli ja toivoakin on. Hyvä rahatilanne. En ole enää sidottu työhön, joka ei sopinut minulle. (Moni muukin asia olisi voinut mennä paljon huonommin, kuin mitä on mennyt) Summa summarum, vaikka flunssasta toipilaana en oikein jaksanut muistaa hyvää kokonaistilannettani - kyllä se on kuitenkin niin totta, kaikki on oikein hyvin kohdallaan. Kiitos ap:lle hyvästä kysymyksestä!
Alkuperäisen kysymyksen esittäjälle. Se on iloa ja valoa
Sipulikukkien ujot vihreät piipat vastasulaneessa kukkapenkissä... mitähän kaikkea sieltä nouseekaan? Myöhemmin ainakin lemmikit🙃
Alkoholi. Kyllä se on lähinnä alkoholi.
Jumalan armo ja apu siihen luottaen olen lähtenyt tähänkin päivään.
Se että tilillä on tarpeeksi hilloo 🤗
Olen elänyt näinkin vanhaksi paheista huolimatta:)
Tieto siitä että asiat oikeasti omalla kohdalla ovat järjestymässä, taloudellinen tilanne on parantunut, on muutama hyvä ystävä jotka ovat tukeneet vaikeina aikoina, suurimmat vaikeudet ovat selätetty. Koitan pysyä positiivisena ja olla kiitollinen pienestä asioista.
Voimia kaikille joilla on vaikeaa. <3
Kirjat, musiikki, aurinko, kevät, kukat, mökki, lapset, lapsenlapset, koira, kissa, uusi auto, työ, loma, Stadi, fillarointi, Ateneum, meri, Hanko, ystävät, hyvä ruoka, leffat, oma koti, sisustaminen, käsityöt.... siinä muutama.
Tässä ja nyt hetket, jolloin kaikki on hyvin.
Lapset. Ovat kaikkeni. Veden äärellä istuskelu ja aurinko tuovat myös suurta iloa, mutta joskus yksinäisyys puskee silloinkin läpi.
Olen introvertti mies jolla elämä sinänsä kunnossa ja välit ystäviin ja läheisiin oikein hyvät. Vain yksi, kumppani, puuttuu ja se laskee elämänlaatua valtavasti.
JEESUS pelasti minut 11vuotta sitten, se on minulle mahtava valo vaikeinakin päivinä. Se valo ei sammu! Samaten se on erikoinen ilon lähde! Vaikka maailma myrskyää ja ulkoisesti olen ehkä täysin mitätön, mutta minulla on valtava rauha sydämessä. Kiitos Jeesukselle!!!
Tapasin miehen, sain seksiä ekaa kertaa vuosiin, ihastuin hiukan, tulen saamaan pian lisää.
Kovien kokemusteni jälkeen se on ihan oikein.
Se, että pääsin ikäkriisistä yli. Miytä niitä numeroita liikaa pohtimaan.
Aurinko, lämpö, se että en ole sairas ja että saan nukkua rauhassa.
Luonto on ihan mahtava! Tuli hetkessä hyvä mieli kun löysin pihan laidasta muovisen maalausalustan, joka oli täynnä jotain sipulikasveja. Voi olla edellisvuoden narsisseja tai jouluhyasinttejä. Luultavasti ihan itse kausikukat johonkin vaan äkkiä heivannut ja nyt alkaneet kasvaa lumien sulettua. Irrotin sipuliryppäät ja tuli monta ruukullista kasvavia jotain! Ehkä ne tekee kukkia lähiviikkoina.
Onnellinen avioliitto.
Lähes kaikki muu on pielessä johtuen kalliista asumisesta ja yleisesti rahastamisesta.