Vinkkiä tinderkuviin miehille, ilman kettuilua
Kun täällä niin usein valitetaan ettei tule tykkäyksiä, niin haluaisin ihan vaan antaa noihin kuviin vähän vinkkiä. Ja ihan ystävällisesti, ilman mitään vidduilua.
- älkää ottako kasvokuvaa alapuolelta, niin että sieraimet on pääosassa. Tämä kuvakulma ei imartele ketään.
- aurinkolasit pois päästä. Tarkoitus on näyttää miltä henkilö näyttää, ei vihjailla että saattaapi olla kivan näköinen tai saattaapi olla että ei ole
- se pipo, me tiedetään että sillä peitetään vähiä hiuksia, näytä nyt vaan miten vähiä. Mielikuvituksessa saatat näyttää pipon alla vähemmän kivalta mitä oikeasti olet. Me mietitään sitä kuitenkin
Saa antaa takaisin vinkkejä, mutta koitettaisiinko pitää sävy tällä kertaa positiivisena ja kannustavana? Onnistuisiko?
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuvaa kaljatölkki kädessä eikä sitä kalakuvaa, pliis.
Tottakai miehen pitää mainostaa että pystyy keräämään resursseja. Oisko nykyään parempi että poseeraa rahatukkujen kanssa kuten räppärit?
Keräämään resursseja😂 Ei eletä enää kivikaudella. Osaan sen kalan itsekin kalastaa, ei kiinnosta osaako mies.
esitätte vaan, kuitenki kaikille kelpaisi mieluusti menestynyt ja rikas mies vrt. Työtön mies, joka ei edes saa kalaa.
Miesten ei hyödytä liiammin panostaa Tinderiin, koska siellä on vain hyvin pieni osa kaikista naisista ja niilläkin on tarjolla pelkkiä rasitteita: ylipainoa, lapsia, eläimiä, päihteitä, syömishäiriöitä, negatiivisuutta, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi olla oma itsensä sekä kuvissa että tekstissä. Vältytään myöhemmiltä pettymyksiltä molemmin puolin.
Niin sitähän tässä haenkin takaa. Pipo ja aurinkolasit pois, ja kamera kasvojen tasolle. Että näkee miltä ihminen oikeasti näyttää. En usko että kuva-arvoituksilla tulee enemmän tykkäyksiä. Vai tuleeko? Ehkä olenkin väärässä.
Ap
Miehenä et saa tykkäyksiä rehellisillä kuvilla. Juju on siinä ettei huijaa liikaa.
No ei nyt väärään suuntaan kannata huijata, että ottaa rumempia kuvia kuin oikeasti on.
Kyllä minä veikkaan, että ulkona otettu kuva pipo päässä näyttää paremmalta kuin urkki-kalju
Totta kai. Samasta syystä huonoihoiset naiset meikkaavat vahvasti ja lihavat naiset ottavat kuvia, joissa ne läskit eivät näy.
Pointti oli siinä, kun tuo edellinen väitti ulkonäön menevän huonompaan suuntaan. Kyllä pipolla ja aurinkolaseilla saa hyviä kuvia aikaan, vaikka AP toista väittääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvissa pitää hymyillä. Hymy houkuttaa aina.
Yksi kasvokuva
Yksi kokovartalokuva
Yksi harrastuskuva( muu , kuin se raato ( kala tai riistaeläin))"Yksi harrastuskuva( muu , kuin se raato ( kala tai riistaeläin)"
Halutaan harrastuskuva, mutta sitten ei saa laittaa sitä jos harrastaa niin sanotusti vääriä harrastuksia? Pitääkö laittaa kuntosalikuva, vaikka ei salilla koskaan kävisikään, koska se ois fantsumpaa?
Tai jos sen haulikon vaikka laittas kuvaan riekon tilalle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi olla oma itsensä sekä kuvissa että tekstissä. Vältytään myöhemmiltä pettymyksiltä molemmin puolin.
Niin sitähän tässä haenkin takaa. Pipo ja aurinkolasit pois, ja kamera kasvojen tasolle. Että näkee miltä ihminen oikeasti näyttää. En usko että kuva-arvoituksilla tulee enemmän tykkäyksiä. Vai tuleeko? Ehkä olenkin väärässä.
Ap
Miehenä et saa tykkäyksiä rehellisillä kuvilla. Juju on siinä ettei huijaa liikaa.
No ei nyt väärään suuntaan kannata huijata, että ottaa rumempia kuvia kuin oikeasti on.
Kyllä minä veikkaan, että ulkona otettu kuva pipo päässä näyttää paremmalta kuin urkki-kalju
Totta kai. Samasta syystä huonoihoiset naiset meikkaavat vahvasti ja lihavat naiset ottavat kuvia, joissa ne läskit eivät näy.
Pointti oli siinä, kun tuo edellinen väitti ulkonäön menevän huonompaan suuntaan. Kyllä pipolla ja aurinkolaseilla saa hyviä kuvia aikaan, vaikka AP toista väittääkin.
Saa, ja laittamalla Brad Pitt naamarin vasta saakin. Pointti oli se että minä en ainakaan vastaa miehille joista en näe miltä näyttää. Mutta jos muut naiset vastaa niin unohtakaa tämä neuvo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ne naisetkaan saa tykkäyksiä rehellisillä meikittömillä kuvilla joissa näkyy vatsamakkarat
kehopositiivisia yh mammoja on lähiöt täynnä. kyllä ne ainakin kerran ovat munaa saaneet
Vierailija kirjoitti:
Miesten ei hyödytä liiammin panostaa Tinderiin, koska siellä on vain hyvin pieni osa kaikista naisista ja niilläkin on tarjolla pelkkiä rasitteita: ylipainoa, lapsia, eläimiä, päihteitä, syömishäiriöitä, negatiivisuutta, jne.
Eli masennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin:
-Suurin osa naisista ihan oikeasti kokee kala- ja metsästyskuvat vähän vastenmielisinä. Noissa harrastuksissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta se mielleyhtymä mikä niistä saaliskuvista tulee, ei ole kannaltasi optimaalisin.
- Paidattomat pullistelukuvat eivät vetoa. Tämä on taas näitä joissa mies luulee, että nainen pitää miehessä samoista asioista kuin mies pitää naisessa. Ne kuvat lisäävät kysyntää Grindrissä, mutta ei kun yrität herättää vastakkaisen sukupuolen mielenkiinnon. Jos nyt ihan suoraan sanon, niin itse henk. Koht. pidän niitä kuvia vähän säälittävinä. Tulee olo, että sinulla ei ole muuta tarjottavaa kuin vatsalihaksesi, ja tiedät sen itsekin.
- Panosta siihen tekstiosaan. Ja hyväksy se, että seksiin viittaavat asiat siinä karsii naisia tehokkaasti. Se viestii, että etsit pelkkää seksiä (mikä ei toki ole väärin) ja siten livahdat vasemmalle jokaisen naisen toimesta, joka kaipaa romantiikkaa elämäänsä. Eli aika moni. Naisetkin harrastavat irtoseksiä ja on naisia joille se on ainoa tavoite deittiapeissa, mutta 95% naisista etsii myös henkilöä johon luoda todellisen yhteyden ja jonka kanssa saattaisi tulla jotain kertapanoa enemmän.
Tämä viimeinen! Vaikka seksi on tärkeä osa parisuhdetta niin itselle tulee ikävä olo muka vakavaa suhdetta etsivistä profiileista, joissa vihjataan millaisesta seksistä tykkäilee. Seksistä ehtii puhua myöhemmin, kaikkea ei tarvitse sanoa ensiesittelyllä tai viesteissä ennen yhtäkään tapaamista.
Mulla olis ihan fwb hakusessa, mutta en voi laittaa sitä profiiliin kun sitten kaikenlaiset tuhkaluukkujankkaajatkin ottaa yhteyttä. Haluan fiksun miehen, jolla on käytöstavat hallussa, vaikka ei sen kummemmin mihinkään sitoutuisikaan. Miehen, joka osaa sopia aikatauluista ja pysyy niissä. Miehen, joka ei retostele panoillaan. Tämmöisen löytäminen on todella vaikeaa! Ja please, älkää aloittako keskustelua kommentoimalla mun ulkonäköä!
Olet samassa tilanteessa kanssani mutta olen etsinyt fwb-naista jo pitkään. Sellaista, jonka kanssa kyse ei olisi yhdestä kerrasta vaan mielellään pysyvästä järjestelystä. Eipä löydy millään
Ei löydy, ei. Ja jos vaikka löytyskin, niin ei mene pitkään, kun keskustelut alkaa siirtymään parisuhdekyselyihin, vaikka itse olet sanonut haluavasi pysyä sinkkuna.
Joo, noin siinä helposti käy. Ja lisäksi kun olen varattu ja aion pysyä varattuna, niin pyydetään kuvia ennen tapaamista ja kerrotaan, että voit luottaa. Tämän takia fwb-nainen pysyy vaan haaveissa
Eikö olisi vähemmän vaivalloista liehitellä sitä naista joka siellä omassa makuuhuoneessa jo on? Kyllä sekin lämpenee kun pistät kaiken tuon vaivan häneen.
Just tällaisia kommentteja tulee mutta sitä mitä haen on todella vaikeaa löytyy. En siis hae vinkkejä ja neuvoja, vaan fwb-naista pysyvään järjestelyyn luottamuksella. Tätä on suurimman osa mahdoton hyväksyä - tämä komentti on hyvä esimerkki tästä
Rahalla saat - hyväksy sinä se tosiasia.
Noup. Haku jatkuu kunnes löytyy. Maksullinen nainen ei ole sama kuin fwb
Vierailija kirjoitti:
No miksette mene hakemaan niitä naisia muualta kun näyttää riittävän? Ei tarvitse valittaa netissä kun naisilta ei tule tykkäyksiä :D (en muuten ihmettele tuolla asenteella)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen huomio naisille, että me miehet ajattelemma tuosta vähän eri tavalla.
Te näette asian työhaastatteluna johon otetaan mainostoimistohenkiset kuvat ja kerrotaan corporate bullshit-tyylisesti mitä työnantaja kaluaa kuulla. "Olen kiinnostunut juuri tästä yrityksestä" jne.
Me miehet ajattelemme siten että haluamma kertoa rehellisesti millaisia olemme. Siksi se kalastaja ottaa kalakuvan, eikä kuvaa sosiaalisesta tilanteesta, kuvaa ulkomaan matkalta ja sitten ehkä hymykuvaa postikorttiluontokohteesta silleen että kalastusvälineet on rajattu kuvasta.
Se kalastaja ehkä tietää että 90% naisista haluaa sen sosiaalinen tilanne-ulkomaan hemmottelumatka-miehen joka on hyvässä ammatissa ja osaa heittää small talkkia aiheesta kuin aiheesta. Mutta se kalastajamies hakee sitä 0,1% naista joka lähtee mukaan kalastusreissulle, tai ainakin tykkää sitä kun mies on tuonut omin käsin hankittua ruokaa.
Juuri näin. Minua ei ainakaan kiinnosta ruveta tekemään mitään ylipanostettua profiilia, jossa otetaan fiinejä kuvia ja joita vielä vähän muokataan kuvankäsittelyllä paremmaksi. Tulisi huijaava olo ja lähinnä paineita sitten livetapaamisessa, että pettyyköhän se vastapuoli nyt. Enkä edes halua naista, jolle en kelpaa sillä rehellisellä profiililla, jonka olen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä Photoshopilla ja facetunella saa hyviä kuvia aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin:
-Suurin osa naisista ihan oikeasti kokee kala- ja metsästyskuvat vähän vastenmielisinä. Noissa harrastuksissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta se mielleyhtymä mikä niistä saaliskuvista tulee, ei ole kannaltasi optimaalisin.
- Paidattomat pullistelukuvat eivät vetoa. Tämä on taas näitä joissa mies luulee, että nainen pitää miehessä samoista asioista kuin mies pitää naisessa. Ne kuvat lisäävät kysyntää Grindrissä, mutta ei kun yrität herättää vastakkaisen sukupuolen mielenkiinnon. Jos nyt ihan suoraan sanon, niin itse henk. Koht. pidän niitä kuvia vähän säälittävinä. Tulee olo, että sinulla ei ole muuta tarjottavaa kuin vatsalihaksesi, ja tiedät sen itsekin.
- Panosta siihen tekstiosaan. Ja hyväksy se, että seksiin viittaavat asiat siinä karsii naisia tehokkaasti. Se viestii, että etsit pelkkää seksiä (mikä ei toki ole väärin) ja siten livahdat vasemmalle jokaisen naisen toimesta, joka kaipaa romantiikkaa elämäänsä. Eli aika moni. Naisetkin harrastavat irtoseksiä ja on naisia joille se on ainoa tavoite deittiapeissa, mutta 95% naisista etsii myös henkilöä johon luoda todellisen yhteyden ja jonka kanssa saattaisi tulla jotain kertapanoa enemmän.
Tämä viimeinen! Vaikka seksi on tärkeä osa parisuhdetta niin itselle tulee ikävä olo muka vakavaa suhdetta etsivistä profiileista, joissa vihjataan millaisesta seksistä tykkäilee. Seksistä ehtii puhua myöhemmin, kaikkea ei tarvitse sanoa ensiesittelyllä tai viesteissä ennen yhtäkään tapaamista.
Mulla olis ihan fwb hakusessa, mutta en voi laittaa sitä profiiliin kun sitten kaikenlaiset tuhkaluukkujankkaajatkin ottaa yhteyttä. Haluan fiksun miehen, jolla on käytöstavat hallussa, vaikka ei sen kummemmin mihinkään sitoutuisikaan. Miehen, joka osaa sopia aikatauluista ja pysyy niissä. Miehen, joka ei retostele panoillaan. Tämmöisen löytäminen on todella vaikeaa! Ja please, älkää aloittako keskustelua kommentoimalla mun ulkonäköä!
Olet samassa tilanteessa kanssani mutta olen etsinyt fwb-naista jo pitkään. Sellaista, jonka kanssa kyse ei olisi yhdestä kerrasta vaan mielellään pysyvästä järjestelystä. Eipä löydy millään
Ei löydy, ei. Ja jos vaikka löytyskin, niin ei mene pitkään, kun keskustelut alkaa siirtymään parisuhdekyselyihin, vaikka itse olet sanonut haluavasi pysyä sinkkuna.
Joo, noin siinä helposti käy. Ja lisäksi kun olen varattu ja aion pysyä varattuna, niin pyydetään kuvia ennen tapaamista ja kerrotaan, että voit luottaa. Tämän takia fwb-nainen pysyy vaan haaveissa
Eikö olisi vähemmän vaivalloista liehitellä sitä naista joka siellä omassa makuuhuoneessa jo on? Kyllä sekin lämpenee kun pistät kaiken tuon vaivan häneen.
Just tällaisia kommentteja tulee mutta sitä mitä haen on todella vaikeaa löytyy. En siis hae vinkkejä ja neuvoja, vaan fwb-naista pysyvään järjestelyyn luottamuksella. Tätä on suurimman osa mahdoton hyväksyä - tämä komentti on hyvä esimerkki tästä
Rahalla saat - hyväksy sinä se tosiasia.
Noup. Haku jatkuu kunnes löytyy. Maksullinen nainen ei ole sama kuin fwb
Mitä sulla on tarjota tälle fwb-naiselle? Etsitkö niitä muualtakin kuin tinderin top-listoilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin:
Pettäjä etsii seksiä netistä ja ruikuttaa, kun ei löydy. Sääliäkö sua pitäisi, mulqvisti?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen huomio naisille, että me miehet ajattelemma tuosta vähän eri tavalla.
Te näette asian työhaastatteluna johon otetaan mainostoimistohenkiset kuvat ja kerrotaan corporate bullshit-tyylisesti mitä työnantaja kaluaa kuulla. "Olen kiinnostunut juuri tästä yrityksestä" jne.
Me miehet ajattelemme siten että haluamma kertoa rehellisesti millaisia olemme. Siksi se kalastaja ottaa kalakuvan, eikä kuvaa sosiaalisesta tilanteesta, kuvaa ulkomaan matkalta ja sitten ehkä hymykuvaa postikorttiluontokohteesta silleen että kalastusvälineet on rajattu kuvasta.
Se kalastaja ehkä tietää että 90% naisista haluaa sen sosiaalinen tilanne-ulkomaan hemmottelumatka-miehen joka on hyvässä ammatissa ja osaa heittää small talkkia aiheesta kuin aiheesta. Mutta se kalastajamies hakee sitä 0,1% naista joka lähtee mukaan kalastusreissulle, tai ainakin tykkää sitä kun mies on tuonut omin käsin hankittua ruokaa.
Miten kuvan ottaminen normaalista kuvakulmasta on epärehellistä? Etsittekö metrin pituista naista, joka näkee teidät tuosta sierain kuvakulmasta? Samoin miten on rehellistä ottaa kuvia, joista ei näe miltä te näytätte? Esim. pipo syvällä päässä, aurinkolasit tai kilometrin päästä otettu epäselvä kuva.
Hymyilevä kuva on valehtelua vain jos henkilö ei koskaan hymyile....
Lisäksi miten reissukuva eroaa kalastuskuvasta? Eikö reissaamista voi harrastaa?
Olisi jännä tietää, että montakohan prisenttia naisten kuvista on täysin muokkaamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuvaa kaljatölkki kädessä eikä sitä kalakuvaa, pliis.
Tottakai miehen pitää mainostaa että pystyy keräämään resursseja. Oisko nykyään parempi että poseeraa rahatukkujen kanssa kuten räppärit?
Ainakin niissä auto- ja moottoripyöräkuvissa saisi herra itse olla mukana, vaikka leveästi hymyilemässä sieltä ohjaajan paikalta ja komea matkakohdemaisema takana. Ja kuvan on todennäköisesti silloin ottanut joku kaveri, joten sosiaalinen elämäkin tuli samalla todistettua. Tai sitten voi heittää huumoriksi ja halailla sitä menopeliä suurieleisesti, painaen posken hellästi vasten kylmää konepeltiä. Nämäkin voi siis tehdä tyylillä, kertovat heti jo paljon enemmän kyseisestä miehestä kuin pelkkä myyntipalstalle kelpaava kuva menopelistä.
Kalastuskuvakin voisi raadon sijaan olla joku tunnelmallinen kuva siitä kuinka mies kamppailee keskittyneenä koskessa tai maltilla odottaen kalaa nappaavaksi. Siihen kuvaan voi yrittää napata sitä fiilistä mikä siitä kalastuksesta tulee: luonnonrauhaa, jännitystä, kauniita maisemia yms. Kertoo harrastuksen, muttei repostele sen rujoimmilla puolilla ja avaa katsojalle muutakin kuin sen lopputuloksen. Harvempi varmaan harrastaa sitä kalastusta pelkästään sen takia että saa kalaa (helpommalla saa marketista), vaan varmasti siinä kiehtoo muutkin elementit: näitä kannattaa mieluummin tuoda esiin, ne puhuttelevat enemmän ei-kalastavia vaimoke-ehdokkaita.
Pitää varmaan opetella kuvaamaan ja alkaa myymään jotain Tinder-kuvapalveluita. Ideoita parempiin kuviin kyllä riittäisi.
Jos ihmiset haluaa huijata kuvillaan tai ei osaa panostaa laatuun, niin antaa olla. Sehän se näistäkin kertoo vaan totuuden kun kuvatkin on mitä on. Jonkun vieraan tekemä profiili se vasta huijausta on esim kaverin tai siskon/veljen. Mutta minkäs teille voi. Minä kannatan aidosti itse tehtyjä profiileja oli sitten sierainkuvia tai ei, niin on ainakin rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin:
Pettäjä etsii seksiä netistä ja ruikuttaa, kun ei löydy. Sääliäkö sua pitäisi, mulqvisti?
Ilmeisesti ja voidaan tässä samalla vähän paheksua naisia kun ei kelpaa. Ei niille naisille mikään kelpaa. Hyi naisia.
Minuun vetoaa ammattivalokuvaajan ottamat, tyylikkäät mustavalkoiset kuvat joissa on ripapus huumoria mukana.
"Yksi harrastuskuva( muu , kuin se raato ( kala tai riistaeläin)"
Halutaan harrastuskuva, mutta sitten ei saa laittaa sitä jos harrastaa niin sanotusti vääriä harrastuksia? Pitääkö laittaa kuntosalikuva, vaikka ei salilla koskaan kävisikään, koska se ois fantsumpaa?