Selviytyjät Suomi 2023!
"Kausi on ennätyksellisen pitkä, peräti 37 päivää. 18 Selviytyjät Suomi -kilpailijaa on tänään perjantaina lähtenyt kohti Malesiaa. 30 000 euron pääpotista kisaavat nämä julkisuudesta tutut henkilöt:" https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5ca017c9-a26d-447b-b352-95b4da5…
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2596)
Oon kuunnellut Tytin ja Vikin Selviytyjät podcastia ja on todella alkanut ärsyttää Tytti oikein huolella. Yrittää piilotella negatiivisuuttansa ja katkeruuttansa, mutta joka lauseesta huokuu läpi tuon ihmisen perusluonne.
Hän olisi halunnut tehdä sitä ja tätä, mutta kun hän oli epävarma ja hän olisi halunnut mennä haastesaarelle, kun hän loisi pärjännyt tehtävässä hyvin. What? Ei kait sitä tehtävää etukäteen kerrottu. Ja kuinka hän ajattelee aina muiden parasta ja kuinka hän on umpirehellinen, ei kieroilu koskaan.
Ja podcastissa toistuvasti; Viki, miltä susta tuntuu kun muut pitää sua tyhmänä ja yksinkertaisena ja Viki, miks just sut jätettiin kilpailusta pois. Mutta, miks just sut Viki? Oliks se siks, kun et oo hyvä urheilemaan, oot lihava ja kömpelö. Siksikö sut jätettiin pois? Kerro heti, mitä Gogi sanoi kun Clarissa lähti, miltä näytti, mitä teki. Kerro, kerro, kerro.
Jatkuvaa toisen/toisten dissaamista ja oman itsensä ylentämistä. Järkyttävä tyyppi, ihmettelen, että Viki kestää häntä eikä lähde kävelemään. Toivottavasti äänestävät Tytin ulos välittömästi tilaisuuden tullen.
Vierailija kirjoitti:
Oon kuunnellut Tytin ja Vikin Selviytyjät podcastia ja on todella alkanut ärsyttää Tytti oikein huolella. Yrittää piilotella negatiivisuuttansa ja katkeruuttansa, mutta joka lauseesta huokuu läpi tuon ihmisen perusluonne.
Viki, miltä susta tuntuu kun muut pitää sua tyhmänä ja yksinkertaisena ja Viki, miks just sut jätettiin kilpailusta pois. Mutta, miks just sut Viki? Oliks se siks, kun et oo hyvä urheilemaan, oot lihava ja kömpelö. Siksikö sut jätettiin pois?
Jatkuvaa toisen/toisten dissaamista ja oman itsensä ylentämistä. Järkyttävä tyyppi, ihmettelen, että Viki kestää häntä eikä lähde kävelemään. Toivottavasti äänestävät Tytin ulos välittömästi tilaisuuden tullen.
Eikö Viki nimenomaan siksi jätetty sivuun aina kuin mahdollista? Mikä oli sitten se muu mahdollinen syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viki, miltä susta tuntuu kun muut pitää sua tyhmänä ja yksinkertaisena ja Viki, miks just sut jätettiin kilpailusta pois. Mutta, miks just sut Viki? Oliks se siks, kun et oo hyvä urheilemaan, oot lihava ja kömpelö. Siksikö sut jätettiin pois?
Jatkuvaa toisen/toisten dissaamista ja oman itsensä ylentämistä. Järkyttävä tyyppi, ihmettelen, että Viki kestää häntä eikä lähde kävelemään. Toivottavasti äänestävät Tytin ulos välittömästi tilaisuuden tullen.Eikö Viki nimenomaan siksi jätetty sivuun aina kuin mahdollista? Mikä oli sitten se muu mahdollinen syy?
Viki on positiivinen ja hauska, analysoi kisoja hyvin (silloin kun saa puheenvuoron), toisin kuin tuo päälle puhuva länkyttäjä, jonka podcast on nyyhkytarina hänen erinomaisuudestaan, jota muut ei huomaa. Viki oli varmaan ainoa, joka suostui juontamaan hänen kanssaan.
Kisoissa taktikoidaan, mutta Tytin pitää oikein painottaa mahdollisia syitä, että oma mieli olisi parempi kun puhuu negatiivisesti muiden ominaisuuksista. Tytti oot huolestuttava tapaus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten liitto on taas näköpiirissä. Alku meni hyvin, kun kaksi naista putosi, mutta nyt ovat jätkät lähteneet pudottamaan pois toisiaan molemmissa heimoissa. Sitten kun heimot yhdistyvät, on naisylivoima ja käyttävät sitä hyväkseen.
Se naisten liitto etoo, kun muistuu niin hyvin silloin mieleen se söölin ja even hirveä juonittelu.
Toista samanlaista ohjelmaa ei kiinnosta katsoa, kun nuo kaksi lähes pers paljaana
vetivät sivuun aina juonimaan ja haukkumaan muita siis lähinnä miehiä.
Valehtelu ei ole oikein reilua, oli se peli mikä tahansa.
Kertokaapa mulle kun en ihan ymmärrä: mikä Even ja Shirlyn juonittelussa oli eri asia kuin kaikkien aiempien kausien kaikkien muiden tyyppien juonittelu? Eikö tämä ohjelma ole aina täynnä juonittelua? (Ja lähes paljaita persuksia....)
No minäpä kerron, jos et muka itse ymmärrä tai kukaan ole vielä asiaa selittänyt. Shirly ja Eve eivät pelkästään juonitelleet vaan kiusasivat Paulia. Kiusaaminen = toistuvasti ulkopuolelle jättäminen, ignooraaminen, tiuskiminen, paskana kohtelu. Juonittelu toki on osa Selviytyjiä, mutta kiusaaminen on ihan eri asia. Jos et tätä eroa huomannut heidän toimissaan versus normaali juonittelu, täytyy tunneälyssäsi olla jotain häikkää.
Hei sarjaan liittyvät PODIEN KUUNTELUJAT tehkää oma ketju ja mäkeen täältä. Tämä on Selviytyjät Suomi ketju.
Vierailija kirjoitti:
Hän olisi halunnut tehdä sitä ja tätä, mutta kun hän oli epävarma ja hän olisi halunnut mennä haastesaarelle, kun hän loisi pärjännyt tehtävässä hyvin. What? Ei kait sitä tehtävää etukäteen kerrottu. Ja kuinka hän ajattelee aina muiden parasta ja kuinka hän on umpirehellinen, ei kieroilu koskaan.
Ja podcastissa toistuvasti; Viki, miltä susta tuntuu kun muut pitää sua tyhmänä ja yksinkertaisena ja Viki, miks just sut jätettiin kilpailusta pois. Mutta, miks just sut Viki? Oliks se siks, kun et oo hyvä urheilemaan, oot lihava ja kömpelö. Siksikö sut jätettiin pois? Kerro heti, mitä Gogi sanoi kun Clarissa lähti, miltä näytti, mitä teki. Kerro, kerro, kerro.
Mulla särähti korvaan ku Tytti on joka jaksossa vaahfonnut siitä, et miten pahalta tuntuu ku Vikiä ei kuunnella/jätetään ulos/ei huolita kisaan, eikö se oo törkeää muilta sua kohtaan, miten ne muut on niin törkeitä jne.
Mut sit haastesaari kisassa(en muista mikä niistä), missä Tytti ja Viki oli molemmat Sotongissa, ja Viki olis halunnut mennä haastesaarelle niin eipä se Tytti ollutkaan Vikiä puolustamassa ja komppaamassa, vaikka siitä oli itse vaahdonnut että kaikki pitää ottaa mukaan ja hän ei kyllä ole se joka jättää ulkopuolelle. Ja tuo kohtaus jätettiin kyllä sitte podissa kokonaan käsittelemättä.
Sergeyn podissa on jäleen uusia käänteitä
Mitä Tytti puhui Radio rockissa, kun se kuulemma ala-arvoista Ismon haukkumista, josta Ismo pahoitti mielensä?
Kyllä vaan Karo ja Niko on olleet parhaat juontajat Selviytyjät podissa. Tytti kertoo vain itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Anzku kirjoitti:
Onneksi et ole nähnyt kautta, jossa kilpaili mm. Shirly, Eve ja Paul Elias. Se oli hyvin traumatisoiva kokemus myös katsojille. Todella epäreilua, että manipuloiville kiusaajille annettiin ylivalta ja lähes kaikki oli lopuun asti yhtä vastaan. Inhottavin Selviytyjät-kausi ikinä.
Todellakin, edelleenkään en siedä Eveä, Shirlyä enkä Vikiköpiä vai mikä se oli! Todella järkkyjä tyyppejä
Niinpä, uskomattoman ja lapsellisen ilkeä oli Köpi, mautonta kiusaamista, aikuinen mies ?
Tämä! En periaatteesta vieläkään katso enkä kuuntele mitään ohjelmaa, missä on Viki tai Shirley. Säälittävintä oli, kun yrittivät ohjelman loppumisen jälkeen selitellä mediassa, miten "kilpailu vie ja sekoittaa pään" ja miten "ei oikeasti ole kusipää vaan kiltti ja tunteellinen ihminen" - höpö höpö. Just tuollaisen paineen alla se ihmisen todellinen luonto tulee esiin, ja näiden luonto ei TODELLAKAAN ollut kaunis!
Mikä kala on Selviytyjät Suomi 2023 koskemattomuuspatsaassa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä! En periaatteesta vieläkään katso enkä kuuntele mitään ohjelmaa, missä on Viki tai Shirley. Säälittävintä oli, kun yrittivät ohjelman loppumisen jälkeen selitellä mediassa, miten "kilpailu vie ja sekoittaa pään" ja miten "ei oikeasti ole kusipää vaan kiltti ja tunteellinen ihminen" - höpö höpö. Just tuollaisen paineen alla se ihmisen todellinen luonto tulee esiin, ja näiden luonto ei TODELLAKAAN ollut kaunis!
Eikö ne reppanat ees älyä että näitäkin on suomessa tehty jo vaikka kuinka monta kautta ja vaan harva on oikeasti ollut todella ilkeä kuspää. Ja samaa kilpailua siellä on pelanneet kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anzku kirjoitti:
Onneksi et ole nähnyt kautta, jossa kilpaili mm. Shirly, Eve ja Paul Elias. Se oli hyvin traumatisoiva kokemus myös katsojille. Todella epäreilua, että manipuloiville kiusaajille annettiin ylivalta ja lähes kaikki oli lopuun asti yhtä vastaan. Inhottavin Selviytyjät-kausi ikinä.
Todellakin, edelleenkään en siedä Eveä, Shirlyä enkä Vikiköpiä vai mikä se oli! Todella järkkyjä tyyppejä
Niinpä, uskomattoman ja lapsellisen ilkeä oli Köpi, mautonta kiusaamista, aikuinen mies ?
Jos et nyt alkaisi itse haukkua täysin syytöntä ihmistä ja levittää tällaisia valheita!
Mieti mitä saat aikaa kun tätä levität vaikka köpi ei ole ikinä edes selviytujiin osallistunut
Ei näiden haukkujien teksteissä ole järkeä, elämän tärkein asia on että pääsee haukkumaan parempiaan, oli sitten edes osallistunut ohjelmaan tai ei.
Vikiä tuossa varmaan tarkoitettiin. Itse en katso enää mitään ohjelmaa, missä Viki on mukana. Sama paha allergia Evestä ja Söölistä. Harvat jaksot jää mieleen, mutta en unohdan koskaan, kuinka yhdessä kisassa kiusasivat Paulia koko kööri ihan urakalla. Se oli järkyttävää, muun muassa tuo. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Podi oli eilen maksumuurin takana.
Tytti se itse on pahin kiusaaja, haukkui radiossa Ismon täysin.Ja valehtelu sen kuin jatkuu. Etkö saa poikki? Etkö kykene tajuamaan että olet väärässä?
Koskaan ennen en ole ajatellut, että keskustelun aiheena oleva henkilö olisi täällä vastailemassa, mutta nyt musta tuntuu, että Tytti on :D
Kuvittelet olevasi nokkela ja vitsikäs. Et ole. Olet tylsä länkyttäjä. Minulle tuottaa suurta mielihyvää tietoisuus että elämäsi on täyttä paskaa eikä mitään parempaa ole näköpiirissä.
Säälittävä kirjoitus. Eri
Vierailija kirjoitti:
Affena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anzku kirjoitti:
Jos et nyt alkaisi itse haukkua täysin syytöntä ihmistä ja levittää tällaisia valheita!
Mieti mitä saat aikaa kun tätä levität vaikka köpi ei ole ikinä edes selviytujiin osallistunutEi näiden haukkujien teksteissä ole järkeä, elämän tärkein asia on että pääsee haukkumaan parempiaan, oli sitten edes osallistunut ohjelmaan tai ei.
Vikiä tuossa varmaan tarkoitettiin. Itse en katso enää mitään ohjelmaa, missä Viki on mukana. Sama paha allergia Evestä ja Söölistä. Harvat jaksot jää mieleen, mutta en unohdan koskaan, kuinka yhdessä kisassa kiusasivat Paulia koko kööri ihan urakalla. Se oli järkyttävää, muun muassa tuo. .
Ja taas heitit tuon valheen. Mitään kiusaamista ei tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Big fish
Tuolla vähän syvällisempää keskustelua ja pohdintaa aiheesta: https://keskustelu.jatkoaika.com/threads/selviytyj%C3%A4t-suomi-ruutu-%…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten liitto on taas näköpiirissä. Alku meni hyvin, kun kaksi naista putosi, mutta nyt ovat jätkät lähteneet pudottamaan pois toisiaan molemmissa heimoissa. Sitten kun heimot yhdistyvät, on naisylivoima ja käyttävät sitä hyväkseen.
Se naisten liitto etoo, kun muistuu niin hyvin silloin mieleen se söölin ja even hirveä juonittelu.
Toista samanlaista ohjelmaa ei kiinnosta katsoa, kun nuo kaksi lähes pers paljaana
Kertokaapa mulle kun en ihan ymmärrä: mikä Even ja Shirlyn juonittelussa oli eri asia kuin kaikkien aiempien kausien kaikkien muiden tyyppien juonittelu? Eikö tämä ohjelma ole aina täynnä juonittelua? (Ja lähes paljaita persuksia....)
No minäpä kerron, jos et muka itse ymmärrä tai kukaan ole vielä asiaa selittänyt. Shirly ja Eve eivät pelkästään juonitelleet vaan kiusasivat Paulia. Kiusaaminen = toistuvasti ulkopuolelle jättäminen, ignooraaminen, tiuskiminen, paskana kohtelu. Juonittelu toki on osa Selviytyjiä, mutta kiusaaminen on ihan eri asia. Jos et tätä eroa huomannut heidän toimissaan versus normaali juonittelu, täytyy tunneälyssäsi olla jotain häikkää.
Valehtelet. Tätä valhetta on täällä toistettu vuoden päivät, mutta ei se toistamalla todeksi muutu. Täällä on jopa väitetty että ihan terapiaa olisi tarvittu että Paul toipuu. Kuitenkin hän itse on haastatteluissa aina sanonut suoraan, että häntä ei kohdeltu mitenkään väärin eikä hänelle jäänyt mitään hampaankoloon, eikä hän ole mitään terapiaa tarvinnut eikä saanut. On se kumma, että Paul ei itse tiedä että on kiusattu ja ajettu ihan epätoivoon, niin kuin tällä(kin) palstalla valehtelevat kusipäät väittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet. Tätä valhetta on täällä toistettu vuoden päivät, mutta ei se toistamalla todeksi muutu. Täällä on jopa väitetty että ihan terapiaa olisi tarvittu että Paul toipuu. Kuitenkin hän itse on haastatteluissa aina sanonut suoraan, että häntä ei kohdeltu mitenkään väärin eikä hänelle jäänyt mitään hampaankoloon, eikä hän ole mitään terapiaa tarvinnut eikä saanut. On se kumma, että Paul ei itse tiedä että on kiusattu ja ajettu ihan epätoivoon, niin kuin tällä(kin) palstalla valehtelevat kusipäät väittävät.
Aha, sä sit tiedät.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008432546.html
SELVIYTYJÄT SUOMI -sarjaan osallistunut muusikko Paul Uotila kertoo Ilta-Sanomien tv-toimittajan Katri Utulan Realityrakkautta-podcastissa joutuneensa terapiaan tosi-tv-kuvausten takia.
– Tässä on kuule psykologien ja terapeuttien kanssa puitu sitä, mitä siellä on tapahtunut ja ei ole tapahtunut. Mua syytettiin myös siitä, että en ole pelannut tätä peliä siten kuin sitä pitäisi pelata. Mä kyllä yritin liittoutua, mutta se ei vain onnistunut, Paul kertoo.
Oispa! Siinä sitä ois porukalle mietittävää kun haluaisivat sen ulos, mutta eivät uskaltaisi haastaa kaksintaisteluun, kun jokainen laji on ns. Ismon heiniä. Pärjäis hyvin tiedossa, taidossa ja voimassa.