Jotenkin masentaa kuinka tärkeää varallisuus on naisille
Ei auta vaikka kuinka kiva ihminen olisit, rahaa on oltava.
Kommentit (130)
Vierailija wrote:
Voi helvetti, miksei kukaan kertonut tätä minulle? Minä kun elätin mieheni sekä hänen opiskelujen että työttömyyden aikana. Nyt olemme kumpikin töissä ja tienaamme aika lailla saman verran.
Näin on tehnyt moni muukin nainen. Mutta jostain syystä ei näy uhriutumista, että "naiset aina joutuvat elättämään miehet". 😀
Kokeilepas ap joskus tutustua oikeisiin naisiin, niin oppisit jotain tärkeää.
Tiedän, että noihin harhoihin takertuminen on tapa suojella itseäsi torjutuksi tulemiselta, mutta elämäsi voisi olla paljon antoisampaa, jos uskaltaisit tulla todellisuuteen.
Jotenkin masentaa, miten tärkeää ulkonäkö miehille on. Ei riitä, että on kiva luonne.
Vierailija wrote:
Oma kokemues on juuri päinvastainen. Jos olen tapaillut mukavia miehiä joilla ei ole varallisuutta eikä isompia tuloja niin kova hinku on päästä osaksi minun varallisuudesta ja tuloista. Halutaa ajaa minun autolla, ollaan muuttamassa minun asuntoon, halutaan matkoile mukaan minun mukana. Harmi kun mukava seurani ei riitä.
Miehet syyttää naisia kaikesta siitä , mitä itse ovat. Miehet ovat pahimman luokan gold diggereitä ja hyväksikäyttäjiä. Kokemusta on lähipiiristä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oma kokemues on juuri päinvastainen. Jos olen tapaillut mukavia miehiä joilla ei ole varallisuutta eikä isompia tuloja niin kova hinku on päästä osaksi minun varallisuudesta ja tuloista. Halutaa ajaa minun autolla, ollaan muuttamassa minun asuntoon, halutaan matkoile mukaan minun mukana. Harmi kun mukava seurani ei riitä.
Miehet syyttää naisia kaikesta siitä , mitä itse ovat. Miehet ovat pahimman luokan gold diggereitä ja hyväksikäyttäjiä. Kokemusta on lähipiiristä.
Olen huomannut saman. Kummasti eivät edes pidä naisen hyväksikäyttämistä vääränä.
Vierailija wrote:
Jotenkin masentaa, miten tärkeää ulkonäkö miehille on. Ei riitä, että on kiva luonne.
Totta!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen huomannut saman. Kummasti eivät edes pidä naisen hyväksikäyttämistä vääränä.
Huomautettakoon tähän väliin, että ei koske kaikkia miehiä. Hyviä ja rehellisiäkin miehiä on olemassa.
Mä olen hyvätuloinen nainen ja elätän miestäni, joka hoitaa meidän lasta kotona ja on maailman paras isä <3
Vierailija wrote:
Mä olen hyvätuloinen nainen ja elätän miestäni, joka hoitaa meidän lasta kotona ja on maailman paras isä <3
Ap tosiaan unohti kotimiehet. https://rent.men/
gold diggers :/