Miten hyvin tummapiirteiset miehet saavat matcheja Tinderissä?
Olen siis puoliksi suomalainen ja puoliksi marokkolainen ja ihan hyvännäköinen mutta miten hyvin voisin saada matcheja? Tykkäävätkö naiset siellä enemmän kantasuomalaisista?
Kommentit (27)
Kyllä hävettää nähdä ra.sisteja kommentoimassa täälä. Älytöntä, että ihonväri jotenkin vaikuttaisi ihmisen arvoon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hävettää nähdä ra.sisteja kommentoimassa täälä. Älytöntä, että ihonväri jotenkin vaikuttaisi ihmisen arvoon.
niinpä
Vierailija kirjoitti:
En mä usko, että kyse on siitä, vaan naisilla on syystäkin ennakkoluuloja miehiä kohtaan, jotka tulevat kovin erilaisista kulttuureista.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä usko, että kyse on siitä, vaan naisilla on syystäkin ennakkoluuloja miehiä kohtaan, jotka tulevat kovin erilaisista kulttuureista.
Ap sanoi olevansa puoliksi suomalainen, eli voi olla ihan Suomessa syntynyt. Että mitenköhän erilainen se kulttuuri nyt sitten on...
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoi olevansa puoliksi suomalainen, eli voi olla ihan Suomessa syntynyt. Että mitenköhän erilainen se kulttuuri nyt sitten on...
olet oikeassa, ap
ylö