Mikä tuo sulle iloa ja toivoa elämään?
Voi olla isompikin tai pienempi asia. Mulle tuo tää kevät ja se, että pian lumet sulaa ja päästään mökkiä laittaa kuntoon.
Kommentit (368)
Vierailija kirjoitti:
Lapsemme.
Sama täällä. Lapsi on elämän tarkoitus. Joka muuta väittää on vammainen äärioikeistotrolli.
Katson the ync sivustolta miten huonosti asiat vois olla. Internetin pimeä puoli näyttää videoiden muodossa miten voi ihmispolon käydä ja etenkin miten helposti.
Persujen ja muiden koirankusettajien ahdinko tuo minulle elämään toivoa ja iloa.
Jospa koittaisit "soittaa" Jumalalle,kysyä vaikka jos Hän auttaisi.Itse en jaksaisi ilman Jeesusta; murheeseen saa lohdutusta ja iloakin tähän yksinelämiseen. Sinua siunata tahdon..laulun sanoin toivotan sinulle iloa elämääsi
Vauva- palstan aina niin positiivinen ilmapiiri.
Iloa olen tänään saanut ihanasta säästä, kun aurinko paistoi monta tuntia pilvettömältä taivaalta ja sain liikkua ulkona pihatöitä tehden. Olen iloinen vapaudestani ja kaikista niistä taidoista, jotka minulla vielä on käytössä. (Alan olla vanha...)
Pihatöistä tultuani valmistin hyvää ruokaa ja söin nautiskellen. Jälkiruokana vadelmarahkaa, nam.
Toivoa en oikeastaan edes tarvitse mihinkään. Elän päivän kerrallaan ja otan vastaan mitä on tullakseen.
Aina kun katson Ville Niinistön naamaa tulen hauskalle tuulelle.
Jäätelö ja suklaa ja itseasiassa kaikki makea. Myös popcornit.
Yksinäisen keski-ikäisen ihmisen ainoa nautinto elämässä on ruoka.
Jeesus tuo toivoa ja vaimo iloa
Aikuinen lapsi ja pari ystävää.
Oluet viikonloppuisin auttaa rentoutumaan rankan työviikon jäljiltä, kun on saanut tienattua perheelle elannon. Ja omat lapset tietysti noin yleensä muuten. Vaimokin joskus tuo hetkellistä iloa, kun on sopivalla tuulella. Ehkä kerran kahdessa viikossa on sellainen hetki.
Vierailija kirjoitti:
Jäätelö ja suklaa ja itseasiassa kaikki makea. Myös popcornit.
Yksinäisen keski-ikäisen ihmisen ainoa nautinto elämässä on ruoka.
Olen samaa mieltä, kunpa vielä voisi syödä mielin määrin kaikkea ilman pelkoa lihomisesta. Se pelko pilaa tämänkin ainoan nautinnon. Vastaus kysymykseen on: ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsemme.
Sama täällä. Lapsi on elämän tarkoitus. Joka muuta väittää on vammainen äärioikeistotrolli.
Myönteisyys tavallisen suomalaisen lisääntymistä kohtaanhan on äärioikeistolaisuuden ydintä.
Raha