Todistettu juttu."Mies ilman koulutusta ja uraa kelpaa kehnosti naisille." Linkki
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009487833.html
Tuo on joko syy tai seuraus. Ne, jotka jää kouluttamatta, ovat ehkä jo muutenkin elämänhallintaongelmaisia eivätkä kelpaisi muutenkaan. (Päihteet.) Esim tyttäreni alkoi seurustella 14-vuotiaana vuotta vanhemman pojan kanssa. Kolmen vuoden päästä oli pakko lopettaa. Poika keskeytti amiksen ja käytti liikaa päihteitä. (Nuorempana vihasi päihteitä, koska vanhempansa olivat alkoholisteja.)
Kommentit (394)
Mitä parempi koulutus ja tulot on niin enempi lapsia. Ei pidä paikkansa ainakaan koulutuksen osalta. Täällä Etelä-Suomessa. suurimmat perheet on s ompuilla. Tosin työtä tekeviä veronmaksajia niistä ei tule ikinä, mutta korvaukset joita saavat on suuria kyllä, joten hyvätuloisia ovat.
Minulla 20 v ura ja kolme ammattia enkä silti ole kelvannut naisille. Edellinen nainen josta kiinnostuin. Alkoi olemaan alkoholistin kanssa ja on edelleen. Toinen nainen jonka kanssa seurustelin vähään aikaan kiinnostui rikollisesta joka käytti huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vitsi, että mä nauran tälle kuinka täällä samat pari palstareppanaa ulvovat toisessa ketjussa kuinka miesten ja naisten tuloerot eivät ole totta ja sitten taas toisessa ketjussa puhisevat näitä voimafantasioitaan siitä kuinka naisia kiinnostaa heidän keskiluokkaiset tulonsa.
Ihan kuin kukaan keskiluokan tuloilla kykenisi Suomessa ylläpitämään jotain kotirouvaa. Itse tienaan 4 000 €/kk ja yksineläjänä tiedän tasan tarkkaan kuinka vähään nämä pelimerkit riittävät, kun ei ole kahta maksajaa. Aivan kuin tällaisilla keskiluokkaisilla tuloilla pystyisi vielä kustantamaan keskiluokkaisen elämän toiselle aikuiselle ja parille lapselle.
Tyypit kiukuttelevat täällä minkä kerkeävät, eivätkä edes tajua että niiden itkupotkuraivareiden syynä on itse kehittelemänsä mielikuvitusmaailma :D
Itse maksan pelkästään veroja melkein 2x sen mitä kultainen rouva tienaa (kuulemma naisten mediaani tms) ja minulle olisi ihan hyvin riittänyt hänen tienestiensä mukainen elintaso. Jostain syystä hän kuitenkin on halunnut elää minun tienestieni mahdollistamaa elämää.
Yksin pärjää ihan hyvin, jos ei vaadi liikoja. Jostain syystä nuukasti elänyt opiskelikaverini, ns ikipoikamies, oli velaton jo nelikymppidesä, koska kaikki tarvittava oli maksetty omaksi. Nyt viiskybäisenä tekee 25h viikkoa kun eo tarvitse enempää. Minä, perhefaija, olen velaton vasta parin vuoden kuluttua, vähän päälle viiskybäisenä. Koska isompi kämppä rouvan unelmien mukaan, kaksi autoa, kakarat kuluineen jne.
Miksi et saanut suutasi auki?
Sain. Seurauksena sellainen arktinen atmosfääri silloisessa kämpässä muutaman viikkoa että erehdyin antamaan periksi. Tämän päivän ymmärryksellä/tahtotilalla "aivan sama, erotaan sitten, etsi joku muu hölmö kustantamaan haaveesi"
Niin, ymmärrys ei sinun kohdallasi johda toimintaan. Aika vajaata meininkiä, kaikkinensa.
Jos tuo olisi tehnyt toisin ja nostanut kytkintä, vastaukset olisivat järjestäänsä "mutku lapset ininää mutku lapset lisää ininää mutku lapset..."
Koittakaa nyt jo päättää.
Kuka mieskään haluaa lapsia kouluttautumattoman ja siis tyhmän naisen kanssa? Tyhmyys periytyykin.
Olen matematiikan tohtori, eikä minulla ole ollut naisystävää 19 vuoteen.
Sinkkumies47 kirjoitti:
Minulla 20 v ura ja kolme ammattia enkä silti ole kelvannut naisille. Edellinen nainen josta kiinnostuin. Alkoi olemaan alkoholistin kanssa ja on edelleen. Toinen nainen jonka kanssa seurustelin vähään aikaan kiinnostui rikollisesta joka käytti huumeita.
Eli olet itse kiinnostunut tuollaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Kaksi maisterintutkintoa ja tulot yli 100 000 vuodessa, ei mitään toivoa parisuhteesta suomalaisen naisen kanssa.
Mikähän lie sinussa sitten vikana, jos nainen ei huoli edes rahan ja koulutustason vuoksi? Ettei vain olisi, että naisilla tuppaa olemaan muut kriteerit etusijalla?
No mikä sitten lasketaan kunnon "koulutukseksi ja uraksi"?
Itellä lukio ja yks turha kahden vuoden amis takana ja nyt 7. vuotta töissä samassa paikassa, palkka n. 3300/kk jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä parempi koulutus ja tulot on niin enempi lapsia. Ei pidä paikkansa ainakaan koulutuksen osalta. Täällä Etelä-Suomessa. suurimmat perheet on s ompuilla. Tosin työtä tekeviä veronmaksajia niistä ei tule ikinä, mutta korvaukset joita saavat on suuria kyllä, joten hyvätuloisia ovat.
Niin. Hyvä koulutus yleensä tarkoittaa myös vastuullisempia työtehtäviä ja vähemmän aikaa perheen parissa. Jos kumpikin aikuisista on töissä, niin eipä siihen perheen perustamiseen aina löydy saumaa kun varsinkin nainen voi pudota työuriltaan lapsien vuoksi kokonaan. Toisekseen kun ne omat rahat on tienattu työllä ja tietää mihin ne riittävät, niin lasten hankinta on huomattavasti isompi juttu kuin tuilla asuville. Hyvätuloisen lapsi vie melkoisen siivun niistä tuloista, harvalla on varaa säilyttää sekä elintaso että saada monta lasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka mieskään haluaa lapsia kouluttautumattoman ja siis tyhmän naisen kanssa? Tyhmyys periytyykin.
Ilmeisesti aika moni, kun palstallakin yksi isoimpia valituksen aiheita on kunnollisten miesten puute. Itse ollaan niin kunnollista ja vielä akateemistakin, mutta miehet ei silti tartu syöttiin.
Vierailija kirjoitti:
Komea supliikkimies siis EI kiinnosta jos ei piisaa varallisuutta ja koulutustasoa?
Nätti höpöttäjämies on hauska ilmiö, voihan sille vähän aikaa nauraa. Mutta kuten sanotaan, räkänokastakin mies tulee muttei tyhjän naurajasta
Siinä kun mietitään, mikä vakuutus otettaisiin kolmannelle lapselle ja voiko asua keskustassa jos kaikilla on omat huoneet, sille työttömälle hihittäjälle ei vaan ole enää käyttöä.
Naisilla on vaisto tällaisten asioiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti aika moni, kun palstallakin yksi isoimpia valituksen aiheita on kunnollisten miesten puute. Itse ollaan niin kunnollista ja vielä akateemistakin, mutta miehet ei silti tartu syöttiin.
Täällä on enimmäkseen perheellisiä omakotitalossa asuvia naisia. Äänekäs joukko ovat ne miehet jotka eivät viitsi edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ole ollut palstalaisten tiedossa jo iäti. Olo
Itse olen köyhä ja huonotuloinen, en viitsi edes hakea nais seuraa, kun puitteet ei riitä. Hyvä auto, asunto ja työ pitäisi jo olla. Hyviä naisia en saa ja huonoa en ota.
Minulla oli hyvä nainen ja lapset, mutta menetin ne, kun jouduin työttömäksi ja elämä muuttui turvattomattomaksi tulojen heikennettyä, enkä pystynyt enää elättämään heitä. Pyysin vaimoa myös hakemaan töitä , että selviäisimme. Vaimon saadessa töitä, sanoi ettei hän jaksa tämmöistä ja otti eron.
Nyt en enää pysty nostamaan elintasoa sillä palkastani 2300 e netto menee 1000e elatusmaksuihin, jolloin vuokran jälkeen jää toimeentulotuen verran . Kukaan itseään kunnioittava nainen ei huoli köyhää.Tonni elatusmaksuihin noilla tuloila?
Niinpä tätä se on monen elatusvelvollisen arki, kun toinen elatuskyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on enimmäkseen perheellisiä omakotitalossa asuvia naisia. Äänekäs joukko ovat ne miehet jotka eivät viitsi edes yrittää.
Eipä kyllä juttujen perusteella uskoisi. Mutta jos pravda kertoo niin kai se noin on.
Vierailija kirjoitti:
Olen matematiikan tohtori, eikä minulla ole ollut naisystävää 19 vuoteen.
Tämä on se juttu, että puheissa naiset haluavat älykkään ja kouluttautuneen miehen, mutta oikeasti valitsevat naaman ja jännyyden perusteella. Sitten selittävät miten akateemisia miehiä ei riitä kaikille.
Tästä täytyy päätellä että tälle sivustolle eksyy ne ruikuttajat joiden mielestä miehen kuuluu maata omakotitalon sohvalla työttömänä, kuv vaimo hoitaa perheen ja tienaa rahat.
Ilo huomata, että monen vaimo on eronnut, ottanut elarit käyttöön ja etsinyt normaalin miehen siihen rinnalle.
Kyllä niitä normaalimiehiä on. Ja he ovat hyvin koulutettuja.
Katsokaa vaikka niiden exienne uusia miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ajatellaan, että jo koulutuksen ja hyvän työn kanssa mies kelpaa kehnosti naisille, niin miten sitten ilman mitään koulutusta? Ulkonäkö on se, mikä ratkaisee, mutta toki peruskoulupohjalle jääneen miehen sivistystaso on niin järkyttävää katsottavaa, että se karsii aika paljon kumppaniehdokkaita pois.
Ovatko siis myös peruskoulupohjalla olevat naisetkin jotain järkyttävää?
Kyllä, samalla tavalla syrjäytyneitä, tai ainakin isosti vaarassa siihen.
Ja järkyttävää ennen kaikkea itsensä kannalta, heidän ainoa maanpäällinen elämänsä kyseessä! Itseä kannattaa aina kehittää. Valitettavasti jos jo 15-16-vuotiaana loppuu into siihen, kyse on isommista ongelmista, huonot kotiolot, huumeet ym.
Vierailija kirjoitti:
Tästä täytyy päätellä että tälle sivustolle eksyy ne ruikuttajat joiden mielestä miehen kuuluu maata omakotitalon sohvalla työttömänä, kuv vaimo hoitaa perheen ja tienaa rahat.
Ilo huomata, että monen vaimo on eronnut, ottanut elarit käyttöön ja etsinyt normaalin miehen siihen rinnalle.
Kyllä niitä normaalimiehiä on. Ja he ovat hyvin koulutettuja.
Katsokaa vaikka niiden exienne uusia miehiä!
Ilo huomata? WT...
Koulutettu nainen haluaa samaa tasoa olevan miehen.
Itseltään kitiseminen ei oikein tuo esille tuota. Mielummin kannattaisi kitistä siitä miksi nuo setämiehet ja mukatoimittajat haluaa maalata kuvaa että valinnanvapaus näissä asioissa on huono asia.