Pillua kutittaa
Kommentit (9)
Ihanaa. Minun nahkapatukassani heräsi heti vastakaikua.
Voin tulla ja huljutella jäykkää siitintäni siellä edestakaisin. Eiköhän kutinat lopu.
Mahtuisikohan mun uljaana seisova penis sisääsi kutinaa helpottamaan, liukkarilla menisi melko varmasti sisään.
Vierailija kirjoitti:
Mahtuisikohan mun uljaana seisova penis sisääsi kutinaa helpottamaan, liukkarilla menisi melko varmasti sisään.
Etkö saa naista muuten kostumaan?? Säälittävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En riittävästi, olen liian kokematon siihen. Toisaalta ei pääse oikein harjoittelemaan, kun yleensä se on niin päin, että nainen alkaa ahmimaan minua sisäänsä vaikka on vielä esikiihoitustilassa, eikä läheskään riittävän kostea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En riittävästi, olen liian kokematon siihen. Toisaalta ei pääse oikein harjoittelemaan, kun yleensä se on niin päin, että nainen alkaa ahmimaan minua sisäänsä vaikka on vielä esikiihoitustilassa, eikä läheskään riittävän kostea.
Siinäpä taas oikein selitysten äiti!! Opettele tyydyttämään se naisesi ja tulen sen jälkeen kehumaan !
Sitä pitää raapia kynnettömällä yksisilmäisellä.