Tämä talvi ei lopu ikinä
Menee ihan täysin hermot tähän pakkas paskaan. Koko ajan vaan pahenee. Aina kun katot sääennustuksia niin lisää vaan pakkasta öihin. Tää talvi on muutenkin kestänyt jo vuosisadan. Ei minulla muuta.
Kommentit (79)
Ostakaa saatana toppatakki vaikka Ellokselta osamaksulla, jos ei rahat riitä tai pitäkää turpanne kiinni ja lakatkaa valittamasta!!!
"Huhtikuun ennuste näyttää keskimääräistä kylmempää tai keskimääräisiä lämpötiloja. Ennusteen mukaan kevät viivästyy".
Jess! Tykkään! 👍
Vierailija kirjoitti:
Raskasta on täälläkin. Olen ihan hajota myös. Ei pääse edes ulkoilemaan kun tuolla on yhä hyytävän kylmää ja tuulee hyytävästi.
Viime viikolla oli Lapissa aamulla -30 pakkasta siitä huolimatta hiihdin joka päivä 2-6 h lenkkejä. Kuinka hyytävää!
Tänne Hyvinkäälle luvataan ensiviikolla jo lähes +10 astetta. Pikkuhiljaa se kesäkin alkaa tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä nämä kylmät säät oikein haittaavat. Talvi vaatteissa tarkenee ulkoilla ja kulkea. Minä kärsin vain pitkittyneistä helteistä jalkojenkin turvotessa.
Talon lämmittäminen maksaa, aamulla pitää skrapata auton ikkunat, ei voi käydä kunnon juoksulenkillä jne. Et taida harrastaa mitään, omsitaa omakotitaloa tai käydä töissä?
Asuminen maksaa asumismuodosta riippumatta. Auton ikkunoita ei tarvitse skrapata, koska auto on katoksessa. Olen hiihtänyt ja käynyt juoksemassa. Pyöräilen myös ympäri vuoden työmatkani. Lumityötkin on tehty lumikolalla.
Aika useasti vappuna on tullut takapakkia, että ei nämä säät poikkeuksellisia ole.
Ihan normaali tahti kesän tulemisessa on.
Huhtikuu on se aika kun lumet alkavat pikkuhiljaa sulamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänne Hyvinkäälle luvataan ensiviikolla jo lähes +10 astetta. Pikkuhiljaa se kesäkin alkaa tulemaan.
Hyvinkää onkin Suomen persereikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nyt kiikastaa?
Kateusko?
Kyllä se kesä sinnekin tulee ajallaan.
Vielä tänä vuonna saattaa tulla lyhyt kesä suomessa.Golf virta oikeesti hyytyy täältä on pakko poistua.
Ihana, kun talvi on ollut pitkä tänä vuonna. Saisi jatkua vielä kauan.
Kävin tänään hiihtämässä. Oli vähän liian jäinen baana ja saisi sataa pikkuisen uutta lunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nyt kiikastaa? Ei mistään.
Kateusko? Kuka edes voisi olla kateellinen hyvinkääläisen kotikonnusta? 😂
Kyllä se kesä sinnekin tulee ajallaan. En tykkää kesästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nyt kiikastaa? Ei mistään.
Kateusko? Kuka edes voisi olla kateellinen hyvinkääläisen kotikonnusta? 😂
Kyllä se kesä sinnekin tulee ajallaan. En tykkää kesästä!
Onpa sulla "hyvät" käytöstavat kommunikoida toisten kanssa sitten.
Tuntuu, että keväät lyhenee. Kylmää on pitkään ja sitten onkin kesä.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että kesää ei tulisi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin on ollut jo monena vuotena. Ensin pitkä, pitkä talvi ja sitten parin päivän kevät ennen kuin alkaa kesä.
Onko meillä enää vain 3 vuodenaikaa? Eipä syksykään kovin pitkä enää ole. Joskus lumet tulee jo lokakuun lopussa tänne eteläänkin. Viime syksynä ensilumi myös jäi, mikä ei kai ole kovin tavallista
MIKSI valitetaan säistä?
En kuitenkaan laita sitä typerimmästä typerintä kommenttia, että muuta muualle.
Itse tykkään niin paljon asua Suomessa ja syksy/talvi on parasta.