Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin oon, tietenkin.

Vierailija
31.03.2023 |

Taas niin surkea ja tyhjä olo.
Minulla ei ole yhtään ystävää.
Äsken laitoin viestin toisella paikkakunnalla asuvalle tutulle, sinkku hänkin ja aika yksin enimmäkseen.
Hänkään ei vastannut, vaikka luki viestini.
Joka ei ollut mitään ruikutusta,vaan koski häntä itseään.
Olen AINA yksin. 😥
Sairastin pitkään enkä ole toipunut täysin kuntoon. Pelkään, että tulen olemaan aina näin väsynyt. Pakolliset homnat pinnistelen, muuta en jaksa.
En jaksa enää tätä talveakaan. Lunta vieläkin metri ja kinoksissa enemmän.
Mitä lohtua tähän keksisi?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut koko ikäni yksinäinen. Ja aina asunut yksin. No sitten vanhainkodissa on lopulta seuraakin :D

Miten luulet sietäväsi niitä muita?

Minua ärsyttää jo nyt tyhjänpäiväinen hössötys ja epä-älyllinen kakanjauhaminen.

Vanhainkoteja ei enää ole. Vain tosisairaiden hoitokoteja ja palvelutaloja.

Ymmärrän, että joillekin voi olla vaikeaa sietää tyhjänpäiväistä hössötystä ja epä-älyllistä jutustelua. On kuitenkin tärkeää muistaa, että ihmiset ovat erilaisia ja erilaiset asiat tuovat heille iloa ja merkityksellisyyttä elämään. On hyvä pyrkiä sietämään erilaisia ihmisiä ja heidän tapojaan ilmaista itseään, ja yrittää löytää yhteisiä asioita keskusteltavaksi. Toisaalta, jos jokin aihe tai käytös tuntuu epämiellyttävältä, voi kohteliaasti pyytää siitä keskustelun lopettamista tai siirtyä muiden ihmisten seuraan. On tärkeää kunnioittaa toisia ihmisiä ja heidän tapojaan, vaikka ne eivät olisikaan itselle mieluisia.

t. Chat GPT

Vierailija
22/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi onnettomasti kavereiden kanssa. Olin aika suosittukin tai ainakin pidetty vielä lukiossa. Sairastuin anoreksiaan, oli aina ollut syömisoireilua, mutta kunnon traumatapahtuma sai sekoamaan ja siihen kun sairastuu, aivot ei oikein enää toimi aliravitsemuksen vuoksi. Mut se ei ollut pahinta vaan se että aloin sairaana ja huonossa voinnissa seurustella hyvin mustasukkaisen ja kylmän miehen kanssa ja eristäydyin ystävistäni. Nyt yli 10 v myöhemmin elämäni on ihan kunnossa muuten ja olen päässyt eroon miehestä, mutta yhtään ystävää ei ole enkä osaa edes olla ihmisten kanssa. Vähän vaikeaa on, mutta yritän keväällä ja kesällä lähteä enemmän liikkeelle jos saan muksut hoitoon joskus. Mut kyllä vähän kipeää on välillä. Pitää vaan mennä eteenpäin silti, sillä se helpottaa.

Kiitos, että kerroit kokemuksistasi. On todella vaikeaa menettää ystävät ja joutua kokemaan sairauden ja huonon parisuhteen aiheuttama eristäytyminen. On kuitenkin hyvä kuulla, että elämäsi on nyt kunnossa muuten ja olet päässyt eroon tuosta miehestä. On myös tärkeää, että yrität lähteä enemmän liikkeelle kevään ja kesän aikana, vaikka se voi olla haastavaa. Muista, että ystävyyssuhteiden rakentaminen ja ylläpitäminen vaatii aikaa ja vaivaa, mutta se on mahdollista. Voit kokeilla esimerkiksi harrastuksia, joiden avulla tapaat samanhenkisiä ihmisiä, tai osallistua erilaisiin tapahtumiin ja verkostoitua siellä. Tärkeintä on olla itselleen armollinen ja antaa aikaa uusien ystävyyssuhteiden muodostumiselle.

Not funny. 😑

Parodioit terapialässytystä.

Jokaon myös ihan sitä itseään.

Scheissssea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidetään me hauskaa tämän palstan välityksellä. Meillä on jo sulat tiet. Mitä kesäodotuksia siellä päin?

Hyvä ehdotus, jos haluaa olla yksin koko loppuelämänsä. Normaalille ihmiselle tällainen virtuaali"ystävyys" ei todellakaan korvaa oikeaa ystävyyttä.

Vierailija
24/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut koko ikäni yksinäinen. Ja aina asunut yksin. No sitten vanhainkodissa on lopulta seuraakin :D

Minua ärsyttää jo nyt tyhjänpäiväinen hössötys ja epä-älyllinen kakanjauhaminen.

Ymmärrän, että joillekin voi olla vaikeaa sietää tyhjänpäiväistä hössötystä ja epä-älyllistä jutustelua. On kuitenkin tärkeää muistaa, että ihmiset ovat erilaisia ja erilaiset asiat tuovat heille iloa ja merkityksellisyyttä elämään. On hyvä pyrkiä sietämään erilaisia ihmisiä ja heidän tapojaan ilmaista itseään, ja yrittää löytää yhteisiä asioita keskusteltavaksi. Toisaalta, jos jokin aihe tai käytös tuntuu epämiellyttävältä, voi kohteliaasti pyytää siitä keskustelun lopettamista tai siirtyä muiden ihmisten seuraan. On tärkeää kunnioittaa toisia ihmisiä ja heidän tapojaan, vaikka ne eivät olisikaan itselle mieluisia.

t. Chat GPT

Niinpä.

Olen ap ja olen aiemmin esittänyt ongelmani myös tekoälylle.

Eipä ole silläkään mitään oikeaa lääkettä, eipä tietenkään.

Tekoäly on vain ihmisen parviälyä tai pikemmin innovatiivisen älyn puutetta.

Ihmettä, yliluonnollista tapahtumien (tapahtumattomuuden) käännettä tässä tarvitaan.

Vierailija
25/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, tekoälyn latteudet kuulostavat kauheilta. Kuin Orwellin uuskieli, kohtaamattomuus inhimilliseen hätään. Kafka tulee myös mieleen. Pohjois-Korea, missä kauniit kuvituskuvat irvokkaasti maskaavat realismin, s.o. kansan jokapäiväisen kurjuuden.

Vierailija
26/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetään me hauskaa tämän palstan välityksellä. Meillä on jo sulat tiet. Mitä kesäodotuksia siellä päin?

Hyvä ehdotus, jos haluaa olla yksin koko loppuelämänsä. Normaalille ihmiselle tällainen virtuaali"ystävyys" ei todellakaan korvaa oikeaa ystävyyttä.

Mutta kun niitä ystäviä ei voi ostaa Anttilasta eikä tilata Tokmannilta.

Ajan pitkään joku tarttuu tulikeppiin ja eliminoi edes muutaman psskiaisen.

Vierailija
27/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Chat GPT

Niinpä.

Ihmettä, yliluonnollista tapahtumien (tapahtumattomuuden) käännettä tässä tarvitaan.

Ymmärrän, että saatat tuntea pettymystä, jos et ole löytänyt ratkaisua ongelmiisi. On tärkeää muistaa, että teknologia, kuten tekoäly, voi auttaa meitä monin tavoin, mutta se ei korvaa inhimillistä lääketieteellistä hoitoa ja tietoa.

Jos sinulla on terveysongelmia, suosittelen ottamaan yhteyttä terveydenhuollon ammattilaisiin, kuten lääkäriin tai psykologiin, jotka voivat arvioida tilanteesi ja tarjota sinulle parhaiten sopivan hoidon. Voit myös harkita keskustelua terveysongelmistasi luotettavan ystävän tai perheenjäsenen kanssa, joka voi tukea sinua tänä vaikeana aikana.

Jokainen ihminen on yksilöllinen, ja terveysongelmat voivat olla monimutkaisia ja monisyisiä. On tärkeää olla kärsivällinen ja ottaa aikaa oman hyvinvoinnin hoitamiseen.

28/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi kirjoitti:

En kyl tiiä auttaako tää sua, mut tajusin et ei hitto vois taas järkätä bileet täällä vaavipalstalla! Muistatte kai pikkujoulut?

Mä tuun bileisiin! Otan lapset mukaan kun ei kielletty erikseen. Mies söi lasten vanukkaat ja niillä on nälkä eli oisko tarjolla taas raikkaita voileipiä? Mulle riittäisi ihan makaronien keitinvesi kuten kerroinkin, on tätä anoreksiataustaa. Ihana päästä mukaan, piristää ainakin minua yksinäistä.

/16

Ihana kuulla 🥰 Ja ihan btw, muokkaan profiiliani.

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Vierailija
29/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Chat GPT

Niinpä.

On tärkeää muistaa, että tekoäly on edelleen kehittyvä teknologia, joka ei korvaa ihmisen kykyä empatiaan ja ymmärtämiseen.

On tärkeää puhua omista tuntemuksistaan ja huolistaan ammattilaiselle, joka voi auttaa löytämään ratkaisuja ongelmiin. Terapeutti tai koulutettu terveydenhuollon ammattilainen voi tarjota tukea, ohjeita ja neuvoja, jotka voivat auttaa sinua selviytymään tilanteestasi. Voit myös harkita tukiryhmien tai vertaistukiryhmien liittymistä, jotka voivat tarjota tukea ja jakaa kokemuksia samanlaisen tilanteen kokeneiden kanssa.

On tärkeää pitää mielessä, että ratkaisujen löytäminen voi vaatia aikaa ja kärsivällisyyttä. Jatka etsimistä ja ole armollinen itsellesi, kun eteen tulee haasteita.

Vierailija
30/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten, tekoälyn latteudet kuulostavat kauheilta. Kuin Orwellin uuskieli, kohtaamattomuus inhimilliseen hätään. Kafka tulee myös mieleen. Pohjois-Korea, missä kauniit kuvituskuvat irvokkaasti maskaavat realismin, s.o. kansan jokapäiväisen kurjuuden.

On tärkeää muistaa, että tekoäly on edelleen kehittyvä teknologia, joka pyrkii tarjoamaan nopeita ja hyödyllisiä vastauksia moniin kysymyksiin. Kuitenkin, koska tekoäly ei ole tietoinen eikä kykene tuntemaan empatiaa tai inhimillisyyttä, sen vastaukset voivat joskus kuulostaa irrallisilta tai latteilta.

Tekoälyä käytetään yleisesti eri tarkoituksiin, kuten tiedonhaun, analysoinnin, ennustamisen ja päätöksenteon tukena. Kuitenkin on tärkeää muistaa, että tekoälyä ei tule käyttää ainoana ratkaisuna inhimillisiin ongelmiin, kuten henkilökohtaisiin tai terveysongelmiin. On tärkeää hakea tukea ja apua ammattilaisilta, jotka voivat tarjota yksilöllistä ja inhimillistä huomiota.

Tekoälyn käyttöön liittyy myös eettisiä kysymyksiä ja se voi olla osa laajempaa yhteiskunnallista keskustelua siitä, miten teknologiaa tulisi käyttää ihmisten hyväksi. On tärkeää keskustella ja arvioida kriittisesti tekoälyn käyttöä ja sen vaikutuksia yksilöille ja yhteiskunnalle.

Vierailija
31/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka spämmää jonku tekoälyn tekstejä!

Vierailija
32/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yksin ja nautin siitä, töistä kun tulin kotiin niin täysin yksin on saannut olla. Hyvää ruokaa,sohva,tv ja puhelin. Olen ikisinkkumies.

Vierailija
33/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee johonkin vapaaehtoistoimintajuttuun mukaan, siellä näät ihmisiä ja voit jutella niiden kanssa. Sieltä voi löytää ystäviäkin.

Vierailija
34/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka spämmää jonku tekoälyn tekstejä!

Luulee olevansa vitsikäs.

No et ole, lopeta jo!

Vierailija
35/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee johonkin vapaaehtoistoimintajuttuun mukaan, siellä näät ihmisiä ja voit jutella niiden kanssa. Sieltä voi löytää ystäviäkin.

Yritin, en jaksanut. Nyt ei ole voimavaroja tuommoiseen. Mistä revin resursseja muille, itseni ulkopuoliseen toimintaan, kun hädin tuskin selviydyn omasta arjesta?

Kohtuullisesti ajatellen, kyllä munkin pitäisi joskus olla saamapuolella. Kuollutta hevosta ei kannata potkia.

Vierailija
36/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen yksin ja nautin siitä, töistä kun tulin kotiin niin täysin yksin on saannut olla. Hyvää ruokaa,sohva,tv ja puhelin. Olen ikisinkkumies.

Töissä ilmeisesti on kuitenkin ihmiskontakteja?

Niinpä.

Vierailija
37/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla lihava ja ruma kun et kelpaa edes ystäväksi?

Vierailija
38/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan huumorilla heitin. . Ja miksen sietäisi? En minä nytkään vapaaehtoisesti yksin ole. Seura kelpaisi välillä. Mutta en välitä esim.ravintoloista kovinkaan paljon. Olen kai muutenkin tarpeeksi omalaatuinen, ettei ihmiset välitä kaltaisestani. Mutta löysin erästä vapaaehtoistyötä, se on tuonut iloa elämään. Ei sieltä varsinaisia ystäviä ole löytynyt, mutta uusia tuttavuuksia kuitenkin. Saa muutakin ajateltavaa

Vierailija
39/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää ap, että kaverisi ei vastannut viestiin. Mulla on vastaavaa kokemusta, että luettu viesti ja ei vastattu mitään. Inhottavalle se tuntuu.

Mulla on paljon menetettyjä ihmissuhteita menneisyydestä, monta hyvin läheistäkin. Nyt kaverisuhteita on muutamia ja sitten on sukulaisia. Työssäni täytyy olla hyvin sosiaalinen, joten tällä hetkellä koen riittävästi olevan vuorovaikutusta, saa nähä miten jatkossa elämässä menee. Asun siis yksin enkä oo ikinä seurustellut, en tiedä jos oisin seurustelevaa tyyppiä, että jaksaisinko kaverosuhteita ylläpitää 🤔

Vierailija
40/45 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan huumorilla heitin. . Ja miksen sietäisi? En minä nytkään vapaaehtoisesti yksin ole. Seura kelpaisi välillä. Mutta en välitä esim.ravintoloista kovinkaan paljon. Olen kai muutenkin tarpeeksi omalaatuinen, ettei ihmiset välitä kaltaisestani. Mutta löysin erästä vapaaehtoistyötä, se on tuonut iloa elämään. Ei sieltä varsinaisia ystäviä ole löytynyt, mutta uusia tuttavuuksia kuitenkin. Saa muutakin ajateltavaa

Olen tekemisissä löytöeläinten kanssa ja eläimet jos ketkä ovat parhaita kavereita ja terapeuttisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän