Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2023!

Vierailija
31.03.2023 |

"Kausi on ennätyksellisen pitkä, peräti 37 päivää. 18 Selviytyjät Suomi -kilpailijaa on tänään perjantaina lähtenyt kohti Malesiaa. 30 000 euron pääpotista kisaavat nämä julkisuudesta tutut henkilöt:" https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5ca017c9-a26d-447b-b352-95b4da5…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2596)

Vierailija
1641/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyllerö on niin ä**öke. Tuo kummallinen virnistyshymy naamalla selittelee, miten hyvä hän on ja muut eivät huomaa.

Jos Tyllerö voittaa tai menee finaaliin, en halua katsoa tuota naamaa, enkä tuota kummallista löllöä.

Kuka on Tyllerö? Ja muuten: On ihan helvetin yhdentekevää mitä sinä teet tai et tee. Kukaan ei piittaa.

Täällä kai kuitenkin vielä saa kertoa oman mielipiteensä ohjelmasta ja pelaajista vai? Tyttiä on sanottu tylleröksi, tietäisit, jos et haluaisi vain piipahtaa täälläkin palstalla pätemässä.

Vierailija
1642/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten liitto on taas näköpiirissä. Alku meni hyvin, kun kaksi naista putosi, mutta nyt ovat jätkät lähteneet pudottamaan pois toisiaan molemmissa heimoissa. Sitten kun heimot yhdistyvät, on naisylivoima ja käyttävät sitä hyväkseen.

Se naisten liitto etoo, kun muistuu niin hyvin silloin mieleen se söölin ja even hirveä juonittelu.

Toista samanlaista ohjelmaa ei kiinnosta katsoa, kun nuo kaksi lähes pers paljaana

vetivät sivuun aina juonimaan ja haukkumaan muita siis lähinnä miehiä.

Valehtelu ei ole oikein reilua, oli se peli mikä tahansa.

Kertokaapa mulle kun en ihan ymmärrä: mikä Even ja Shirlyn juonittelussa oli eri asia kuin kaikkien aiempien kausien kaikkien muiden tyyppien juonittelu? Eikö tämä ohjelma ole aina täynnä juonittelua? (Ja lähes paljaita persuksia....)

No minäpä kerron, jos et muka itse ymmärrä tai kukaan ole vielä asiaa selittänyt. Shirly ja Eve eivät pelkästään juonitelleet vaan kiusasivat Paulia. Kiusaaminen = toistuvasti ulkopuolelle jättäminen, ignooraaminen, tiuskiminen, paskana kohtelu. Juonittelu toki on osa Selviytyjiä, mutta kiusaaminen on ihan eri asia. Jos et tätä eroa huomannut heidän toimissaan versus normaali juonittelu, täytyy tunneälyssäsi olla jotain häikkää.

En voi ymmärtää, miten tuo sööli, joka ei voittanut yhtään kilpailua. Ainut voitto sillä oli 

mestaruus ihmisten haukkumisessa ja solvaamisessa. 

Miten nuo muut jatkoivat tätä Söölin viitoittamaa ilkeilyä ja äänestivät huonoimman selviytyjän voittoon. 

Paul oli paras silloin selviytyjissä. Toiset oli vaan katellisia Paulille, eikä senvuoksi suoneet voittoa Paulille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt putosi viimeinkin oikea tyyppi! Ei olisi jaksanutkaan enää sekuntiakaan katsella tuota negatiivisuuden huipentumaa.

Extrassakin vaikuttaa vain siltä, että jokainen sana on mietitty imagon säilyttämisen kannalta. Vahvasti jää sellainen fiilis, että mikään tässä ihmisessä ei ole aitoa.

Vierailija
1644/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten liitto on taas näköpiirissä. Alku meni hyvin, kun kaksi naista putosi, mutta nyt ovat jätkät lähteneet pudottamaan pois toisiaan molemmissa heimoissa. Sitten kun heimot yhdistyvät, on naisylivoima ja käyttävät sitä hyväkseen.

Se naisten liitto etoo, kun muistuu niin hyvin silloin mieleen se söölin ja even hirveä juonittelu.

Toista samanlaista ohjelmaa ei kiinnosta katsoa, kun nuo kaksi lähes pers paljaana

vetivät sivuun aina juonimaan ja haukkumaan muita siis lähinnä miehiä.

Valehtelu ei ole oikein reilua, oli se peli mikä tahansa.

Kertokaapa mulle kun en ihan ymmärrä: mikä Even ja Shirlyn juonittelussa oli eri asia kuin kaikkien aiempien kausien kaikkien muiden tyyppien juonittelu? Eikö tämä ohjelma ole aina täynnä juonittelua? (Ja lähes paljaita persuksia....)

No minäpä kerron, jos et muka itse ymmärrä tai kukaan ole vielä asiaa selittänyt. Shirly ja Eve eivät pelkästään juonitelleet vaan kiusasivat Paulia. Kiusaaminen = toistuvasti ulkopuolelle jättäminen, ignooraaminen, tiuskiminen, paskana kohtelu. Juonittelu toki on osa Selviytyjiä, mutta kiusaaminen on ihan eri asia. Jos et tätä eroa huomannut heidän toimissaan versus normaali juonittelu, täytyy tunneälyssäsi olla jotain häikkää.

En voi ymmärtää, miten tuo sööli, joka ei voittanut yhtään kilpailua. Ainut voitto sillä oli 

mestaruus ihmisten haukkumisessa ja solvaamisessa. 

Miten nuo muut jatkoivat tätä Söölin viitoittamaa ilkeilyä ja äänestivät huonoimman selviytyjän voittoon. 

Paul oli paras silloin selviytyjissä. Toiset oli vaan katellisia Paulille, eikä senvuoksi suoneet voittoa Paulille.

Sööli on taas jossain ohjelmassa. Se, että on joku missi joku vuosimalliia kivi, ei tee juontajaa, eikä esiintyjää. Oli mukatietjänä Tietäjä tietää ohjelmassa ja se aihe on söölimäiseen tapaan nolo.

Huonoin selviytyjä, huonoin missi, huono juontaja. 

Vierailija
1645/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä 1647:n kanssa. Se, että joku on julkisuuden henkilö, ei oikeuta ketään käyttäytymään huonosti häntä kohtaan.

Vierailija
1646/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyllerö on hyvä nimitys. Tylleröt ovat sellaiisia lölleröitä pullukoita ja joskus jopa lihavia. Usein ilkeitä ja pahansisuisia. 

Kun on itsensä Selviytyjiin laittanut, on laittanut itsensa julkiselle tuomiolle. Niin se vain menee. Jos joku häpeää nyt olla suomalinen, voi ostaa lipun itäiseen naapuriimme. Naivismia tuo pseudohäpeäminen.

Tylleröt, Söölit ynnä monet muut ovat näyttäneet luonteensa ja se ei olekaan niin miellyttävää kuin he itse luulevat. Voi, voi! Niin makaa kuin petaa. Ei auta, että selittelee jälkikäteen, miten kiltti, auttavainen ja muita huomioon ottava onkaan. Kun ei ole, niin ei vain ole. Tuolla se luonne on niin näkyvissä, kun on jollain vinkuintian saarella ja ei oikein pärjää kisoissa. 

Tyllerö ei pärjannyt ja olisi voinut tippua tänään mutta ei.

Vierailija
1647/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä 1647:n kanssa. Se, että joku on julkisuuden henkilö, ei oikeuta ketään käyttäytymään huonosti häntä kohtaan.

Julkisuuden henkilö voi käyttäytyä hyvin ja ansaita kunnioituksen. Nämä ilkeilijät eivät ansaitse mitään muuta kuin tylytyksen oman ikävän käytöksen takia.

Käytöstavat on syytä olla ihan joka paikassa. 

Vierailija
1648/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä Tytti-nimi on niin painettu lokaan. Tytti Yli-Viikari, Tytti Asunmaa, Tytti tö Selviytyjä, Tytti Tuppurainen.

Kaikki tietämäni Tytit ovat samaa kategoriaa. En laittaisi ede hamsterille tuota nimeä.

Vierailija
1649/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisuuden henkilö voi käyttäytyä hyvin ja ansaita kunnioituksen. Nämä ilkeilijät eivät ansaitse mitään muuta kuin tylytyksen oman ikävän käytöksen takia.

Tajuatko keitä nimittelet ilkeilijöiksi? Et tiedä mitään, nähnyt vain joitain editoituja televisio-ohjelmia.

Vierailija
1650/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en ikinä kommentoi mitään näihin, mutta oon tosi järkyttynyt. Osa täällä kirjottaa ihan hirveitä juttuja noista osallistujista. Kukaan teistä ketä noita juttuja kirjottaa, ei kestäis kuulla rehellistä mielipidettä itsestään koko Suomen kansalta. Pinjakin on vielä tosi nuori, toivon et se ei ikinä eksy tänne lukemaa näitä. Tai kukaan muukaan noista osallistujista. Mua hävettää olla suomalainen tällä hetkellä. Osa täällä ei omista minkäänlaisia käytöstapoja. 

Osasta täällä vaan huokuu epävarmuus. Täällä te vaan jätätte teiän omat epävarmuudet muiden harteille kannettavaks. Saa analysoida peliä ja mun mielestä ehkä jopa ilmaista jos ei jostain henkilöstä pidä. Mut miks pitää arvostella muiden ulkonäköä, lävistyksiä tai mitään muutakaan, miten se liittyy tohon peliin mitenkään? Toi mitä teette on puhtaasti kiusaamista. Oletan et ootte aikuisia ihmisiä ja pidän huolen, että mä en ikinä löydä itteeni tosta samasta tilanteesta. Eli arvostelemassa itseäni menestyneempiä ihmisiä tai ylipäätään ketään, jossain foorumeilla.  Toi on niin säälittävää.

Ennenku tuutte inisemään, että itse on jokainen ammattinsa valinnut tai, että tää on osaa julkisuutta. Niin joo, tollanen kommentointi ja arvostelu on osa julkisuutta, vaan koska teidän kaltaisia ihmisiä on. olemassa. 

Löysit sitten itsesi arvostelemassa muita foorumille kirjoittavia.

Vierailija
1651/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en ikinä kommentoi mitään näihin, mutta oon tosi järkyttynyt. Osa täällä kirjottaa ihan hirveitä juttuja noista osallistujista. Kukaan teistä ketä noita juttuja kirjottaa, ei kestäis kuulla rehellistä mielipidettä itsestään koko Suomen kansalta. Pinjakin on vielä tosi nuori, toivon et se ei ikinä eksy tänne lukemaa näitä. Tai kukaan muukaan noista osallistujista. Mua hävettää olla suomalainen tällä hetkellä. Osa täällä ei omista minkäänlaisia käytöstapoja. 

Osasta täällä vaan huokuu epävarmuus. Täällä te vaan jätätte teiän omat epävarmuudet muiden harteille kannettavaks. Saa analysoida peliä ja mun mielestä ehkä jopa ilmaista jos ei jostain henkilöstä pidä. Mut miks pitää arvostella muiden ulkonäköä, lävistyksiä tai mitään muutakaan, miten se liittyy tohon peliin mitenkään? Toi mitä teette on puhtaasti kiusaamista. Oletan et ootte aikuisia ihmisiä ja pidän huolen, että mä en ikinä löydä itteeni tosta samasta tilanteesta. Eli arvostelemassa itseäni menestyneempiä ihmisiä tai ylipäätään ketään, jossain foorumeilla.  Toi on niin säälittävää.

Ennenku tuutte inisemään, että itse on jokainen ammattinsa valinnut tai, että tää on osaa julkisuutta. Niin joo, tollanen kommentointi ja arvostelu on osa julkisuutta, vaan koska teidän kaltaisia ihmisiä on. olemassa. 

Ja hyvästä syystä! Täällä on melkoiset kusipäiden kokoontumisajot.

Vierailija
1652/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko keitä nimittelet ilkeilijöiksi? Et tiedä mitään, nähnyt vain joitain editoituja televisio-ohjelmia.

Miten jotkut kilpailijat, osallistujat osaavat olla hyvin käyttäytyviä editoinneissa ja toiset eivät?

Selviytyjät on pitkä ohjelma ja tuo esiin luonteenpiirteet. Editoituina tai ei. Luonne tulee esiin. Radiossa ja podcasteissa kertovat ihan itse ja ihan editoimatta juttujaan. Toiste ovat fiksuja ja toiset eivät.

Näen sen, jonka näen. Kuulen sen, joka kuulen. 

En vain voi sille mitään, että ilkeät ihmiset tekevät itsestään luotaan työntäviä. 

Vierailija
1653/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pata kattilaa soimaa, täällä haisee vahva kaksinaismoralismi.

Vierailija
1654/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut kilpailijat, osallistujat osaavat olla hyvin käyttäytyviä editoinneissa ja toiset eivät?

Selviytyjät on pitkä ohjelma ja tuo esiin luonteenpiirteet. Editoituina tai ei. Luonne tulee esiin. Radiossa ja podcasteissa kertovat ihan itse ja ihan editoimatta juttujaan. Toiste ovat fiksuja ja toiset eivät.

En vain voi sille mitään, että ilkeät ihmiset tekevät itsestään luotaan työntäviä. 

Tämä lähti Selviytyjien Tytti Junnasta. Miten hän on ansainnut tämän tälle palstalle kasaantuneen syytösryöpyn? Vastaus: Kun seniori Ismo halusi hänet pois, hän ei alistunut. Ei, hän ryhtyi taistelemaan vastaan, ja on yhä kilpailussa mukana. Palstan rääkyjät haluavat siis että naisen pitää nöyränä poistua kilpailusta heti kun setämies niin päättää.

Vierailija
1655/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaksinaismoralismia on siinä että kusipäitä sanotaan kusipäiksi?

Vierailija
1656/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse mikään tyttifani ole ja välillä päästelee suustaan vähän noloa materiaalia mutta en tajua mikä siinä niin hirveästi tökkii? Ei herätä oikein mitään fiiliksiä. Kukaan tällä kaudella ei herätä enempää ärsytystä.

Vierailija
1657/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaksinaismoralismia on siinä että kusipäitä sanotaan kusipäiksi?

Jos kaikki muumit ei saavukaan laaksoon, niin väännetäänpä ratakiskoa. Olisiko siitä syystä, että hirveällä moralisoinilla haukuit tytin arvostelijoita kusipäiksi, mahtaisiko tämä olla sitä kaksinaismoralismia?

Vierailija
1658/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse mikään tyttifani ole ja välillä päästelee suustaan vähän noloa materiaalia mutta en tajua mikä siinä niin hirveästi tökkii? Ei herätä oikein mitään fiiliksiä. Kukaan tällä kaudella ei herätä enempää ärsytystä.

Tökkii samalla määrin kuin Sööli aiemmin. Tökkimisen aiheuttaa Tyllerön koko olemus ja kaikki ilkeily. Huutaa päälle ja pocastissa tuli esiin tyypin minäminäminäily. Minä olen niin kiltti. Minä en mene nukkumaan, jos on jotain pahaa minun mielessäni. Just, joo. Kiltteys on yhtä lähellä kuin pippurin kasvu kaukana idässä.

Podcastissa puhuu niin päälle, keskeyttää minäminäminä...

Vierailija
1659/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lähti Selviytyjien Tytti Junnasta. Miten hän on ansainnut tämän tälle palstalle kasaantuneen syytösryöpyn? Vastaus: Kun seniori Ismo halusi hänet pois, hän ei alistunut. Ei, hän ryhtyi taistelemaan vastaan, ja on yhä kilpailussa mukana. Palstan rääkyjät haluavat siis että naisen pitää nöyränä poistua kilpailusta heti kun setämies niin päättää.

Harhaista, niin pelottavan harhaista.

Vierailija
1660/2596 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Kipa potkittiin pois. On olemukseltaan vähän sellainen että on parempi ihminen kuin kukaan muu tuolla saarella.

Lisäksi ärsyttää se Viki joka ei kuuta osaa hokea kuin big fish.

Toivottavasti seuraavaksi poistuisi tuo takinkääntäjä Viki ja sitten Alina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme