Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyvin tummapiirteiset miehet saavat matcheja Tinderissä?

Vierailija
31.03.2023 |

Olen siis puoliksi suomalainen ja puoliksi marokkolainen ja ihan hyvännäköinen mutta miten hyvin voisin saada matcheja? Tykkäävätkö naiset siellä enemmän kantasuomalaisista?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylö

Vierailija
22/27 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hävettää nähdä ra.sisteja kommentoimassa täälä. Älytöntä, että ihonväri jotenkin vaikuttaisi ihmisen arvoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hävettää nähdä ra.sisteja kommentoimassa täälä. Älytöntä, että ihonväri jotenkin vaikuttaisi ihmisen arvoon.

niinpä

24/27 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä usko, että kyse on siitä, vaan naisilla on syystäkin ennakkoluuloja miehiä kohtaan, jotka tulevat kovin erilaisista kulttuureista.

Vierailija
25/27 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä usko, että kyse on siitä, vaan naisilla on syystäkin ennakkoluuloja miehiä kohtaan, jotka tulevat kovin erilaisista kulttuureista.

Ap sanoi olevansa puoliksi suomalainen, eli voi olla ihan Suomessa syntynyt. Että mitenköhän erilainen se kulttuuri nyt sitten on...

Vierailija
26/27 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi olevansa puoliksi suomalainen, eli voi olla ihan Suomessa syntynyt. Että mitenköhän erilainen se kulttuuri nyt sitten on...

olet oikeassa, ap

Vierailija
27/27 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme