Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuo sulle iloa ja toivoa elämään?

Vierailija
01.04.2023 |

Voi olla isompikin tai pienempi asia. Mulle tuo tää kevät ja se, että pian lumet sulaa ja päästään mökkiä laittaa kuntoon.

Kommentit (368)

Vierailija
101/368 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tällä hetkellä taas siltä että ei oikein mikään. Isossa kuvassa. Pienistä asioista tulee hetkittäin hyvä mieli, esimerkiksi jos aurinko paistaa kun kävelee kotiin töistä. On tehnyt itselleen hyvää ruokaa. Ottaa lasin viiniä (tai viisi). Hyvä sarja tai elokuva. Keskustelut ja jutut aikuisten lasten kanssa. Kaiken kaikkiaan kuitenkin aika masentavsa tällä hetkellä. Toivon että elämä paranisi ja tulisi jotain uutta ja kivaa eteen.

Vierailija
102/368 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/368 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin eilen biisin joka oli minulta "kadoksissa" melkein 20 vuotta. Muistin melodian päässäni, nimeä tai artistia en.

Sattumalta eilen tuli nettikirppiksellä vastaan kokoelmalevy, joka minulla oli teininä, ja jolla tämä biisi oli.

Myynti ilmoituksessa oli kuva levyn takakannesta ja sain haettua kadonneen kappaleen. Kuuntelin sitä eilen ja fiilistelin nuoruutta, 2000-luvun alkua ja tuli kepeä olo.

Lisäksi lähestyvä kesä innostaa :)

Vierailija
104/368 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväsydämiset, iloiset ja suloset ihmiset ja eläimet on best:)

Vierailija
105/368 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihana mies

Vierailija
106/368 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan päivässä askelia yli 10 000, siitä tulen iloiseksi.

Jos saan nukuttua, sekin tuottaa iloa ja hyvää mieltä.

Aurinkoinen, tyyni ilma tuottaa iloa. Samoin se, jos osaan pukeutua säähän sopivasti, enkä palele.

Kauniit sanat läheisiltä, tuovat iloa. Jos pystyn auttamaan kadulla kävellessä jotakuta tuntematonta, niin tulen kovin iloiseksi.

Jos saan Alepasta -60% mieleisiä tuotteita ilta myöhällä.

Jos teen hyvää terveellistä ruokaa, tulen iloiseksi.

Jos onnistun elämään vuoden ilman yhtään ruoka hävikkiä.

Siitä vasta tulenkin iloiseksi, jos saan sulatettua pakastimen, talven pakkasilla.

Kaikki siivoamiset ja raivaukset ovat ihan parasta onnea.

Vierailija
107/368 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuleikki, ponileikki.

Vierailija
108/368 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset.

Vierailija
109/368 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin eilen biisin joka oli minulta "kadoksissa" melkein 20 vuotta. Muistin melodian päässäni, nimeä tai artistia en.

Sattumalta eilen tuli nettikirppiksellä vastaan kokoelmalevy, joka minulla oli teininä, ja jolla tämä biisi oli.

Myynti ilmoituksessa oli kuva levyn takakannesta ja sain haettua kadonneen kappaleen. Kuuntelin sitä eilen ja fiilistelin nuoruutta, 2000-luvun alkua ja tuli kepeä olo.

Kyseessä ei ollut sattuma vaan Law ow attraction työssään.

Vierailija
110/368 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilöhän se ole se, että kaikki ovat periaatteessa hyvin.

Nyt iloitsen, kun taas 1 projekti lähtee rullaamaan

Vierailija
111/368 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskominen Jeesukseen.

Vierailija
112/368 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon vetovoiman lakiin (eikös se ole tämä suomeksi?) olen ajatellut tutustua jo vuosia mutta en ole sitä tehnyt. Teen sen jo tänään, koska sen sanotaan toimivan.

Vierailija
113/368 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira, mies, vauva, musiikki, kukat

Koira kuolee, mies pettää ja jättää. Vauvasta tulee mt nark ki -nuori. Nauti vielä.

Vierailija
114/368 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa etsit/löydät uusia ystäviä ja uusia harrastuksia. Niistä saa iloa ja sisältöä elämään.

Eron kanssa kipuilemiseen suosittelen Bruce Fisherin kirjaa Jälleenrakennus. Siitä oli minulle paljon apua vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
115/368 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon vetovoiman lakiin (eikös se ole tämä suomeksi?) olen ajatellut tutustua jo vuosia mutta en ole sitä tehnyt. Teen sen jo tänään, koska sen sanotaan toimivan.

Ei kovin nopeasti vaan toimi jos 20v. saa odottaa.

Vierailija
116/368 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, musiikki, puoliso, hyväsydämiset ihmiset

Vierailija
117/368 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava miesystäväni, toiseksi eniten kesämökkini.  Kesää ja mökille pääsyä odotellessa.  Siellä on kiva

touhuilla.

Vierailija
118/368 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäinen keli Italiassa! Kaikki puut kukkii niin upeasti, on tulppaaneja ja narsisseja. Lämmön puolesta suomalainen juhannuskeli😍

Vierailija
119/368 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät, se että kohta pääsee puutarhaan häärimään, hyvän kirjan lukeminen ja ihana aviomies💕

Vierailija
120/368 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Ei mikään, sen jälkeen kun olen tullut Varsinais-Suomeen. Nämä lyövät kaiken alas! Mitään ei jätetä tuhoamatta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän