Selviytyjät Suomi 2023!
"Kausi on ennätyksellisen pitkä, peräti 37 päivää. 18 Selviytyjät Suomi -kilpailijaa on tänään perjantaina lähtenyt kohti Malesiaa. 30 000 euron pääpotista kisaavat nämä julkisuudesta tutut henkilöt:" https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5ca017c9-a26d-447b-b352-95b4da5…
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2597)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli Ismon lähdöstä. Oon tykänny siitä 90-luvulta lähtien. Hyvä leiriläinen, puuhakas ja hauska. Toki halusi voittaa, kuten kaikki muutkin.
Minä taas en pääse yli Libison lähdöstä. Taitava, fiksu ja viihdyttävä tyyppi, jolla positiivinen asenne.
Mä en pääse yli siitä, että äänesti HETI Roopen ulos. En piitannu Roopesta, mutta ne oli mun mielestä oikeesti liitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli Ismon lähdöstä. Oon tykänny siitä 90-luvulta lähtien. Hyvä leiriläinen, puuhakas ja hauska. Toki halusi voittaa, kuten kaikki muutkin.
Minä taas en pääse yli Libison lähdöstä. Taitava, fiksu ja viihdyttävä tyyppi, jolla positiivinen asenne.
Mä en pääse yli siitä, että äänesti HETI Roopen ulos. En piitannu Roopesta, mutta ne oli mun mielestä oikeesti liitossa.
Ja NAUROI vielä siellä pudonneitten talossa ku Roope siitä äänestyksestä kysyi.
Minä en pääse yli siitä, että Riku Rantala kimittää falsetissa naama violettina, vaikka sen pitäisi vain selostaa viihdeohjelman kilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pääse yli siitä, että Riku Rantala kimittää falsetissa naama violettina, vaikka sen pitäisi vain selostaa viihdeohjelman kilpailua.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että kisan mielenkiintoisin persoona putosi, niin eipähän tarvi tätäkään paskaa enää katsella. Kusinen kausi kusisella tuotannolla.
Päinvastoin tuntuu olevan ihan hyvä kausi. Mielenkiintoista nähdä miten Ismon lähtö nyt vaikuttaa. Meneekö pakka ihan sekaisin. Se oli hyvä veto pudottaa Ismo. Minä ainakin seuraan kokonaisuutta enkä vain yhtä henkilöä.
Ramilla ei ainaskaan ollut hyvä päivä eilisen jaksossa, ensin itkeskeli, kun joutui toiseen heimoon ja eroon liitostaan (=Ismosta) ja sianp**kalle haisevalle saarelle. Ja kyyti sen kun kylmenee, huomenna näkee kisoissa, että Ismo on äänestetty pois....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siedä sitä että viihdeohjelmissa tapetaan eläimiä.
Minusta jokaisen lihansyöjän on relevanttia nähdä, että eläin pitää todellakin tappaa ennen kuin se tulee vakuumipakkauksessa kaupan hyllyyn.
Vaan kaikki eivät ole lihansyöjiä ja enkä todellakaan halua nähdä sian teurastusta machetella .
Toi Kipa on ihan boSslady, " jos Rami syö Pipsan, niin mä syön Ramin" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytti vaikuttaa hieman erikoiselta eikä kovim vakaalta. Ainoa, joka halusi Ismon ulos. Että niin kova päsmäri se Ismo.
Ärsyttävän heikosti pelattu Ritulta, antoi amulettinsa, ilmeisesti koska halusi liiton Tytin kanssa ja pelkäsi että tippuisi Tytin jälkeen seuraavana. Mutta antoi myös Tytin päättää putoajan, silmät pyöreinä kuunteli ja nyökytteli kun Tytti sanoi, että hän päättää, kuka tippuu.
En pidä myöskään tuosta Tytistä, syyttää muita vallanhaluisiksi, mutta hyvin näyttää valta maistuvan hällekin, ainakin tämän jakson perusteella, Ja Ismon tiputtaminen johtui lapsellisesta riidasta. Hänen olisi kannattanut tiputtaa Pinja, joka on pelin päällä ja paljon liikkuvampi osanen kuin Ismo
Ei ollut heikosti pelattu Ritulta. Tytin suunnitelma oli nerokas ja suojasi vielä Ritun selustan käskemällä hänenkin äänestää itseään.
No olihan se heikkoa pelaamista kun ei antamaansa amulettia vastaan vaatinut päästä mukaan päättämään kuka putoaa. Antoi amuletin pois ja jäi sivusta katsomaan kenet Tytti pudottaa.
Miten niin heikkoa pelaamista, jos hänelle olisi samantekevää, kuka putoaa, kunhan se ei ole hän itse?
Hän jätti päätöksenteon toiselle, sen sijaan, että olisi ottanut vallan vaikuttaa peliin. "Ihan sama kuka putoaa, kunhan en minä" ei kuulosta siltä, että pelistrategia olisi jotenkin hallussa.
Jos Ritu olisi sanellut ehtoja Tytille, tämä ei olisi jäänyt hänelle velkaa. Viisas pelaaja katsoo kauemmas kuin vain seuraavaan heimoneuvostoon.
Ritu käytännössä ANTOI amulettinsa Tytille. Olisi voinut suojata sillä itsensä tai säästää seuraavaan heimoneuvostoon koska Tytti oli niin vahvasti liipasimella anyway. Miksikään loistavaksi peliliikkeeksi ei kyllä tod. voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytti vaikuttaa hieman erikoiselta eikä kovim vakaalta. Ainoa, joka halusi Ismon ulos. Että niin kova päsmäri se Ismo.
Ärsyttävän heikosti pelattu Ritulta, antoi amulettinsa, ilmeisesti koska halusi liiton Tytin kanssa ja pelkäsi että tippuisi Tytin jälkeen seuraavana. Mutta antoi myös Tytin päättää putoajan, silmät pyöreinä kuunteli ja nyökytteli kun Tytti sanoi, että hän päättää, kuka tippuu.
En pidä myöskään tuosta Tytistä, syyttää muita vallanhaluisiksi, mutta hyvin näyttää valta maistuvan hällekin, ainakin tämän jakson perusteella, Ja Ismon tiputtaminen johtui lapsellisesta riidasta. Hänen olisi kannattanut tiputtaa Pinja, joka on pelin päällä ja paljon liikkuvampi osanen kuin Ismo
Ei ollut heikosti pelattu Ritulta. Tytin suunnitelma oli nerokas ja suojasi vielä Ritun selustan käskemällä hänenkin äänestää itseään.
No olihan se heikkoa pelaamista kun ei antamaansa amulettia vastaan vaatinut päästä mukaan päättämään kuka putoaa. Antoi amuletin pois ja jäi sivusta katsomaan kenet Tytti pudottaa.
Miten niin heikkoa pelaamista, jos hänelle olisi samantekevää, kuka putoaa, kunhan se ei ole hän itse?
Hän jätti päätöksenteon toiselle, sen sijaan, että olisi ottanut vallan vaikuttaa peliin. "Ihan sama kuka putoaa, kunhan en minä" ei kuulosta siltä, että pelistrategia olisi jotenkin hallussa.
Jos Ritu olisi sanellut ehtoja Tytille, tämä ei olisi jäänyt hänelle velkaa. Viisas pelaaja katsoo kauemmas kuin vain seuraavaan heimoneuvostoon.
Ritu käytännössä ANTOI amulettinsa Tytille. Olisi voinut suojata sillä itsensä tai säästää seuraavaan heimoneuvostoon koska Tytti oli niin vahvasti liipasimella anyway. Miksikään loistavaksi peliliikkeeksi ei kyllä tod. voi sanoa.
Jep. Ota tää amuletti ja tee mitä haluat, ei kiinnosta eikä ole itselle tarvetta. Ai niin, käytin siihen mun erikoisavaimen, mutta ei kiinnosta sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ota tää amuletti ja tee mitä haluat, ei kiinnosta eikä ole itselle tarvetta. Ai niin, käytin siihen mun erikoisavaimen, mutta ei kiinnosta sekään.
Ja Tytillä kaiken lisäksi taitaa vielä olla oma avaimensa tallella? Ei kiinnosta edes vaihtokauppa tai mikään.
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun nautin Ismon putoamisesta. Hän edustaa itselleni kaikin tavoin n. 60-v. suomalaista miestä, joka luulee itsestään liikoja, pitää naisia huonompina ja miesselittää kaiken omasta mielestään itseään huonommille (= ei hetero valkoinen mies). Ah, hänen putoamisensa soi mulle suuren tyydytyksen, niin paljon mm. työelämässä törmännyt näihin keski-ikäisiin äijäporukka äijiin. Seuraavaksi se Rami helvettiin ja sen jälkeen tangoprinssi, niin olisin tyytyväinen.
Mä en kyllä saanut ollenkaan sellaista kuvaa Ismosta, sitäpaitsi hän piti Sergeistäkin joten turhaa keksiä tuollaista.. samoin toivotti aina kaikki naiset tervetulleeksi leiriin.
Mutta hieno pudotus oli, sitä en kiellä, en vain pidä tuosta Tytistä kun pelaa ja juoruaa joka leiriin, alkoi jo alussa.. toivon että tippuu pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun nautin Ismon putoamisesta. Hän edustaa itselleni kaikin tavoin n. 60-v. suomalaista miestä, joka luulee itsestään liikoja, pitää naisia huonompina ja miesselittää kaiken omasta mielestään itseään huonommille (= ei hetero valkoinen mies). Ah, hänen putoamisensa soi mulle suuren tyydytyksen, niin paljon mm. työelämässä törmännyt näihin keski-ikäisiin äijäporukka äijiin. Seuraavaksi se Rami helvettiin ja sen jälkeen tangoprinssi, niin olisin tyytyväinen.
Mä en kyllä saanut ollenkaan sellaista kuvaa Ismosta, sitäpaitsi hän piti Sergeistäkin joten turhaa keksiä tuollaista.. samoin toivotti aina kaikki naiset tervetulleeksi leiriin.
Mutta hieno pudotus oli, sitä en kiellä, en vain pidä tuosta Tytistä kun pelaa ja juoruaa joka leiriin, alkoi jo alussa.. toivon että tippuu pian.
Tytti ei pitkälle pötki, tuossa videolla kohdasta 01:33 lähtien lipsauttaa epähuomiossa paljastavaa tietoa!
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/332a2886-365e-48f9-9957-814416f…
Toi Rami on vähän kuin salkkareiden Kalle, mutta vaan lihaksikkaampi versio.
Tytti on vastenmielinen muka niin kiltti ja muka niin mistään mitään tietämätön.
En voi kuunnella sen podcastaikaan enää. Korporaatiossa ei tänään ollut, joten sen kuuntelin.
Tytti saa lähteä heti tuolta parkumasta ja juoruilemasta.
Pidin Ismosta ja leiriläisetkin pitivät Ismosta. Tytti hittoon ja äkkiä. Tuossa podcastissa yritti Vikiä painaa mutta Vikipä ei antanut sen tapahtua. Jätin lopun kuuntelematta. En kestä tuota akkaa enää yhtään.
Huomasin suuren parannuksen tähän formaattiin ainakin suomiversioon. Se taustamusakki ei ollutkaan sitä "villien joiuksi tarkoitettua ujellusta, vaan aivan siistiä rummutusta, joka kyllä elävöittää kympillä ohjelmaa, katsokaapa vaikka hetki äänettä.
Ismo yritti olla Sampo, muttei aivan onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Tytti on vastenmielinen muka niin kiltti ja muka niin mistään mitään tietämätön.
En voi kuunnella sen podcastaikaan enää. Korporaatiossa ei tänään ollut, joten sen kuuntelin.
Tytti saa lähteä heti tuolta parkumasta ja juoruilemasta.
Pidin Ismosta ja leiriläisetkin pitivät Ismosta. Tytti hittoon ja äkkiä. Tuossa podcastissa yritti Vikiä painaa mutta Vikipä ei antanut sen tapahtua. Jätin lopun kuuntelematta. En kestä tuota akkaa enää yhtään.
Niin on. Niin epämiellytävä kaakattaja. Kuuntelen myös Korporaatiota ja pidän Kim Sainiosta. Tuo Tytti vei itsensä pois minun listalta tuolla selviytyjien leireillä. En ikinä halua kuunnella tuota enää. Piste.
Putoaisipa äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla jätän podcastin väliin. En halua kuulla miten Tytti leuhkii Ismon poisäänestämisellään ja selittelee, että tekonsa oli oikeutettu. Tyttihän meni suolaamaan Ismon liittolaisten mainetta Ismolle ja suuttui, kun Ismo uskoikin mielummin omia liittolaisiaan Pinjaa ja Sofiaa eikä häntä, uutta heimolaista. Ismolle tekemänsä oli nimenomaan näpäytys, kun Tytin omaan egoon tuli kolaus.
Olet nyt jankuttanut Sofiasta kohta 3 viikkoa. SELVIYTYJÄT 2023 EI KILPAILE KETÄÄN SOFIAA!!!
Itse asiassa en ole. Tuo oli eka viestini, missä mulla meni Sonja- ja Sofia-nimet sekaisin. Aiemmin olen aina puhunut Sonjasta, mutta nyt varmaan tuo Sofian nimen näkeminen täällä vaikutti alitajuisesti ja kirjoitin itsekin sen nimen vahingossa väärin :D Pahoittelut siitä. Sonjaa tietysti tarkoitin. Neiti Aiello on minulle entuudestaan tuntematon ja unohdin nimen. Kaikki varmaan kuitenkin ymmärsivät, että tarkoitin Ismon liittolaisilla Pinjaa ja Sonjaa.
Se Sofia-jankkaahan puhuu kai Sofia Belörfistä ja on sama trolli, joka hokee Martinan tulevan kohta kisaan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tällä kaudella ollut se Hylättyjen saari mukana. Sieltä olisi ollut Roopen, Lloydin tai Ismon mahdollista päästä takaisin kilpailuun.
Niina hylättyjen saarella, voi sitä valituksen määrää!
Tuskinpa olisi valitettu, sillä lienee selvää, että Rosanna olisi Niinan Hylättyjen saarella peitonnut. Roope olisi voittanut Rosannan. Sitten olisi ollut Roope vs. Lloyd, missä luultavasti Lloyd olisi päässyt jatkoon. Lloyd vs. Ismo --> Lloyd todennäköisempi jatkaja tästäkin. Mutta riippuisi tietysti paljon siitä, millainen kaksintaistelu kulloinkin olisi. Jos kyseessä olisi muisti-, strategia- tai palapeli, Lloyd saattaisi hyvinkin tippua (esim. Kipa voitti Lloydin aiemmin pyramidipelissä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä ilmeisesti kuitenkin myös kiivas luonne, sillä pyyteli jotain ikävää välikohtausta anteeksi.
Pyysi anteeksi sitä, että sai kentän laidalta huutelemalla häirittyä Lloydin kisasuoritusta. Se näytettiin jaksossakin kun Lloyd tulistui tästä.