Mikä tuo sulle iloa ja toivoa elämään?
Voi olla isompikin tai pienempi asia. Mulle tuo tää kevät ja se, että pian lumet sulaa ja päästään mökkiä laittaa kuntoon.
Kommentit (368)
Usko Jeesukseen Kristukseen, meidän vapahtajaamme. Myös hengelliset kirjat tuovat iloa ja toivoa. Kokeile sinäkin sillä usko alkaa Jumalan sanan kuulemisesta.
Jos saan rehellisesti vastata, ei mikään.
Perhe, työ, kaverit, harrastukset, naapurin pikkuiset lapset.
Terapia, lisääntyvä valo, hyvät keskustelut, lukeminen, kuntosali ja ulkoilu
Tollanen naisen kuva saa munan seisomaan!
https://www.stara.fi/wp-content/uploads/2018/05/hofitgolan17052018d.jpg
Se, että harjoittamalla esimerkiksi syvämeditaatiota, voi lyhentää merkittävästi aika-avaruudellista reissuaan kohti valaistumista ja irtipääsyä syntymien ja kuolemien noidankehästä, karman, sekä "hyvän" että "huonon" toimiessa kai uuden inkarnaation siemenenä (biija/biidsa)? Esimerkiksi Yoganandan (joogaanandan; yoga + aananda) mukaan valaistumisen saavuttaminen kestää normaalisti, ilman "oikopolkuja", miljoonia vuosia ja tuhansia ihmiselämiä??
ei oikein mikään. kaikki on aika tehokkaasti päin persettä ja nuorten tulevaisuus on paska kiitos eläkeläisten ja muiden 50+ ikäisten ihmisten.
Ainakin Marin tuo valoa, iloa ja hauskuutta joka kerta kun luen lehdestä hänestä.
Vierailija kirjoitti:
ei oikein mikään. kaikki on aika tehokkaasti päin persettä ja nuorten tulevaisuus on paska kiitos eläkeläisten ja muiden 50+ ikäisten ihmisten.
Niillä on rahaa vaik muille jakaa. Onneksi antavat sitä myös lapsenlapsille. Mutta niin... asioihin pitää itse yrittää vaikuttaa jos muutosta haluaa. Kotisohvalta huutelu= luovuttaminen elämän edessä. En tuomitse luovuttajaakaan, se voisin olla myös itse. Helpostikin.
Mistä iloa elämään? No ainakin siitä etten oo v##€@@@n köyhä. Rahalla on aika paljon väliä. Siksi näiden työnantaja-pamppujen ei pidä antaa heikentää työläisiltä työehtoja. Herätkää ihmiset!!!
toivoisin, että putte possu tappaisi kaikki ulosottoviranomaiset sekä perintätoimistojen omistajat jotka tappavat Suomalaisien viimeisetkin halut tehä töitä!
Jummi Jammi on Juntti. Mitä järkeä on, että Aatama ja Eetama lisääntyy? Siitähän syntyy vain killisilmäisiä CP-vammaisia dorkia...
Typelää kirljaa luet dorka
Vierailija kirjoitti:
toivoisin, että putte possu tappaisi kaikki ulosottoviranomaiset sekä perintätoimistojen omistajat jotka tappavat Suomalaisien viimeisetkin halut tehä töitä!
Mikä meni vikaan? Katso peiliin. Jos olit yrittäjä, sitten saat sympatiapisteitä.
Runkkaaminen raikastaa hengitystä :) jatka sammaa linjee
Mahdollinen Persujen joukkotuho tuo toivoa. Ellei se tapahdu niin meillä köyhimmillä ja sairailla ei ole mitään toivoa, tulevaisuuttakaan
Mulle tuo iloa ja onnea elämään hetkessä eläminen. Just nyt ja tässä. Tehdä omalla vapaa ajallaan mistä itse tykkää. Eikä niiden tarvii olla isoja juttuja! Lämmin suihku töiden jälkeen, puhtaat kotivaatteet, rauha talossa, jotain hyvää syötävää arkisesti. Kiva tv ohjelma. Kaunis tunnelmallinen kotipesä, rauhallinen talo jossa asua. Kevät ja kohta kesä lomineen. Tällä hetkellä jomottaa päätä, silti olen ihan tyytyväinen ja jopa onnellinen :) Tiedän, et kaikki pee menee aina ohi. Nou hätä. Yritän aina keskittyä kaikkeen hyvään elämässäni ja tehdä parhaani ja sille, mille en mtn voi, niin mitä sitten? En ole jumala, eikä mun tarvitse voidakkaan. Mä riitä tälläisenä ku oon. Kelpaa sulle tai ei. So what. Ja kohta me kuollaan kuitenkin kaikki. Sitä ennen eletään parhaamme mukaan. Ja jos on valittamisen aihetta, tee ratkaisuja, ettei tarttis valittaa enempää. Rohkeutta elää elämäänsä ** Muilta lupia kyselemättä**
Usko.