Ylimielisin lause jonka olet kuullut jonkun sanovan?
En voi sietää ylimielisyyttä niin yritetään sitten edes huvittua niistä.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Ehkä ylimielisin oli Sanna Marinin lausahdus kun selvisi, että Marin oli kavaltanut verorahoja oman perheensä ja äitinsä ja äidin kumppanin aamiaisiin (ja muihin ruokiin ja juomiin):
Ei minulla ole aikaa juosta missään Prismassa ostamassa ruokaa perheelle, kun tämä työni pääministerinä on niin vaativaa.
Oksensin melkein, kun kuulin ja näin kun sanoi tuon.
Harvalla meistä on niin valtava avustajalauma työssään kuin Sanna Marinilla, joten Marinille ei jää muuta kuin esiintyminen lehdistötilaisuuksissa ja puheen johtaminen kokouksissa.
Autolla viedään ja autolla haetaan.
Kaikki kannetaan eteen valmiina.
Ylimielisin ja ala-arvoisin pääministeri kautta aikojen.
Kylläpä sinua riepoo! Joko verbaalioksennuskohtaus on ohi?
Sannan opetuslapsiko se siellä ylenkatsoo muita?
Hienosti olet itsesi ylentänyt, lahtari.
"Lopetan tämän jutun, koska et ole huomioinut minua tarpeeksi. Tämä on sinun menetyksesi, ja tulet vielä tajuamaan sen."
-Henkilö, jonka kanssa olin käynyt kerran treffeillä. En ollut kiinnostunut tapaamaan uudestaan, koska hän alkoi arvostella minua kuultuaan, että minulla on ollut yhden yön juttuja. Treffiemme aikana sain tietää, että hän seurustelee :)
Vierailija kirjoitti:
"Sinuna en oikein puhuis moraalista" (mieheni ominut hupakko).
Hyvä, että pidät syyllisenä sitä hupakkoa etkä miestäsi. Nainen on aina se syyllinen näissä jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinuna en oikein puhuis moraalista" (mieheni ominut hupakko).
Hyvä, että pidät syyllisenä sitä hupakkoa etkä miestäsi. Nainen on aina se syyllinen näissä jutuissa.
Puhki jankattu juttu, mutta toki päävastuu on varatulla, silti tosiasia on että löytyy myös näitä hupakkoja jotka tieten tahtoen vamppailevat varattuja. Sulka hattuun ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat marinin lausahdukset ja tempaukset, joita ei ole vaivaantunut selittämään kuin vähättelevään, ylimieliseen tyyliin.
Muiden haukkuminen ja leimaaminen, omien tekojen kieltäminen ja muuksi puhuminen. Ylimielisin pääministeri historiassa.
Boom boom boomeri -solvaus oli uskomattoman ylimielinen.
Samoin se, ettei kai nyt hänellä ole aikaa Prismassa juosta, kun on vaativat pääministerin tehtävät.
Joka taas tuli siitä, miten tämä oli ensin syöskennellyt kuukausikaupalla veronmaksajien piikkiin koko laajennetun perheen voimin. Tämä oli ylimielistä, kuten se, että kuitit äkkiä salattiin. Taisi olla muutakin kuin aamiaista niissä laskuissa, 14000 euron edestä.
Kyllä minä, Petteri, voin sinulta anteeksi pyytää, JOS. muka .
Kumpi teistä mainitsi ensimmäisenä sanan Hornetit? Ei vastausta moneen kertaan toistettuun kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat marinin lausahdukset ja tempaukset, joita ei ole vaivaantunut selittämään kuin vähättelevään, ylimieliseen tyyliin.
Muiden haukkuminen ja leimaaminen, omien tekojen kieltäminen ja muuksi puhuminen. Ylimielisin pääministeri historiassa.
Boom boom boomeri -solvaus oli uskomattoman ylimielinen.
Samoin se, ettei kai nyt hänellä ole aikaa Prismassa juosta, kun on vaativat pääministerin tehtävät.
Joka taas tuli siitä, miten tämä oli ensin syöskennellyt kuukausikaupalla veronmaksajien piikkiin koko laajennetun perheen voimin. Tämä oli ylimielistä, kuten se, että kuitit äkkiä salattiin. Taisi olla muutakin kuin aamiaista niissä laskuissa, 14000 euron edestä.
Kyllä minä, Petteri, voin sinulta anteeksi pyytää, JOS. muka .
Kumpi teistä mainitsi ensimmäisenä sanan Hornetit? Ei vastausta moneen kertaan toistettuun kysymykseen.
Erikoistahan tuossa oli sekin, että PM söi tuolla summalla aamiaista ja samalla ajanjaksolla laihtui anoreksian rajamaille. Taisi leikkeleiden mukana livahtaa iso lauma lapamatoja.
Vierailija kirjoitti:
Todella lyhyesti: Minulla on syöpä joka on välillä ollut hyväkin, välillä huonokin. Viimeisen viiden vuoden aikana on ollut neljä leikkausta ja niihin liittyen hoidot. Työkaverini joka teki sijaisuuttani alkoi savustamaan minua ulos työpaikalta. Kun kysyin lopulta syytä miksi hän on niin kurja minua kohtaan ja teki ilkeitä temppuja, hän totesi hymyillen
"Minusta sinulla oli asiat liian hyvin"
Karma iskee takaisin toivon.
Miten sä voit edes ajatella, että mulla olisi joku toinen nainen, suahan mä rakastan. Niin no tietysti ystävyys- ja seksisuhteita. - Kun oli kärähtänyt matkaseurasta. Niin no yhden hengen huone olisi niin kallis, niin otin siihen jonkun täytteeksi.
Mä olisin tehnyt ton nopeammin/paremmin.
Koronarokotteet on S**tanasta, pirun keksintö tms.
"Kreikan apupaketin jälkeen niin Kreikassa kuin muuallakin Euroopassa asiat ovat kunnossa. Joka muuta väittää on pölhöpopulisti."
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sinulta Petteri voin anteeksi pyytää.
Kyllä minä Petteri Sinulta (mutta en tuolta toiselta jota halveksin) voin tämän epäanteeksipyynnön pyytää.
Vihreä siirtymä pelastaa maailman, eikä se lisää yhtään kustannuksia.
"Meillä kaikilla on rajoitteemme"
S. Koski
Syökää silakkaa.
Kaikillahan meistä on rajoitteita ja risusavotta ( kun itse on kansanedustajan sopeutumiseläkkeellä ja työskentelee suvun firmassa - eli nostaa liksaa. Käytti 70 000 e. kampanjaan - ei valittu )
Koulutuksesta ei leikata.
Asiahan on niin, että rahat eivät riitä - kiva - iskä Petteri paaluttaa ja
eduskunnan pahin mansplainaaja ja arvokonservatiivi Häkkänen toteaa rauhallisesti keskustelussa usein: asiahan on nyt niin, että .... jotain konservatiivista pölinää, joka saa vanhat miehet äänestämään.
Useamman ihmisen keskustelussa "Mutta mähän oonkin *henkilön oma tutkintonimike* enkä mikään *minun tutkintonimikkeeni*! (jota ei ollut kenelläkään muulla ihmisellä siinä porukassa)
Joidenkin ihmisten ei edes tarvitse sanoa mitään kun se ylimielisyys paistaa kasvoilta niin ällöttävän selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin ihmisten ei edes tarvitse sanoa mitään kun se ylimielisyys paistaa kasvoilta niin ällöttävän selvästi.
Joo. Osaavat sanoa ihan minkä tahansa asian siten, että se tuntuu toisesta pahalta. Osaavat kaikin nonverbaalisin tavoin tehdä selväksi, että halveksivat sinua ja puhuvat sinulle alas päin.
Kun jäävät kiinni, niin ihmettelevät huuli pyöreänä, en minä enhän minä, en minä, minähän vain.
Kuinka moni mielipide täällä on nimen omaan tarkoituksellista ilkeyttä?