Mikä tuo sulle iloa ja toivoa elämään?
Voi olla isompikin tai pienempi asia. Mulle tuo tää kevät ja se, että pian lumet sulaa ja päästään mökkiä laittaa kuntoon.
Kommentit (368)
Usko rukouksen voimaan kun / jos ahdistaa ja tarvitsee apua Jeesukselta. Hän on luvannut auttaa meitä hädän hetkellä ja silloin kun tuntuu kaikki ylivoimaiselta kestää vaikealla hetkellä. Hän auttaa siksi koska hän rakastaa, ei meidän omien ansioittemme takia.
Musiikki, kirjat, elokuvat, kuvataide, teatteri, järvet, metsä, perhe, ystävät
Mirja33 kirjoitti:
Elämäni paras päätös oli muuttaa pois Helsingistä pois maalle 2 v sitten, ei ole ikävä
tuota kiirettä ja turvattomuuden tunnetta näin naisena. Lapsilla on turvallista olla pihalla ja päästää metsään leikkimään, pieni kyläkoulu jossa käyvät. Hyi että millaiseksi PK seutu on muuttunut, huumeita, roadmanit, elokapinan hulluudet ym.
Jep, tosin luonnossa inhottavia on punkit ja käärmeet.
Rakkaat aikuiset poikani perheineen, kaksi ihanaa lapsen lasta, oma rakas puolisoni jonka kanssa viihdytään, omat sisarukseni, ystävämme, mieheni itse rakentama kaunis kotimme, eikä vähäisenä kaikesta remissiossa oleva syöpäni, olemme niin onnillisia kaikesta
Luonto. Oma piha, aurinko. Ajatusmaailmani ja työni. Lapsi silloin kun hän on hyvällä tuulella.
Toki oma perhe ja lapset ja lapsenlapset. Myös heidän koiransa ovat ihania samoin omat. Kevään odotus ja ilo että on saanut olla terveenä. (Pikkujuttuja ei lueta.)
Iloa juuri tähän päivään toi gallup tulos: kokoomus jatkaa suurimpana, perussuomalaiset nostivat reippaasti kannatustaan, demarit ovat laskusuunnassa jo kolmatta kertaa. Onnea pärjänneille, teette kovasti töitä eikä ole helppoa kun vasemmisto räksyttää ja osa ihmisistä lakkoilee. Hyvä hallitus!!
Iloista mieltä ja kevään odotusta kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Toki oma perhe ja lapset ja lapsenlapset. Myös heidän koiransa ovat ihania samoin omat. Kevään odotus ja ilo että on saanut olla terveenä. (Pikkujuttuja ei lueta.)
Iloa juuri tähän päivään toi gallup tulos: kokoomus jatkaa suurimpana, perussuomalaiset nostivat reippaasti kannatustaan, demarit ovat laskusuunnassa jo kolmatta kertaa. Onnea pärjänneille, teette kovasti töitä eikä ole helppoa kun vasemmisto räksyttää ja osa ihmisistä lakkoilee. Hyvä hallitus!!
Iloista mieltä ja kevään odotusta kaikille!
Niin me ihmiset olemme erilaisia ja omaamme erilaiset arvot. Terveydestä olen minäkin kiitollinen, mutta äärioikeistolainen suuntaus maailmassa saa mielen apaattiseksi. Onko kaikki, mitä on saavutettu tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden saralla, nyt romuttumassa. Tuntuu, että tik tok-aikakausi 10 sekunnin tietoiskuineen on tuhonnut ihmisten aivot. Ei uskota tieteeseen. En ole eläissäni ollut kommunisti-vihervassari ja mitä näitä nimittelyitä nyt onkaan, olen pyrkinyt inhimillisyyteen ja oikeudenmukaisuuteen. Suomessakin ollaan hivuttautumassa sanelupolitiikkaan. Ihmisarvo määräytyy rahan ja vallan mukaan. Onneksi olen jo vanha, ei toivottavasti tarvitse kauan tätä menoa katsella. Ollaanko palaamassa orjayhteiskuntaan?
Aloin ihan miettimään ja surullisen vähissä ovat ilonaiheet nykyään minun elämässä. Lapset ajoittain mutta kyllä nekin enemmän miinuksen puolelle tuon tiuskivan puolison kanssa kääntyy. Ystävän tapaaminen on aina mukavaa mutta kun sieltä muutaman tunnin tapaamisesta tulee niin puolison naama on entistä enemmän norsunvitulla
En elättele hirveästi toivoja. Mutta odotan aina lyhyellä aikavälillä jotain, kuten nyt odotan kesää. Iloa tuo muun muassa Käärijä 😄💚
Kannattaa yrittää löytää iloa pienistä asioista. Kun ei niitä isoja murheita saa murehtimalla pois. Eilen ilahduin, kun näin jonkun koiran ilakoivan lumihangessa. Naurahdin ajatukselle, että ainakin jollain on kivaa kovillakin pakkasilla.
Lapsi, oma työ ja terveys( hyvä)
amfetamiini. Ilman sitä olisi jo narun jatkona.
Se kun eräs ihminen huomaa minut, katsoo ja jos vielä tulee pieni hymy, niin se kantaa pitkälle.
Iloa tuovat onnistumiset missä tahansa ja se että jos tunnen että minusta pidetään ja olen hyvä esimerkki työssäni.
Nautintoa tuovat säkkipimeä ja hyvin viileä ihana puhdas ja rsikas makuuhuoneeni, hyvä sänky jossa nukun erittäun hyvin, rakastan nukkumista.
Hitaat viikonloppuaamut ja kahvinkeittimen porina ja sitten ne 2 ensimmäistä kuoppia kahvia kaikessa rauhassa upeaa järvimaisemaa katsellen täydessä hiljaisuudessa.
Laihtuminen on myös asia joka tuo Iloa ja virkeyttää / motivaatiota elämääni (menee kai yleisesti tuohon onnistumisista nauttimisen piiriin)
Ei kanssa mikään. Ehkä lopetan vauva sivuston seuraamisen. Todellanegatiivinen sivusto