Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin masentaa kuinka tärkeää varallisuus on naisille

Vierailija
01.04.2023 |

Ei auta vaikka kuinka kiva ihminen olisit, rahaa on oltava.

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkään rahasta ja paljon tykkäänkin.

Vierailija
102/130 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille on kyllä mukava nauraa täällä. Nainen valittaa jos joutuu maksamaan ja naiset peukuttaa. Nainen kirjottaa ettei miehen toimeentulolla ole väliä ja naiset peukuttaa. Te olette niin sekaisin 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä seurustelin aikanaan rahattoman ja työttömän miehen kanssa. Rahattomuus ja työttömyys ei ollut ongelma, vaan se valitus aina kaikesta, ilman että asioille oli valmis tekemään yhtään mitään, sekä yleinen epäluotettavuus. Mm. valehteli käyneensä työhaastatteluissa, vaikka ei ollut käynyt. Hänelle myöskin oli ongelma korkea koulutukseni ja tulotasoni. Koki jonkinlaista alemmuutta joka purkautui passiivisaggressiivisuutena ja kontrollinhaluna. Ei enää ikinä.

Kuin minun elämästäni. Vielä lisättynä "vanukkaiden syömisellä", ts. ostamani herkkuruoan kokonaan ahmimisella, niin että minä en saanut itse yhtään. Kyllä olisi ollut tunnelma toinen, jos hän olisi ollut iloinen ja hyväntuulinen, pitänyt kodin siistinä ja hoitanut taloutta huolellisesti, niin että minun taloon tuomani rahat olisivat riittäneet mukavasti ruokaan ja vapaa-ajan huveihin..niin olisihan sitten semmoisen miehen kanssa kelvannut elellä. Vaikka olisi pienituloinen/tuloton ollutkin.

Vierailija
104/130 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä seurustelin aikanaan rahattoman ja työttömän miehen kanssa. Rahattomuus ja työttömyys ei ollut ongelma, vaan se valitus aina kaikesta, ilman että asioille oli valmis tekemään yhtään mitään, sekä yleinen epäluotettavuus. Mm. valehteli käyneensä työhaastatteluissa, vaikka ei ollut käynyt. Hänelle myöskin oli ongelma korkea koulutukseni ja tulotasoni. Koki jonkinlaista alemmuutta joka purkautui passiivisaggressiivisuutena ja kontrollinhaluna. Ei enää ikinä.

Kuin minun elämästäni. Vielä lisättynä "vanukkaiden syömisellä", ts. ostamani herkkuruoan kokonaan ahmimisella, niin että minä en saanut itse yhtään. Kyllä olisi ollut tunnelma toinen, jos hän olisi ollut iloinen ja hyväntuulinen, pitänyt kodin siistinä ja hoitanut taloutta huolellisesti, niin että minun taloon tuomani rahat olisivat riittäneet mukavasti ruokaan ja vapaa-ajan huveihin..niin olisihan sitten semmo

Herää pahvi! Jos haluat olla elättäjän roolissa niin on sinun velvollisuutesi pitää rahoista huoli. Uskokaa nyt ettei teistä ole elättämään miestä ja/tai perhettä. Et takuulla huoli enää miestä joka on taloudellisesti alapuolellasi.

Vierailija
105/130 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Teille on kyllä mukava nauraa täällä. Nainen valittaa jos joutuu maksamaan ja naiset peukuttaa. Nainen kirjottaa ettei miehen toimeentulolla ole väliä ja naiset peukuttaa. Te olette niin sekaisin 😅

Tällä palstalla tulet oppimaan nopeasti, että peukutukset menevät täysin sen mukaan mikä on naisten puolella.

Miehiä haukutaan ja naisia ylistetään, mikään ei ole ikinä naisten vika täällä.

Vierailija
106/130 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei oo naista, eikä oo koskaan ollutkaan, ei puolisona eikä ystävänä. Eli ainut otantasi naisista on oma äitisi. Miksi varallisuus on äidillesi niin tärketä? Miksi ruikutat täällä äidistäsi?

Vierailija
107/130 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä en haluaisi varakasta miestä, koska olen itse pienituloinen. Kahden elintason perhe ei toimi enkä haluaisi aina tuntea olevani se köyhä. Samasta syystä en haluaisi myöskään paljoa itseäni koulutetumpaa miestä. Omantasoisensa kun ottaa, niin on molempien hyvä elää. 😊

Samaa mieltä! 

N48

Vierailija
108/130 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oma kokemues on juuri päinvastainen. Jos olen tapaillut mukavia miehiä joilla ei ole varallisuutta eikä isompia tuloja niin kova hinku on päästä osaksi minun varallisuudesta ja tuloista. Halutaa ajaa minun autolla, ollaan muuttamassa minun asuntoon, halutaan matkoile mukaan minun mukana. Harmi kun mukava seurani ei riitä.

Naiset eivät kykene miehiä elättämään mutta miehet perinteisesti pystyvät naisensa elättämään. Enkä nyt tarkoita onko riittävästi rahaa vaan se esto on päästä kiinni. 

Siitä on kuule aika kauan kun miehet ovat Suomessa vaimojaan elättäneet. 😀

Vierailija
109/130 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

2 työtöntäkin voi tulla varsin hyvin toimeen. Jos kaikki perustarvikkeet löytyy niin suhteessa yksin eläjään ja kuluihin nähden, kaikki on edullisempaa. 2 työtöntä saa minimissään sen 2x 550e per kk, joten 1100e rahaa ruokaan ja huvituksiin. Varsinkin jos jompikumpi elää vaatimattomasti, niin toisella käytössä hyvinkin rahaa...

Kahden hengen taloudessa tietysti asumistuki laskee, joten olisikohan joku 800/kk kahden hengen elämiseen. 

Mutta kuitenkin. 

Vierailija
110/130 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa.

aloittaja on vain säälittävä Trolli joka yrittää lietsoa vihaa vauvapalstan lukioissa

Vierailija
111/130 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maksaa ja kallista on, kukaan ei ilman rahaa pärjää, juu.

Vierailija
112/130 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tällä palstalla tulet oppimaan nopeasti, että peukutukset menevät täysin sen mukaan mikä on naisten puolella.

Naiset ei pelkää ja vihaa mitään muuta maailmassa enempää kuin totuuksia, koska niistä tulee negatiivisia tunteita. Ja naisille tunteet = todellisuus

Vierailija
113/130 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten nämä kumoavat toisensa? Mulle on ihan sama paljonko mies tienaa, mutta pidän silti itselläni oikeuden valittaa jos hän aikoisi laittaa minut maksamaan koko elämisensä. 

Lisäksi, oletko koskaan tullut ajatelleeksi myös sitä vaihtoehtoa että eri ihmiset ovat eri mieltä? Joku kirjoittaa oman mielipiteensä ja samaa mieltä olevat peukuttaa. Joku toinen voi kirjoittaa vastakkaisen mielipiteen ja sitten sitä mieltä olevat peukuttaa. Niin se toimii maailmassa jossa on useita mielipiteitä ja ihmisiä.

Vierailija
114/130 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Naiset ei pelkää ja vihaa mitään muuta maailmassa enempää kuin totuuksia, koska niistä tulee negatiivisia tunteita. Ja naisille tunteet = todellisuus

Palstamiehet eivät pelkää ja vihaa mitään muuta maailmassa enempää kuin totuuksia, koska ne pakottavat luopumaan harhoista, joita he ovat rakentaneet suojelemaan egoaan.

Vierailija
115/130 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oma kokemues on juuri päinvastainen. Jos olen tapaillut mukavia miehiä joilla ei ole varallisuutta eikä isompia tuloja niin kova hinku on päästä osaksi minun varallisuudesta ja tuloista. Halutaa ajaa minun autolla, ollaan muuttamassa minun asuntoon, halutaan matkoile mukaan minun mukana. Harmi kun mukava seurani ei riitä.

Naiset eivät kykene miehiä elättämään mutta miehet perinteisesti pystyvät naisensa elättämään. Enkä nyt tarkoita onko riittävästi rahaa vaan se esto on päästä kiinni. 

Itse tiedän useitakin parisuhteita jossa suhteen alkamisen jälkeen nainen on jättäytynyt pois työelämästä kun "työnteko vie liikaa aikaa ja on niin rankkaa" joten koko perheen elätys ja koko perheen elämän maksaminen kaatuu yksin miehen niskaan. Näissä kaikissa suhteissa ne naisen saamat pienet tuet nainen käyttää vain itseensä.

Tuo sama tilanne on käynyt kolmessa omassa parisuhteessa joka on ollut lopulta se syy minkä takia olen heittänyt naisen pihalle.

Vierailija
116/130 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin keväällä miehestäni eikä hän kyllä mua elättänyt vaan yhdessä maksettiin tämän talouden menoja. Nyt mä maksan yksin tämän omakotitalon kuluja. Ajatella.

N44

Vierailija
117/130 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Itse tiedän useitakin parisuhteita jossa suhteen alkamisen jälkeen nainen on jättäytynyt pois työelämästä kun "työnteko vie liikaa ai

Mä tiedän paljon naisia jotka käyvät töissä ja maksavat yhteisen talouden kuluja. Eihän tämä maa pyörisi jos kaikki naiset olisivat kotona. 

Vierailija
118/130 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja jos ottaisin itselleni kumppanin, niin hänen täytyisi olla suunnilleen yhtä rikas/ köyhä kuin minäkin olen.

Vierailija
119/130 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti, miksei kukaan kertonut tätä minulle? Minä kun elätin mieheni sekä hänen opiskelujen että työttömyyden aikana. Nyt olemme kumpikin töissä ja tienaamme aika lailla saman verran.

Vierailija
120/130 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Itse tiedän useitakin parisuhteita jossa suhteen alkamisen jälkeen nainen on jättäytynyt pois työelämästä kun "työnteko vie liikaa ai

Oletko muslimi kenties? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi