Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten yleisimmät pukeutumismokat?

Vierailija
01.04.2023 |

Kun kerran miehistäkin oli tällainen ketju.

Kommentit (557)

Vierailija
21/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame mutta ei pikkareita.

Vierailija
22/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken-reppu aikuisella naisella, lippis, pieruverkkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeat korot.

Vierailija
24/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hame mutta ei pikkareita.

Kuljen usein helteellä ilman pikkareita mutta ei se kyllä päälle näy.

Vierailija
25/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sanonut naiselle rehellisesti pukeutumisesta. Hän selitti että naiset pukeutuu niin vain mielyttääkseen miehiä. Sanoin että se on ihan turhaa koska me miehet halutaan nähdä naiset alastomina. 

Siinä loppui naiselta argumentit kun kerroin ihan oikean totuuden. 

Ei halua. Minulle on useampi mies sanonut alastomassa suomessa, että pistä vaatteet päälle.

Jokaiseen sääntöön on poikkeuksia. Tämän viisauden mulle kertoi yläasteen enkun opettaja. Siinä hän osui niin oikeaan kuin voi olla. Jotain se kertoo sinustakin kun miehet haluaa sulle vaatteita päälle. Tämä siis oletuksella että puhut totta. Elämä on opettanut ettei naiset puhu aina totta. Enkä voi olla varma että nettihenkilö on nainen.

Vierailija
26/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kånken-reppu aikuisella naisella, lippis, pieruverkkarit.

Mikä vika konkkenissa? Ja lippis suojaa häikäisyltä.

Vierailija
27/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti istuvat tai vääränkokoiset alusvaatteet, jotka tekevät vaatteiden läpi erottuvia muhkuroita. Koskee myös miehiäkin, mutta naisilla monesti erottuu paremmin kun käyttävät tiukempia vaatteita.

Meillä miehillä alusvaatteiden läpi erottuvia muhkuroita kutsutaan penikseksi.

Piti se penis ängetä tähänkin ketjuun😖

Vierailija
28/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei paljon kiinnosta naisten vaatteet. Naama, tissit, perä ja nätti hymy sitäkin enemmän.

Vierailija
29/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso tunikat ja viitat!

läskien lempparit

Vierailija
30/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni paita, jolloin karvainen pömppämaha vilkkuu, ja liian pienet housut, jotka paljastavat karvaisen röinaisen hymyn. Tämän kaiken saisi kyllä jättää irstaiden feministien mielikuvituksen varaan. 

Vierailija
31/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Musta sopii kaikille." Ei todellakaan sovi. Mutta laatuvaatemerkitkään eivät juuri muuta tee kuin mustaa ja valkoista, koska se myy Suomessa. Mulla on kellertävä lämmin ihonsävy sekä pehmeät matalakontrastiset piirteet. Jos mulla on mustaa tai puhtaanvalkoista päällä, näytän ihan ruumiilta.

Vierailija
32/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet vaatteet. Ylipainoinen ei näytä laihemmalta ihonmyötäisessä trikoossa.

Väärät värit. Aika harvalle suomalaiselle sopii räikeät, voimakkaat tai todella kirkkaat värit, toisaalta myös hyvin maanläheiset (värit kuten syvä oranssi, myrkynvihreä ja sinapinkeltainen) sopivat huonosti tyypillisille suomalaisille.

Rumat sämpylän muotoiset kengät. Eccot, Kuomat, terveyssandaalit, vaelluskengät, lenkkarit, turvakengiltä näyttävät talvinilkkurit... Rumia, rumia, rumia. Vielä pahempi, jos ovat tekonahkaa.

Trendien sokea seuraaminen.

Omaan vartalomalliin sopimattomat vaatteet (koska halutaan käyttää samoja trendivaatteita kuin muutkin, vaikka saisivat näyttämään hirveältä). Kannattaisi opetella tunnistamaan omat hyvät puolet, joita voi korostaa, ja toisaalta peittämään huonot puolet.

Liika mukavuudenhalu. Onhan ne terveyssandaalit tai lenkkarit varmaan mukavan tuntuiset jalassa, mutta ei niitä tarvitse laittaa valmistujaisiin, rippijuhliin, häihin tai bisneslounaalle. Sama koskee leggingsejä, tunikoita, huppareita yms. lapsille tai urheiluun sopivia vaatteita.

Vierailija
33/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei paljon kiinnosta naisten vaatteet. Naama, tissit, perä ja nätti hymy sitäkin enemmän.

Nätti hymy oikeasti vaikuttaa tosi paljon. Voisin sanoa jopa liikaa. Piru tietää kuinka paljon muakin on viety nätillä hymyllä johon on liittynyt seksiä. Tuuppa, teeppä jne. Jos itsellä olisi sellaista valtaa niin en uskalla sanoa mihin se johtaisi. Ei silti mä olen usein sanonut etten halua komennella/määräillä muita.

Leikit leikkinä ja niitäkin olen harrastanut. Niistäkin valitan ihan mini vähän. Kun oltiin sovittu säännöt ettei mene kummallekaan inhottavaksi niin enimmäkseen mun piti komennella. Mun mielestä sillä jota komenneltiin oli kivempaa. Tai ehkä se oli vaan mun tapa leikkiä?  Naisen selitys oli että mä muka keksin paremmin juttuja. 

En ole mikään viisas filosofi enkä oikeasti halua ylianylysoida juttuja. Mä tykkään nautinnoista ja ihan valtavasti naisista. Omasta mielestä hulluin kokemus oli nuorena naisesta joka sanoi inhoavansa mua ja harrasti mun kanssa seksiä. Koita siinä sitten ymmärtää naisia.

Vierailija
34/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kertokaa nyt hyvänen aika, minkälainen asu sopii lyhyehkölle, hiukan ylipainoiselle (siis ei suorastaan lihavalle, vaan vain hiukan vatsaa kertynyt) leveälanteiselle ja persjalkaiselle naiselle.

Kertokaa.

Kun lukee näitä juttuja, niin MIKÄÄN ei käy.  

Itselläni vielä ongelmana paksut nilkat.  Niille en mahda mitään.  Se on luojanluomaa ja sellaisena pysyy.   Kyllä olen koittanut kaikkeni, olen jumpannut ja pyöritellyt nilkkojani, ole kyykistellyt, olen laihduttanut, olen tehnyt kaiken mitä voi, jalkojen muotoa en ole saanut muuksi.  Tasapaksut ne on ja pysyy.

Siksi en halua mitään hametta ja sukkahousuja tai paljaita jalkoja näkyviin.  Kun oikein mitkään kengätkään ei siinä kauniilta näytä.  Caprihousut nousee aina polviin ja näyttää hölmöiltä.  Pitkät housut, jotka peittää nilkat, vaatisi sitten korkeakantaiset kengät, koska näytän sitten täysin töpöltä, ihan kuin ei olisi jalkateriäkään, kun on vielä niin pieni kengännnumerokin.  

Pitkässä hameessa näytän entistä lyhyemmältä ja leveä lantio ei sillä peity, vaan tekee säkkimäisen vaikutelman.

Farkuissa näytän punkerommalta kuin olenkaan ja olen jo sen ikäinen, etten edes pidä farkuista.

NIin että mitä pukisin, ettei minua katsottaisi ja sanottaisi, että pukeutuu rumasti ja tyylittömästi?

Legginsit katkaisee ja peittää jotenkin sen paksuhkon nilkan, kun laitan kunnon kengät niiden kanssa eikä mitään pilipalitossuja.  Eikä se jalkojen tasapaksuisuuskaan niissä niin helposti tule näkyviin, vaikka ne onkin ihoa nuolevia.  Jotkut urheilulegginsit päinvastoin hiukan muotoilee ja tuntuu napakoilta jalassa.  Missään bambulegginseissä en ihmisten ilmoille lähtisikään, ne on kotivaatteet.

Kyllä laittaisin sitten vielä jonkun sopivasti leveähelmaisen mekon, mutta kaikki mekot on liian lyhyitä, paljastaa polven ja näyttää enemmän niiltä parjatuilta tunikoilta.   Jotkut trikootunikat on sitten sopivan mittaisia, mutta ne on sitten niitä kiellettyjen listalla olevia.

Ja ei, mitkään culotteshousut ei käy.  Ihan kuin kävelisin laatikossa.  Kokeiltu on.

Minä olen enimmäkseen käyttänyt kapeita housuja ja pitkää yläosaa siinä, mutta eikös ne kapeat housut ole jo sama asia kuin legginsit?  

Vierailija
35/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti istuvat tai vääränkokoiset alusvaatteet, jotka tekevät vaatteiden läpi erottuvia muhkuroita. Koskee myös miehiäkin, mutta naisilla monesti erottuu paremmin kun käyttävät tiukempia vaatteita.

Meillä miehillä alusvaatteiden läpi erottuvia muhkuroita kutsutaan penikseksi.

Ai kyljissäkin olevia?

Vierailija
36/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karsee moka on, että huonot tissit näkyy, mutta hyvät tissit ei näy!

Vierailija
37/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa paljastavat vaatteet, legginsit ja crocsit.

Vierailija
38/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kertokaa nyt hyvänen aika, minkälainen asu sopii lyhyehkölle, hiukan ylipainoiselle (siis ei suorastaan lihavalle, vaan vain hiukan vatsaa kertynyt) leveälanteiselle ja persjalkaiselle naiselle.

Kertokaa.

Kun lukee näitä juttuja, niin MIKÄÄN ei käy.  

Itselläni vielä ongelmana paksut nilkat.  Niille en mahda mitään.  Se on luojanluomaa ja sellaisena pysyy.   Kyllä olen koittanut kaikkeni, olen jumpannut ja pyöritellyt nilkkojani, ole kyykistellyt, olen laihduttanut, olen tehnyt kaiken mitä voi, jalkojen muotoa en ole saanut muuksi.  Tasapaksut ne on ja pysyy.

Siksi en halua mitään hametta ja sukkahousuja tai paljaita jalkoja näkyviin.  Kun oikein mitkään kengätkään ei siinä kauniilta näytä.  Caprihousut nousee aina polviin ja näyttää hölmöiltä.  Pitkät housut, jotka peittää nilkat, vaatisi sitten korkeakantaiset kengät, koska näytän sitten täysin töpöltä, ihan kuin ei olisi jalkateriäkään, kun on vielä niin pieni kengännnumerokin.  

Pitkässä hameessa näytän entistä lyhyemmältä ja leveä lantio ei sillä peity, vaan tekee säkkimäisen vaikutelman.

Farkuissa näytän punkerommalta kuin olenkaan ja olen jo sen ikäinen, etten edes pidä farkuista.

NIin että mitä pukisin, ettei minua katsottaisi ja sanottaisi, että pukeutuu rumasti ja tyylittömästi?

Legginsit katkaisee ja peittää jotenkin sen paksuhkon nilkan, kun laitan kunnon kengät niiden kanssa eikä mitään pilipalitossuja.  Eikä se jalkojen tasapaksuisuuskaan niissä niin helposti tule näkyviin, vaikka ne onkin ihoa nuolevia.  Jotkut urheilulegginsit päinvastoin hiukan muotoilee ja tuntuu napakoilta jalassa.  Missään bambulegginseissä en ihmisten ilmoille lähtisikään, ne on kotivaatteet.

Kyllä laittaisin sitten vielä jonkun sopivasti leveähelmaisen mekon, mutta kaikki mekot on liian lyhyitä, paljastaa polven ja näyttää enemmän niiltä parjatuilta tunikoilta.   Jotkut trikootunikat on sitten sopivan mittaisia, mutta ne on sitten niitä kiellettyjen listalla olevia.

Ja ei, mitkään culotteshousut ei käy.  Ihan kuin kävelisin laatikossa.  Kokeiltu on.

Minä olen enimmäkseen käyttänyt kapeita housuja ja pitkää yläosaa siinä, mutta eikös ne kapeat housut ole jo sama asia kuin legginsit?  

Kietaisumekko, joka peittää polvet. Tyyliin https://ttbfashion.com/wp-content/uploads/2022/08/blue-plus-size-streac…

https://blog.petitedressing.com/wp-content/uploads/2023/01/Wrap-Midi-Dr…

Korkeavyötäröinen pitkä hame: https://40plusstyle.com/wp-content/uploads/2023/02/georgetteskirt.jpg

Leveälahkeiset, korkeavyötäröiset housut: https://blog.petitedressing.com/wp-content/uploads/2023/01/High-Waisted…

Vierailija
39/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pienet vaatteet. Ylipainoinen ei näytä laihemmalta ihonmyötäisessä trikoossa.

Väärät värit. Aika harvalle suomalaiselle sopii räikeät, voimakkaat tai todella kirkkaat värit, toisaalta myös hyvin maanläheiset (värit kuten syvä oranssi, myrkynvihreä ja sinapinkeltainen) sopivat huonosti tyypillisille suomalaisille.

Rumat sämpylän muotoiset kengät. Eccot, Kuomat, terveyssandaalit, vaelluskengät, lenkkarit, turvakengiltä näyttävät talvinilkkurit... Rumia, rumia, rumia. Vielä pahempi, jos ovat tekonahkaa.

Trendien sokea seuraaminen.

Omaan vartalomalliin sopimattomat vaatteet (koska halutaan käyttää samoja trendivaatteita kuin muutkin, vaikka saisivat näyttämään hirveältä). Kannattaisi opetella tunnistamaan omat hyvät puolet, joita voi korostaa, ja toisaalta peittämään huonot puolet.

Liika mukavuudenhalu. Onhan ne terveyssandaalit tai lenkkarit varmaan mukavan tuntuiset jalassa, mutta ei niitä tarvitse laittaa valmistujaisiin, rippijuhliin, häihin tai bisneslounaalle. Sama koskee leggingsejä, tunikoita, huppareita yms. lapsille tai urheiluun sopivia vaatteita.

Muuten samaa mieltä mutta pyöreäkärkiset kengät on kyllä ehdottomat! Haluan, että kengillä voi myös kävellä, eikä ne ole vain koristeena.

Vierailija
40/557 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväperseisillä naisilla leggingsperseen peittäminen pitkällä paidalla.