Selviytyjät Suomi 2023!
"Kausi on ennätyksellisen pitkä, peräti 37 päivää. 18 Selviytyjät Suomi -kilpailijaa on tänään perjantaina lähtenyt kohti Malesiaa. 30 000 euron pääpotista kisaavat nämä julkisuudesta tutut henkilöt:" https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5ca017c9-a26d-447b-b352-95b4da5…
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2597)
Miniusta Riku on erittäin pätevä juontaja ja toimii tässäkin ekan jakson hapuilun jälkeen. Olen jo tottunut. Juuson kilpailuselostuksia oli rasittavampaa kuunnella, koska vaikeroi niin paljon ja hänen ääni aina särkyi huutokohdissa. Lisäksi Juuso laittoi selostuksiinsa mukaan liikaa omia oletuksiaan. "Aijaijai, X on jo aivan sitä jä tätä", vaikkei voi varmuudella tietää kilpailijan fiiliksiä. Mutta Juuso oli silti vähän parempi heimoneuvostossa, koska oli siellä hyvin vakavailmeinen ja jopa etäinen (sopii tuomionpäivän tunnelmaan) sekä kysymyksissään tiukka. Riku on heimoveuvostossa ehkä hitusen liian ystävällinen ja hymyileväinen.
Tosiaan, miksei Ritu ehdottanut Tytille vaihtokauppaa? Olisi pyytänyt Tytiltä hänen onnenavaimen amulettia vastaan. Nyt Ritu menetti sekä amuletin että oman onnenavaimensa, jolla avasi amulettiarkun. Olisi ehdottomasri kannattanut vaihtaa amuletti Tytin avaimeen.
Ritu vaikuttaa muutenkin jotenkin ponnettomalta ja ikään kuin olisi luovuttanut. Missä draivi peliin? Luulisi ammattiurheilijalla olevan vahvempi kilpailuvietti. Miksi luopui harvinaisesta edustaan (amuletti) tuosta noin vain? Ei halunnut edes vaikuttaa siihen, kenet Tytti äänestää pois.
Eikös juuri ennen heimosekoitusta Viki sanonut Ulariin siirtyvälle Tytille, että Ismo on Vikin liittolainen, hakeudu Ismon luo ja sano sille, että Viki suosittelen sua. Sano, että Vikin mielestä oot hyvä tyyppi. Muodosta Ismon kanssa liitto. No kuinkas sitten kävikään? Tytti siirtyi Ulariin ja äänesti Vikin liittolaisen Ismon samantien ulos 😂👎
Seuraavaksi voisi tippua Tytti ja sitten Gogi. Kierot ja lipevät ulos.
Shirly, Eve ja Viki pelaavat hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tällä kaudella ollut se Hylättyjen saari mukana. Sieltä olisi ollut Roopen, Lloydin tai Ismon mahdollista päästä takaisin kilpailuun.
Niina hylättyjen saarella, voi sitä valituksen määrää!
Tuskinpa olisi valitettu, sillä lienee selvää, että Rosanna olisi Niinan Hylättyjen saarella peitonnut. Roope olisi voittanut Rosannan. Sitten olisi ollut Roope vs. Lloyd, missä luultavasti Lloyd olisi päässyt jatkoon. Lloyd vs. Ismo --> Lloyd todennäköisempi jatkaja tästäkin. Mutta riippuisi tietysti paljon siitä, millainen kaksintaistelu kulloinkin olisi. Jos kyseessä olisi muisti-, strategia- tai palapeli, Lloyd saattaisi hyvinkin tippua (esim. Kipa voitti Lloydin aiemmin pyramidipelissä).
Tuossa luultavasti ollut ajatuksena, että Niina valittaisi kuinka kamalaa ja inhottavaa kaikki on.
Vierailija kirjoitti:
Mutta saivat katsojat tuntemaan vastenmielisyyttä heidän teoistaan ja menettivät maineensa. Ja passittivat kiusaamansa kilpakumppaninsa terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös juuri ennen heimosekoitusta Viki sanonut Ulariin siirtyvälle Tytille, että Ismo on Vikin liittolainen, hakeudu Ismon luo ja sano sille, että Viki suosittelen sua. Sano, että Vikin mielestä oot hyvä tyyppi. Muodosta Ismon kanssa liitto. No kuinkas sitten kävikään? Tytti siirtyi Ulariin ja äänesti Vikin liittolaisen Ismon samantien ulos 😂👎
Ai joo, näinhän siinä tapahtui. Tosi fiksua toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi voisi tippua Tytti ja sitten Gogi. Kierot ja lipevät ulos.
Näistä tulee varmaan bestikset.
Ismossa ärsyynnytti tämän hokeminen iästä.
Olen Ismoa vanhempi ja en ollut 5kymppisenä noin vanha.
En vaan tajua tota Ritun toimintaa. Eihän se salaisuudeksi jää, että hän antoi amuletin Tytille. Ainakin Kipa tietää, että hänellä oli se. Ritu kertoo kyllä varmaan itsekin jollekin, jos Tytti ei. Mutta luuleeko pesevänsä kätensä sillä että emmä tienny mitä Tytti tekee sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta saivat katsojat tuntemaan vastenmielisyyttä heidän teoistaan ja menettivät maineensa. Ja passittivat kiusaamansa kilpakumppaninsa terapiaan.
Onko Paul vieläkään toennut tuosta kiusaamisesta
Täällä on nyt joku sekoittanut 2 ohjelmaa Sofia Tuomola on ohjelmassa -> Good Luck Guys jonka on voittanut Sergey Hilman kilpailuparinsa Linda Manuellan kanssa -> https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009414844.html
Suomessa 20. tammikuuta ilmestyneen Good Luck Guys -sarjan koko tuotantokausi on nyt katsottavissa Prime Video -palvelussa.
Vierailija kirjoitti:
Ismossa ärsyynnytti tämän hokeminen iästä.
Olen Ismoa vanhempi ja en ollut 5kymppisenä noin vanha.
Varmaan se korostui, kun suurin osa reippaasti nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli Ismon lähdöstä. Oon tykänny siitä 90-luvulta lähtien. Hyvä leiriläinen, puuhakas ja hauska. Toki halusi voittaa, kuten kaikki muutkin.
Minä taas en pääse yli Libison lähdöstä. Taitava, fiksu ja viihdyttävä tyyppi, jolla positiivinen asenne.
Lipevä ja umpikiero ukko, onneks tippui.
Vierailija kirjoitti:
Surettaa Lloydin ja Ismon pudotukset. Selviytymistaidoilla ei näköjään ole edes alkukisassa mitään väliä enää. Vanhoissa kausissa tuntui, että kunnioitettiin jokapaikanhöyliä, jotka työskentelivät heimon eteen. Nyt pärjäävät vikisevät ja valittavat, omaa etuaan ajavat hahmot.
Jotain muutosta pitäisi saada tähän että kykenevät pudotetaan kateuksissaan ulos heti alkumetreillä. Joku tyyliin kalasta kala ja perkaa se tai etsi maastosta juomakelpoista vettä -tyyppinen oikeasti selviytymistä mittaava testi heti alussa. Vaikka viisi nopeinta saisivat koskemattomuuden yhdistymiseen asti.
Seuraavaksi varmaan lähtee Rami, koska on rakentanut ilmeisesti suht hyviä majoja heimoille ja osoittanut pystyvänsä hankkimaan ruokaa. Hänen ansiostaan voitettu myös useita kisoja. Eli lähtöpassi kaulaan vaan.
Ismo tippui koska hän ja liittolaisensa eivät osanneet taktikoida. Teemu ehdotti että hajautetaan ääniä myös Sergeille. Tämä kaikui kuuroille korville ja se kostautui.
[/quote]
Niin on. Niin epämiellytävä kaakattaja. Kuuntelen myös Korporaatiota ja pidän Kim Sainiosta. Tuo Tytti vei itsensä pois minun listalta tuolla selviytyjien leireillä. En ikinä halua kuunnella tuota enää. Piste.
Putoaisipa äkkiä.[/quote]
Minä pidän Kimistä. Onneksi Tyi oli tänäänkin poissa lähetyksestä. Sen äänikin, siis Tytin on kamalaa mäkättämistä.
Tytti pois tuolta ja sassiin. Kuvittelee olevansa niin suosittu ja niin hyvä ja niin... Mutta on ärsyttävin kaikista.
Selviytyjät, jossa Shirly voitti ilman yhtään kisan voittamista teki siitä missukasta vastenmelisen. Se toinen eukko oli tuon takana. Tytti on noitten kaltainen itkupilli ja selkäänpuukottaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli Ismon lähdöstä. Oon tykänny siitä 90-luvulta lähtien. Hyvä leiriläinen, puuhakas ja hauska. Toki halusi voittaa, kuten kaikki muutkin.
Mä taas en pitänyt Ismosta lainkaan. Onneks tippui ja sai nenilleen oikein kunnolla. Ylimielinen tapaus joka hyppyytti muitta pillinsä mukaan. Puhui törkeästi naispuolisista kilpailijoista myös.
Millä tavalla Ismo muka puhui törkeästi naisista?
En tiedä miksi kidutan itseäni ja katson tätä kaudesta toiseen vaikka joka kerta kiroan kuinka p a s k a a on nämä julkkisohjelmat on. Tuolla on jo valmiiksi ihmisiä ketkä tuntevat toisensa ja sitten toisaalta osa ei edes pelaa kunnolla kun halutaan pitää hyvät välit.
No jos tuolle linjalle lähdetään, niin sitten ei tulisi sääliä ihmisiäkään. Ihmiset tekevät paljon pahempaa lajitovereilleen ja vieläpä huvin vuoksi.