Ylimielisin lause jonka olet kuullut jonkun sanovan?
En voi sietää ylimielisyyttä niin yritetään sitten edes huvittua niistä.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauru. Väärässä paikassa.
Nauru voi johtua myös hämmennyksestä. Valitettavasti naurusta ei välttämättä käy ilmi naurun intentio.
Mutta jos vaikka tahtomattaan naurahtaa, voi sitä pahoitella. Ylimielinen nauraja sen kuin vain jatkaa.
Eräs sanoi että jos ihmiset kuuntelisivat kaikessa häntä,m he eivät mokaisi missään.
"Kaiken olen aina eteesi tehnyt " tai "Aina olen ajatellut vain sinun parastasi"
Päätetään asiat toisen puolesta koska "et sinä tiedä mikä on sinulle parhaaksi."
"Ei sinulla ole mitään oikeutta pahoittaa mieltäsi tästä."
(sanottu jo ennen kuin ehdin edes mitenkään ilmaista mieltäni)
"Tuli iso voitto" kun 3 puoluetta sai käytännössä saman äänimärään, eli niukkaakin niukempi voitto.
Hiljattain eräs iäkkäämpi, koko ikänsä töitä niska limassa raatanut tuttu totesi minulle, että minun pitäisi hakea muita töitä. Tällä hetkellä olen osa-aikatyössä terveyssyistä ja rakastan työtäni ja hän tietää sen. Olin pöyristynyt siitä, että noin suoraan kehtasi suorastaan käskeä minua "parempiin" töihin.
Sähkö tulee töpselistä ja raha seinästä.
Ex-kaveri kirjoitti mulle kunnon palopuhetekstarin, missä hän totesi ettei tarvitse minunlaisia kavereita koska hän on niin älykäs (en siis ollut jostain asiasta hänen kanssaan samaa mieltä, ja tämäkös otti häntä pattiin). Muuten ihan hyvä, mutta hän kirjoitti jokaiseen lauseeseen sanan "älykäs" englanniksi väärin (kirjoitti viestinsä siis englanniksi jostain syystä). Oli siellä muitakin kielivirheitä, ja kun huomautin, että kannattaa ehkä opetella vielä kieltä jonkin verran niin "ei tarvitse, olen opiskellut lakia". Okei...?
"Minulla on paljon rikkaita ystäviä".
Voin hakea opettajakoulutukseen, jos en muualle pääse.
Kyllä minä ajattelin olla enemmän kun opettaja.
"Tee töitä, niin et ehdi liikaa miettiä." "Älä sinä sellaisella vaivaa päätäsi." "Mutta ethän sinä naisena pystykkään." "Älä kurkota liian korkealle." "Älä toivo liikoja."" Kyllä se riittää" ,kun määritetään mitkä ovat tarpeeni ja mikä minulle tarpeeksi kenenkin mielestä.