Jotenkin masentaa kuinka tärkeää varallisuus on naisille
Ei auta vaikka kuinka kiva ihminen olisit, rahaa on oltava.
Kommentit (130)
Mun kokemus on että miehet haluaa päästä käsiksi naisen rahoihin, jotta voisi elää helppoa elämää. Nykymies ei ole kiinnostunut tienaamaan rahojaan työllä, ikävä kyllä. Moraalikato leviää varsinkin nuorten miesten keskuudessa.
Vierailija wrote:
Joo sun pitää ihan ite maksaa kaljat ja tupakkasi sekä omat laskusi.
Ruuat ja vaatteet myös.
Vierailija wrote:
Minulla on rahaa riittävästi. Naiset ei mitenkään ole minusta kiinnostuneet vaikka olen leveillyt rahoillani. Joten jotenkin masentaa että ulkonäkö on naisille tärkeintä miehessä.
Sama. Jostain syystä eivät suostu uskomaan että rahaa on kun ei näytä alfaurokselta vaikka näillä asioilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Vierailija wrote:
Mun kokemus on että miehet haluaa päästä käsiksi naisen rahoihin, jotta voisi elää helppoa elämää. Nykymies ei ole kiinnostunut tienaamaan rahojaan työllä, ikävä kyllä. Moraalikato leviää varsinkin nuorten miesten keskuudessa.
Minua ei kyllä kiinnosta muu kuin pillun saaminen. Ehkä johtuu siitä, että rahaa on varmasti riittävästi ja lisää tulee koko ajan joten se on siinä mielessä menettänyt merkityksensä.
Ap, miksi sitä rahaa ei ole? Naiset harvoin tykkäävät elämäntapatyöttömistä. Ei kyse ole rahasta vaan koulutuksesta ja työn tekemisestä.
Niin, köyhiä lapsiperheitähän ei ole Suomessa. Eli kyllä ne köyhemmätkin miehet pääsee lisääntymään. Sinussa on taas jotain muuta vikaa.
Itsehän en huolisi naista joka on kiinnostunut rahoistani, kun ei hän osaksi niistä kuitenkaan tule pääsemään. Enkä vastavuoroisesti ole kiinnostunut naisen rahoista, enkä varsinkaan ylpeydentunnossani niiden käyttämisestä, vaikka sitä löytyisikon enemmän.
Joko hankit rahaa tai alat kiinnostua niistä naisista, jotka ei ole rahan perään.
Mä seurustelin aikanaan rahattoman ja työttömän miehen kanssa. Rahattomuus ja työttömyys ei ollut ongelma, vaan se valitus aina kaikesta, ilman että asioille oli valmis tekemään yhtään mitään, sekä yleinen epäluotettavuus. Mm. valehteli käyneensä työhaastatteluissa, vaikka ei ollut käynyt. Hänelle myöskin oli ongelma korkea koulutukseni ja tulotasoni. Koki jonkinlaista alemmuutta joka purkautui passiivisaggressiivisuutena ja kontrollinhaluna. Ei enää ikinä.
Minua ovatkin yleensä lähestyneet vain saman tuloluokan miehet ja heidän kanssaan ei ole ollut edellä mainittuja ongelmia. Minä en ole tehnyt miehen rahattomuudesta ongelmaa, miehet ovat tehneet ne ongelmat ihan itse.
Palstan vakiovalittajat ovat kaikki kehittäneet syyn naisettomuudelleen yhdestä asiasta.
Yhdelle se on naisen väitetty rahanahneus. Toiselle se on naisten miehille asettama naamaraja. Kolmannelle se on naisten yleinen ulkonäkökeskeisyys. Neljännelle se on liian pieni penis. Jne.
Yhdessäkään tapauksessa ei ole kyse tuosta, vaan jostain paljon isommasta asiasta, jota kyseinen mies ei halua tai pysty käsittelemään, koska se on liian kipeä asia. Siksi syy haetaan naisista ja heidän kriteereistään.
Tämä on jatkunut niin kauan kun olen tällä palstalla käynyt, useamman vuoden siis.
Minun mielestäni olisi kiva tehdä kaikkia kivoja juttuja kumppanin kanssa, kuten käydä leffassa, kylpylässä, ravintolassa syömässä jne. , Mutta minulla on varaa maksaa vain omat jutut, eikä ainakaan jatkuvasti toisen ihmisen kuluja, siksi toivoisin, ettei kumppani olisi pihi tai köyhä.
Mun mielestä on masentavaa, että jotkut jaksaa trollata tällä typerällä sonnalla kerrasta toiseen. Suorastaan säälittävää. Normaalilla järjellä varustetut aikuiset ihmiset tajuaa kyllä, että ei todellakaan kaikki naiset ole rahan perässä vaan pieni osa vain. Normaalilla järjellä varustetut aikuiset ihmiset tajuaa, että kyllä ihan duunareilla on puolisot suurimmalla osalla.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi ottaa miestä, jota joutuu elättämään? Tarjolla on niin paljon sellaisiakin, jotka tulevat hyvin toimeen omillaan.
miehet ovat kautta aikojen elättäneet naisia, mutta miehillä ja naisilla onkin eri tavoitteet parisuhteessa. miehet vaikka maksavat läheisyydestä, naiset taas haluavat vain miehen rahat
Vai muka elättäneet. Miehet varastivat naisten omaisuuden ja pitivät pakkotyössä ilman palkkaa. Tätä orjuutta kutsuttiin avioliitoksi ja elättämiseksi.
Vierailija wrote:
Joko hankit rahaa tai alat kiinnostua niistä naisista, jotka ei ole rahan perään.
Mä seurustelin aikanaan rahattoman ja työttömän miehen kanssa. Rahattomuus ja työttömyys ei ollut ongelma, vaan se valitus aina kaikesta, ilman että asioille oli valmis tekemään yhtään mitään, sekä yleinen epäluotettavuus. Mm. valehteli käyneensä työhaastatteluissa, vaikka ei ollut käynyt. Hänelle myöskin oli ongelma korkea koulutukseni ja tulotasoni. Koki jonkinlaista alemmuutta joka purkautui passiivisaggressiivisuutena ja kontrollinhaluna. Ei enää ikinä.
Minua ovatkin yleensä lähestyneet vain saman tuloluokan miehet ja heidän kanssaan ei ole ollut edellä mainittuja ongelmia. Minä en ole tehnyt miehen rahattomuudesta ongelmaa, miehet ovat tehneet ne ongelmat ihan itse.
Oletko sinä mielestäsi nainen joka on "rahan perään"? Vai olisiko niin että muutkaan naiset eivät halua elättää luuseria.
Vierailija wrote:
Mun mielestä on masentavaa, että jotkut jaksaa trollata tällä typerällä sonnalla kerrasta toiseen. Suorastaan säälittävää. Normaalilla järjellä varustetut aikuiset ihmiset tajuaa kyllä, että ei todellakaan kaikki naiset ole rahan perässä vaan pieni osa vain. Normaalilla järjellä varustetut aikuiset ihmiset tajuaa, että kyllä ihan duunareilla on puolisot suurimmalla osalla.
Normaalilla järjellä varustetun luulisi myös ymmärtävän olla dissaamatta naisia. Mutta silti niin monet naiset tulevat tänne vakuuttelemaan että ei kaikki naiset. Samalla vahvistaen että kyllä jotkut naiset. Oletko milloinkaan kuullut miehen dissaavan muita miehiä että yrittävät elää naisen rahoilla?
Olen työtön nainen, olen mukava, älykäs, kauniit kasvot ja pidän seksistä. Olen ylipainoinen ja työtön tällä hetkellä (haen töitä) joten en kelpaa miehille. Minulle kelpaisi työtön tai pienituloinen mies kunhan olisi muuten asiallinen ja empaattinen luonteeltaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Näin se valitettavasti on, raha on ylivoimaisesti numero 1 asia naisille. Sentakia on todella vaikea uskoa rakkauteen, tai naisten tunteisiin, koska he ovat niin pinnallisia ja rahan perään.
Jankuti jankuti jankuti.
Mä en voisi koskaan seurustella yhdenkään miehen kanssa pelkän rahan vuoksi. Ei siinä auta miljoonat jos ei ole tunteita miestä kohtaan. Ahdistuisin kuoliaaksi suhteessa jossa en rakastaisi miestä. En ole mikään h**ra joka on vain miesten rahojen perässä. Olen ihan töissä käyvä nainen joka opiskelee töiden ohessa parempaa tutkintoa. Yksin maksan omakotitalon kulut.
Mä taas en haluaisi seurustella miljonäärin kanssa vaikka olisi tunteitakin. Ainoastaan siinä tapauksessa jos ne miljoonat ovat tilillä tai sijoituksissa eivätkä ne vaikuta miehen elämään mitenkään vaan hän elää tavallista elämää suurinpiirtein samalla elintasolla kuin minä. En haluaisi elää toisen ihmisen rahoilla jatkuvasti ja jos minä eläisin normaalin palkkatyöläisen elämää ja mies miljonäärielämää niin mitä me tehtäisiin yhdessä? Ja jos elettäisiin yhdessä, niin kaikki olisi miehen koska tuskin hän suostuisi esim. asumaan sellaisessa asunnossa mikä voidaan hankkia yhdessä.
Olen hetken seurustellut varakkaamman kanssa, ja jo ravintolan valitseminen oli vaikeaa kun toinen preferoi sellaisia paikkoja joihin minulla ei ollut varaa. Kaikki harrastukset olivat minulle liian kalliita, koko elämäntyyli ihan erilainen. Kerran lähdin matkalle hänen kustantamanaan ja se oli lähinnä kiusallista. Itsellä ei rahat riittäneet mihinkään enkä halunnut olla pyytämässä jatkuvasti. Kaikki siis tehtiin toisen ehdoilla ja olo tuntui jotenkin sidotulta kun on toisen armoilla. Enää en tee samaa virhettä.
Vierailija wrote:
Arvaappa miltä minusta tuntuu kun minä maksan vuokran ja ruoat?
No miltä tuntuu? Minusta se tuntuu luonnolliselta.
M50
Vierailija wrote:
Ei ne ole miehiä, kyseessä on jotkut muut
Vierailija wrote:
Olen työtön nainen, olen mukava, älykäs, kauniit kasvot ja pidän seksistä. Olen ylipainoinen ja työtön tällä hetkellä (haen töitä) joten en kelpaa miehille. Minulle kelpaisi työtön tai pienituloinen mies kunhan olisi muuten asiallinen ja empaattinen luonteeltaan.
hyvältä muuten kuulostaa mutta ylipainon takia et kelpaa. Miehiä ei haittaa vaikka olet työtön. Köyhiä reppanoita tietty haittaa.
Ei tarvitse olla rikas. Sanoisin mieluummin, että taloudellisesti itsenäinen. Eri ihmisille siihen riittää eri summa rahaa.
Pätee sukupuolesta riippumatta.