Mikä tuo sulle iloa ja toivoa elämään?
Voi olla isompikin tai pienempi asia. Mulle tuo tää kevät ja se, että pian lumet sulaa ja päästään mökkiä laittaa kuntoon.
Kommentit (368)
Löysin eilen biisin joka oli minulta "kadoksissa" melkein 20 vuotta. Muistin melodian päässäni, nimeä tai artistia en.
Sattumalta eilen tuli nettikirppiksellä vastaan kokoelmalevy, joka minulla oli teininä, ja jolla tämä biisi oli.
Myynti ilmoituksessa oli kuva levyn takakannesta ja sain haettua kadonneen kappaleen. Kuuntelin sitä eilen ja fiilistelin nuoruutta, 2000-luvun alkua ja tuli kepeä olo.
Lisäksi lähestyvä kesä innostaa :)
Hyväsydämiset, iloiset ja suloset ihmiset ja eläimet on best:)
Jos saan päivässä askelia yli 10 000, siitä tulen iloiseksi.
Jos saan nukuttua, sekin tuottaa iloa ja hyvää mieltä.
Aurinkoinen, tyyni ilma tuottaa iloa. Samoin se, jos osaan pukeutua säähän sopivasti, enkä palele.
Kauniit sanat läheisiltä, tuovat iloa. Jos pystyn auttamaan kadulla kävellessä jotakuta tuntematonta, niin tulen kovin iloiseksi.
Jos saan Alepasta -60% mieleisiä tuotteita ilta myöhällä.
Jos teen hyvää terveellistä ruokaa, tulen iloiseksi.
Jos onnistun elämään vuoden ilman yhtään ruoka hävikkiä.
Siitä vasta tulenkin iloiseksi, jos saan sulatettua pakastimen, talven pakkasilla.
Kaikki siivoamiset ja raivaukset ovat ihan parasta onnea.
Vierailija kirjoitti:
Löysin eilen biisin joka oli minulta "kadoksissa" melkein 20 vuotta. Muistin melodian päässäni, nimeä tai artistia en.
Sattumalta eilen tuli nettikirppiksellä vastaan kokoelmalevy, joka minulla oli teininä, ja jolla tämä biisi oli.
Myynti ilmoituksessa oli kuva levyn takakannesta ja sain haettua kadonneen kappaleen. Kuuntelin sitä eilen ja fiilistelin nuoruutta, 2000-luvun alkua ja tuli kepeä olo.
Lisäksi lähestyvä kesä innostaa :)
Kyseessä ei ollut sattuma vaan Law ow attraction työssään.
Eilöhän se ole se, että kaikki ovat periaatteessa hyvin.
Nyt iloitsen, kun taas 1 projekti lähtee rullaamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi lähestyvä kesä innostaa :)Kyseessä ei ollut sattuma vaan Law ow attraction työssään.
Tuohon vetovoiman lakiin (eikös se ole tämä suomeksi?) olen ajatellut tutustua jo vuosia mutta en ole sitä tehnyt. Teen sen jo tänään, koska sen sanotaan toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Koira, mies, vauva, musiikki, kukat
Koira kuolee, mies pettää ja jättää. Vauvasta tulee mt nark ki -nuori. Nauti vielä.
Jospa etsit/löydät uusia ystäviä ja uusia harrastuksia. Niistä saa iloa ja sisältöä elämään.
Eron kanssa kipuilemiseen suosittelen Bruce Fisherin kirjaa Jälleenrakennus. Siitä oli minulle paljon apua vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi lähestyvä kesä innostaa :)Kyseessä ei ollut sattuma vaan Law ow attraction työssään.
Tuohon vetovoiman lakiin (eikös se ole tämä suomeksi?) olen ajatellut tutustua jo vuosia mutta en ole sitä tehnyt. Teen sen jo tänään, koska sen sanotaan toimivan.
Ei kovin nopeasti vaan toimi jos 20v. saa odottaa.
Liikunta, musiikki, puoliso, hyväsydämiset ihmiset
Mukava miesystäväni, toiseksi eniten kesämökkini. Kesää ja mökille pääsyä odotellessa. Siellä on kiva
touhuilla.
Kesäinen keli Italiassa! Kaikki puut kukkii niin upeasti, on tulppaaneja ja narsisseja. Lämmön puolesta suomalainen juhannuskeli😍
Kevät, se että kohta pääsee puutarhaan häärimään, hyvän kirjan lukeminen ja ihana aviomies💕
Ei mikään.
Ei mikään, sen jälkeen kun olen tullut Varsinais-Suomeen. Nämä lyövät kaiken alas! Mitään ei jätetä tuhoamatta!
Tuntuu tällä hetkellä taas siltä että ei oikein mikään. Isossa kuvassa. Pienistä asioista tulee hetkittäin hyvä mieli, esimerkiksi jos aurinko paistaa kun kävelee kotiin töistä. On tehnyt itselleen hyvää ruokaa. Ottaa lasin viiniä (tai viisi). Hyvä sarja tai elokuva. Keskustelut ja jutut aikuisten lasten kanssa. Kaiken kaikkiaan kuitenkin aika masentavsa tällä hetkellä. Toivon että elämä paranisi ja tulisi jotain uutta ja kivaa eteen.