Mikä tuo sulle iloa ja toivoa elämään?
Voi olla isompikin tai pienempi asia. Mulle tuo tää kevät ja se, että pian lumet sulaa ja päästään mökkiä laittaa kuntoon.
Kommentit (368)
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni vei minut eilen Haaparantaan ja osti minulle kaikki mitä toivoin. Paluumatkalla myös lounas, joka oli aivan5/5
Oho. Sinulla on harvinaislaatuinen ystävä.
Tänä vuonna kevät vain pelottaa. Keväällä tulee arabit rajan yli. Syksyllä Ukraina häviää sodan ja ensi talvena hyökätään jo Baltiaan ja tänne.
Yritän nauttia lapsistani viimeisiä päiviä. He ovat ainoa iloni, vielä hetken.
Niin on. Ystävä jo monia vuosia.
Sain uudet verhot, viiniä ja umpinahkaisen savukerasian. Hän on ystävä, joka ajoi auton Ikean ovelle, ettei minun tarvitse kävellä pakkassäässä.
Syöminen, nukkuminen ja tumputtaminen.
Iloa elämääni tuo rakastajani ja se, että pääsemme välillä viettämään yhteistä aikaa ja yhteisiä öitä.
Valitettavasti ei nykyään mikään. Siksi soitan kriisipuhelimeen ym. Ei iloa. Kunpa saisin vielä edes yhden päivän olla tyytyväinen. Ennen kuin lähden pysyvästi pois - kuolen.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei nykyään mikään. Siksi soitan kriisipuhelimeen ym. Ei iloa. Kunpa saisin vielä edes yhden päivän olla tyytyväinen. Ennen kuin lähden pysyvästi pois - kuolen.
Ei se kriisipuhelinkaan auta, kun ei voi muuttaa sitä tilannetta mikä ahdistaa. Ei niillä ole taikasauvaa.
Klisee mutta menköön: kirjat, kissat, yksinolo. Kynttilät palamassa. Viinilasi saunan jälkeen. Hyvä ruoka. Ulkoilu, pitkä kävelylenkki. Nähdä ja kokea luonto. Miten se valmistautuu kevääseen. Puhtaat, raikkaat lakanat. Hyvä yöuni. Keskittyminen hyviin asioihin.
Vuodenajat, luonti, ystävät, kesäterassit, marjaretket, eväsretket, vauvat...
Vierailija kirjoitti:
Koira, mies, vauva, musiikki, kukat
Lapset, lapsenlapset sekä pieni koirani, jonka kanssa asun kahden.
moi
Katsoin äsken areenasta tämän illan Perjantai-ohjelman, ja siinä vieraana Sami Itani niminen mies. Oli minulle täysin tuntematon, mutta hänellä oli viisaita ajatuksia ja arvomaailma kohdallaan. Tuollaisiakin ihmisiä on olemassa! Toi iloa!
Vierailija kirjoitti:
Aurinko ja valoisuus.
Ilo on löydyttävä jostain kun sydän on palasina. Mies jätti 30 yhteisen vuoden jälkeen. Niin paljon tehtiin yhdessä. Mökkeily, veneily, asuntoautoilu, sienestäminen, kalastus jne. Ne kaikki minulta meni mieheni mukana.
Elämä on rakennettava kokonaan uudestaan, mutta tuo aurinko, valoisuus ja lintujen ääni tuo toivoa siitä että elämä jatkuu.
Mikset pitänyt miehestäsi huolta?
Jokainen päivä tulee aloittaa ja lopettaa kuin se ensimmäinen yhteinen aamu ja ilta!
Sähköautot ja bensan korkea hinta.
Red Hot Chili Peppers. Jalkapohjien hermokipuun kokeiltiin kapsaiinilaastareita - ja ne toimi. Kapsaisiini on se aine, joka tekee chilistä tulisen. Kipu on symmetrinen ja erittäin veemäinen. Kipupolilla hoitajilla on hengityssuojaimet päällä, kun laastarit laitetaan. Ne teipataan ja sidotaan ja sit odotellaan. Sen jälkeen pesu, kylmägeeli ja onnentoivotukset.
Mulla ei oo diabetesta, mutta kipu vastaa ohutsäieneuropatiaa. Kaikilla on ollut paha päänsärky joskus. Kuvitelkaa se kipu jalkapohjiin joka hetki joka päivä. Joka hermopääte on kipeä. Tää on tehnyt musta aika ikävän ihmisen.
Taide, musiikki, hyvät keskustelut ihmisten kanssa kasvotusten, kevään odotus, oman hyvinvoinnin lisääntyminen kun tekee pieniä harkittuja muutoksia, eläinvideot ja oikeiden eläinten seurailu. Tässäpä näitä.
Meille tulee maaliskuussa pitkään odotettu borderterrierinpentu!
Ystäväni vei minut eilen Haaparantaan ja osti minulle kaikki mitä toivoin. Paluumatkalla myös lounas, joka oli aivan5/5