Naisten yleisimmät pukeutumismokat?
Kommentit (557)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ihonmyötäisistä vaatteista vaikka olen ylipainoinen. Mulla onkin itsetunto kuin brassinaisilla! Kaikki kurvit saa ja pitää näkyä!
Hyi saakeli.
Miksi sinua häiritsee pukeutumiseni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupoissa myydään enimmäkseen mustaa ja tummakuvioisia rokkuvia trikoo- tai viskoosimekkoja. Jostain syystä niissä on joko liian kapeat hihat tai sitten puhvihihat, siis isot pallomaiset olkapäät.
Edes Tampereen kokoisesta kaupungista en löytänyt muuta kuin tällaista halpisvaatetta tai sen näköistä. Tai sitten on jotain niin ihmeellistä, että hintakin on ylilyönti.
Kaikki kaupat on jotain nuorisorääsyä täynnä ja sitten aikuisille näitä trikoojuttuja.
Naisten pitäisi olla langanlaihoja. Eivät ole. Ei ihmisen kuulu itseään nälkäkurkena pitää eikä loputtomiin lenkkipoluilla ja kuntosaleilla rääkätä. Sitäpaitsi yli kolmekymppinen nainen, joka väkisin itseään luurankona pitää, alkaa näyttää vanhemmalta kuin on. Ei ne lommoposket ketään kaunista.
Mutta oikeasti tyylikkäitä vaatteita tehdään siis vain näille luurangoille.
Jahas, täällä läskit saa haukkua hoikkia luurangoksi ja nälkäkurjiksi.... Laihduta senki "voimaantuva kehopositiivari" tai pukeudu telttaan, muista yli leveä kuljetus kyltti myös.
Ei kaikkia kiinnosta laihduttaa esim itseäni. Tykkään silti tiukoista vaatteista, joissa koko naiseuteni tulee esiin vahvasti
Mielestäni ylipainoinenkin voi käyttää istuvia vaatteita ja usein se on parempi vaihtoehto kuin säkkipukeutuminen. Se taas, että ahtautuu kaksinumeroa liian pieniin vaatteisiin saa ihmisen näyttämään vaan entistä lihavammalta ja tuntuu epämukavalta päältä.
Mulla ei ole yhtään epämukava olo venyvissä bodycon-mekoissa!
Vierailija kirjoitti:
- Vaatteet liian pientä kokoa
- Vaatteet rättimaista ainetta
- Korkokengät, silloin kun niillä ei osata kävellä
- Hutsulook
Se on kyllä todella nolon näköistä jos ei osaa kävellä korkkareilla. Laittaisi ihan suosiolla vaan balleriinat jalkaan, näyttäisi paljon paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Hutsulook
Se on kyllä todella nolon näköistä jos ei osaa kävellä korkkareilla. Laittaisi ihan suosiolla vaan balleriinat jalkaan, näyttäisi paljon paremmalta.
Ballerinat eivät kyllä sovi aikuisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupoissa myydään enimmäkseen mustaa ja tummakuvioisia rokkuvia trikoo- tai viskoosimekkoja. Jostain syystä niissä on joko liian kapeat hihat tai sitten puhvihihat, siis isot pallomaiset olkapäät.
Edes Tampereen kokoisesta kaupungista en löytänyt muuta kuin tällaista halpisvaatetta tai sen näköistä. Tai sitten on jotain niin ihmeellistä, että hintakin on ylilyönti.
Kaikki kaupat on jotain nuorisorääsyä täynnä ja sitten aikuisille näitä trikoojuttuja.
Naisten pitäisi olla langanlaihoja. Eivät ole. Ei ihmisen kuulu itseään nälkäkurkena pitää eikä loputtomiin lenkkipoluilla ja kuntosaleilla rääkätä. Sitäpaitsi yli kolmekymppinen nainen, joka väkisin itseään luurankona pitää, alkaa näyttää vanhemmalta kuin on. Ei ne lommoposket ketään kaunista.
Jahas, täällä läskit saa haukkua hoikkia luurangoksi ja nälkäkurjiksi.... Laihduta senki "voimaantuva kehopositiivari" tai pukeudu telttaan, muista yli leveä kuljetus kyltti myös.
Ei kaikkia kiinnosta laihduttaa esim itseäni. Tykkään silti tiukoista vaatteista, joissa koko naiseuteni tulee esiin vahvasti
Minuakaan ei kiinnosta laihduttaa, miksi kiinnostaisi kun en koskaan ole lihonutkaan. Miksi osalle naisista lihominen on joku väistämätön asia, siis jotain mikä jokaiselle tapahtuu ellei erikseen kaikin voimin taistele vastaan? Ihan yhtä luonnollista on pysyä hoikkana jos ei syö enempää kuin kuluttaa.
Hyvä hyvä. Itse tykkään syödä, joten.. :)
Lähes kaikki maailman ihmiset tykkäävät syödä, onpa laiska tekosyy sille ettei huvita rajata sitä kohtuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Tunika ja legginssit, jalassa crocksit. Shokkiväreillä värjätty kananp*rsetukka. Ylipainoa.
Siinä peruslookki kehäkolmosen ulkopuolella asuvalle +50 v. naiselle.
Näkee niitä pk-seudullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakaan ei kiinnosta laihduttaa, miksi kiinnostaisi kun en koskaan ole lihonutkaan. Miksi osalle naisista lihominen on joku väistämätön asia, siis jotain mikä jokaiselle tapahtuu ellei erikseen kaikin voimin taistele vastaan? Ihan yhtä luonnollista on pysyä hoikkana jos ei syö enempää kuin kuluttaa.
Hyvä hyvä. Itse tykkään syödä, joten.. :)
Lähes kaikki maailman ihmiset tykkäävät syödä, onpa laiska tekosyy sille ettei huvita rajata sitä kohtuuteen.
Kyllä, tykkään myös laiskotella ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ihonmyötäisistä vaatteista vaikka olen ylipainoinen. Mulla onkin itsetunto kuin brassinaisilla! Kaikki kurvit saa ja pitää näkyä!
No hyi hitto.
Pitää antaa puhumista ihmisille :D Mitäs meinasit tehdä?
Antaa puhumista? Mä olen puhunut muiden pukeutumisesta vain täällä vauvalla.
Mä vaan sitä että mä en voi pukeutua noin lihavana ihmisenä. Mä käytän sellaisia paitoja ja housuja mitkä ei korosta lihavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tunika ja legginssit, jalassa crocksit. Shokkiväreillä värjätty kananp*rsetukka. Ylipainoa.
Siinä peruslookki kehäkolmosen ulkopuolella asuvalle +50 v. naiselle.
Tyypillinen sh😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi hitto.
Pitää antaa puhumista ihmisille :D Mitäs meinasit tehdä?
Antaa puhumista? Mä olen puhunut muiden pukeutumisesta vain täällä vauvalla.
Mä vaan sitä että mä en voi pukeutua noin lihavana ihmisenä. Mä käytän sellaisia paitoja ja housuja mitkä ei korosta lihavuutta.
Se on sinun valintasi ilman muuta! Mukavaa kevättä :)
Vierailija kirjoitti:
Kivuliaan näköisesti persvakoon kiskotut mitkä tahansa housut.
Kuva tai ei tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Hutsulook
Klassikkokenkä, sopii kaiken ikäisille. Mun 82-v mummokin käyttää balleriinoja, trenssitakkia ja silkkihuivia kaulalla ja näyttää todella tyylikkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Hutsulook
Klassikkokenkä, sopii kaiken ikäisille. Mun 82-v mummokin käyttää balleriinoja, trenssitakkia ja silkkihuivia kaulalla ja näyttää todella tyylikkäältä.
Korjaan, että sopii pienikokoisille siroille kapealestisille naisille jos yli teini-iän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivuliaan näköisesti persvakoon kiskotut mitkä tahansa housut.
Kuva tai ei tapahtunut.
Tule käymään täällä Tampereella nyt kun kevätaurinko alkaa lämmittää, täällä niitä näkee. En ala sinulle kuvaamaan kun en kuvaa muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei paljon kiinnosta naisten vaatteet. Naama, tissit, perä ja nätti hymy sitäkin enemmän.
Kysyttiin naisten pukeutumismokia!! Tosin vaikka kysyttäisiin Hesan nähtävyyksiä, laittaa joku äijä jonoon naisten kehonosat. Tissit ja perä,,,,,just sillee.
Hassua että omaperäinen pukeutuminen on "moka". Joku tykkää kirkkaanvihreästä ja käyttää sen värisiä vaatteita ja viisveisaa siitä sopiiko se hänen ihoonsa tai silmiinsä. Toinen sanoo että "moka", kun taas henkilö itse sanoo että "lempiväri".
Liian pienet vaatteet vähintään yhdeksän kertaa kymmenestä, muut tyylimokat ovat enemmän tai vähemmän sääolosuhteista johtuvia tilannetajun hairahduksia.
Tennarit iltapuvun tai morsiuspuvun kanssa.
Tiukat vaatteet ja kehopositiivisuus, ei hyvä yhdistelmä.
Mielestäni ylipainoinenkin voi käyttää istuvia vaatteita ja usein se on parempi vaihtoehto kuin säkkipukeutuminen. Se taas, että ahtautuu kaksinumeroa liian pieniin vaatteisiin saa ihmisen näyttämään vaan entistä lihavammalta ja tuntuu epämukavalta päältä.