Naisten yleisimmät pukeutumismokat?
Kommentit (557)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian paljastavat vaatteet, liian lyhyet hameet ja paljastavat kaula-aukot👎
Hieman ärsyttää, kun vaimolla on tapana pitää töissä ja palavereissa tiukkoja farkkuja, jotka entisestään korostaa muodokasta ja hyvää vartaloa. Peba on sitä luokkaa, että huh huh. Mutta pitääkö sitä kaikille esitellä kuin tarjottimella, eikö joskus voisi pitää "tavallisia" vaatteita, eikä aina olla kuin joku teini (ikää on 47v)
Ymmärrän, että varmaan hivelee itsetuntoa, kun tietää että miehet työyhteisössä kuolaa, mutta minun mielestä tuo kuuluu minun hommiin ja kotona kun ollaan kahdestaan. Saan toki nauttia tuosta kauniista asiasta asianmukaisesti ja makuukammarisssa käy sutina. Mutta silti, pitääkö sitä koko kaupungille niitä muotoja esitellä? Vai onko nyt jotain, mitä en vain ymmärrä?
Nyt tuli niin tuhtia fantasiaa jotta...puuttuu enää olemattoman vaimon rintojen kuvailu, miten kiinteät ja pystyt ne ovatkaan.
On jotain mitä et ymmärrä. Roskan puhumiseenkin tarvitaan taitoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jämähtäjä vaatetyylin suhteen. Nuorena tiesi kyllä mitä halusi, mutta vuosien mittaan tuli reippaasti ylipainoa ja pukeutuminen meni juuri tuota tunika-linjaa, kun ei muukaan päälle sopinut. Nyt yli 40 kilon painonpudotuksen jälkeen olinkin sitten ihan pihalla pukeutumisen suhteen. Pää ei millään tajunnut hoikempaa muotoa ja oma tyyli oli täysin hukassa. Ainoa keino tunikoista vieroittamiseen oli pyytää apua paikallisen vaateliikkeen pukeutumisneuvojalta, joka olikin ihan haka työssään. Väitin monen vaatteen kohdalla vastaan ja hän laittoi minut silti kokeilemaan. Koin monta valaistumista sovituskopissa. Vaatekaappi meni uusiksi vaatteilla, joita en olisi ikinä osannut itse valita ja joista jokainen on ihan mielettömän ihana. Nosti kyllä itsetuntoa melkoisesti ja innosti panostamaan kaikkeen muuhunkin omassa ulkonäössä.
Tärkeintä on kuitenkin, että kaikki muodonmuutokset tekee itsensä takia, ei kenekään muun.
Tämä oli kiva tarina, kiitos kun jaoit 🙂
Minua ei ärsytä kenenkään pukeutumistyyli.
Pukeudun itsekkin miten haluan.
Erilaisuus on rikkautta.
Mukavaa kesää kaikille🧡
Cittari on Suomen suosituin kenkäkauppa ja suosituin kenkämerkki taitaa nykyään olla Mywear. Ja se näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman ärsyttää, kun vaimolla on tapana pitää töissä ja palavereissa tiukkoja farkkuja, jotka entisestään korostaa muodokasta ja hyvää vartaloa. Peba on sitä luokkaa, että huh huh. Mutta pitääkö sitä kaikille esitellä kuin tarjottimella, eikö joskus voisi pitää "tavallisia" vaatteita, eikä aina olla kuin joku teini (ikää on 47v)
Ymmärrän, että varmaan hivelee itsetuntoa, kun tietää että miehet työyhteisössä kuolaa, mutta minun mielestä tuo kuuluu minun hommiin ja kotona kun ollaan kahdestaan. Saan toki nauttia tuosta kauniista asiasta asianmukaisesti ja makuukammarisssa käy sutina. Mutta silti, pitääkö sitä koko kaupungille niitä muotoja esitellä? Vai onko nyt jotain, mitä en vain ymmärrä?
Nyt tuli niin tuhtia fantasiaa jotta...puuttuu enää olemattoman vaimon rintojen kuvailu, miten kiinteät ja pystyt ne ovatkaan.
Yleensä näillä teinipyllyisillä viisikymppisillä on sitten kasvojen kurtut 100-vuotiaan tasoa
Teinipylly= eli kokoa 36? Onhan se ikävää, jos jotkut pysyy timmeinä..
Katkeran läskin ulinaa 🤭
Traktorinpohjakengät. Ymmärrän että Suomen ilmastossa tarvitaan kunnolliset säänkestävät kengät ainakin kahdeksana kuukautena vuodessa, mutta onko niiden nyt pakko aina näyttää paksupohjaisilta työkengiltä. Tai ratsastussaappailta, kuten muutamana menneenä vuotena.
Vierailija kirjoitti:
Polvisukat ja sandaalit.
Nilkkasukat ovat kuuminta hottia maailmalla. Unohda jo se Lenita.
Maiharit ja saappaat KESÄLLÄ. En koskaan lakkaa ihmettelemästä, eivätkö ihmiset saa tarpeeks tallata niillä talvella! Johan ne on paksut ja kuumat kesällä, voi se hienhaju kun varpaat paljastuu...
Kun on vaatteet vielä päällä kun ne pitäisi jo olla pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näillä teinipyllyisillä viisikymppisillä on sitten kasvojen kurtut 100-vuotiaan tasoa
Katkeran läskin ulinaa 🤭
Näin se yleensä menee. Hoikka varsi niin ruttuinen naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeran läskin ulinaa 🤭
Siinä tapauksessa polttaa tupakkaa ja palvoo aurinkoa ilman suojaa. Ei ne rutut tyhjästä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeran läskin ulinaa 🤭
Siinä tapauksessa polttaa tupakkaa ja palvoo aurinkoa ilman suojaa. Ei ne rutut tyhjästä tule.
No kyllä se itseasiassa ihan niin on, että pieni rasvaprosentti lisää ryppyisyyttä. Se pieni kerros ihonalaisrasvaa pitää ihon kimmoisana pidempään. Tää on täyttä faktaa, turha kiukutella. Toki myös nuo mainitut seikat vaikuttaa, mutta kyllä ne rutut nimenomaan tulee ihan "tyhjästä", tai siis iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Vaatteet liian pientä kokoa
- Vaatteet rättimaista ainetta
- Korkokengät, silloin kun niillä ei osata kävellä
- Hutsulook
Se on kyllä todella nolon näköistä jos ei osaa kävellä korkkareilla. Laittaisi ihan suosiolla vaan balleriinat jalkaan, näyttäisi paljon paremmalta.
Ballerinat sopii ehkä yhdelle kymmenestä, pitäisi olla pitkä ja pienehkö jalka mikä on aika mehdoton yhdistelmä.
Joo kovin leveäjalkaiselle ballerinat ei kyllä yleensä käy, sirojalkaisella taas näyttää hyvälle.
Ja liian pitkäjalkaisella ballerinat näyttää kanooteilta.
On se vaikeaa 🥲
Minulla on leveä jalkaterä ja kunnon vaivaisenluu, joka oikeilla kenkävalinnoilla pysyy täysin kivuttomana. Kesällä minulla on aina yhdet ballerinat muiden kenkien lisäksi, oikeilta merkeiltä löytyy hyvällä pohjalla ja jalkaterää pukevalla muotoilulla.
Hyvä lisä, kun kaikkialle ei viitsi mennä tennareissa, ja aina ei halua esitellä varpaita sandaaleissa. Olen joka tapauksessa muutenkin täysin väärän muotoinen tämän palstan kriitikoiden mielestä, joten kärsien katsokoot myös leveitä jalkojani kesäkengissä. Ihmiset eivät ole vaatteita varten, vaatteet ovat ihmistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin paljastavasti pukeutuvat... Siis niin väliä paita isorintaisella että näkyy melkein kaikki ja melkein pikkarit näyttävä hame.
Mikä niissä isoissa rinnoissa on törkeämpää kuin pienissä? Jos näkyy kaikki, näkyy kaikki, kokoon katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Maiharit ja saappaat KESÄLLÄ. En koskaan lakkaa ihmettelemästä, eivätkö ihmiset saa tarpeeks tallata niillä talvella! Johan ne on paksut ja kuumat kesällä, voi se hienhaju kun varpaat paljastuu...
Minusta näyttävät hyvältä kesämekkojen kanssa, olen vain niin mukavuudenhaluinen, että itse käytän kesäisempiä kenkiä. Jalat hikoavat kaikissa kengissä sandaaleita ja muita tuuletusversioita lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan suomalaismiehet valittavat kun naisilla on liian peittävää ja löysää vaatetta päällä. Näköjään ei voi olla ikinä kaikille mieliksi!
Ohuet valkoiset housut, stringit alla ja pakarat paistaa kankaan läpi 🥶😱🤮
- Teltat, viitat yms.
- Leggingsit hameen alla
- Väljät farkut, jotka ovat nyt muotia.
Käytän trikoita, kalsareita,pitkiksiä ja villahousuja ihan Suomen sään vuoksi ja mukavuuden halusta. Mä jolla on aina sormet ja varpaat kylmät ja siniset.
Ja kyllä mulla on nättejä vaatteita joiden alle ne mahtuu.
Villahousu-rock