Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylimielisin lause jonka olet kuullut jonkun sanovan?

Vierailija
31.03.2023 |

En voi sietää ylimielisyyttä niin yritetään sitten edes huvittua niistä.

Kommentit (174)

Vierailija
121/174 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin ihmisten ei edes tarvitse sanoa mitään kun se ylimielisyys paistaa kasvoilta niin ällöttävän selvästi.

Toisten kasvojen ilmeistä ei kannata tehdä aina kauhean tarkkoja päätelmiä. Joskushan ujojakin saatetaan luulla ylimielisiksi.

Vierailija
122/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin ihmisten ei edes tarvitse sanoa mitään kun se ylimielisyys paistaa kasvoilta niin ällöttävän selvästi.

Toisten kasvojen ilmeistä ei kannata tehdä aina kauhean tarkkoja päätelmiä. Joskushan ujojakin saatetaan luulla ylimielisiksi.

No kyllä selkeän ylimielisyyden erottaa ujoudesta. Pelkkä katsekin voi sen jo kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Osaavat sanoa ihan minkä tahansa asian siten, että se tuntuu toisesta pahalta. Osaavat kaikin nonverbaalisin tavoin tehdä selväksi, että halveksivat sinua ja puhuvat sinulle alas päin.

Kun jäävät kiinni, niin ihmettelevät huuli pyöreänä, en minä enhän minä, en minä, minähän vain.

Juurikin näin. Ei voi kuin ihmetellä mikä saa ihmisen luulemaan että hän olisi jotenkin parempi kuin muut.

Vierailija
124/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinäkin luulet olevasi.

Enpä juuri mitään.

Vierailija
125/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Osaavat sanoa ihan minkä tahansa asian siten, että se tuntuu toisesta pahalta. Osaavat kaikin nonverbaalisin tavoin tehdä selväksi, että halveksivat sinua ja puhuvat sinulle alas päin.

Kun jäävät kiinni, niin ihmettelevät huuli pyöreänä, en minä enhän minä, en minä, minähän vain.

Juurikin näin. Ei voi kuin ihmetellä mikä saa ihmisen luulemaan että hän olisi jotenkin parempi kuin muut.

Palstojen "Etkö sinä ymmärrä, että..."-kommentit.

Vierailija
126/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Meillä kaikilla on rajoitteemme"

S. Koski

🎖Voittaja, 1. Palkinto sarjassa kansakunnan kermaperseet.

Vierailija
127/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät kannattelevat valtiontaloutta, sillä tuillamme maksetuista ostoksista maksetaan alv:ta. -palstaköyhät

Alvista tulee suurin verokertymä, ei tulo tai po veroista.

Köyhä kierrättää ison osan tuista valtiolle takaisin

Vierailija
128/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Meillä kaikilla on rajoitteemme"

S. Koski

🎖Voittaja, 1. Palkinto sarjassa kansakunnan kermaperseet.

Kermaperseeltä taitaa jäädä vaali-iltana kermat kuorimatta, kun tulokset saadaan.

Vierailija
129/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ainakin särähti aika pahasti, kun kerroin exälle tässä kotikulmillani tapahtuneista nuorison aiheuttamista ongelmista ja hän totesi siihen "mitäs olettaa kun asut siellä pskagetossa" tjsp. On itse ennen asunut täällä silloin kun vielä seurustelimme. Nyt asuu mielestään paremmalla seudulla ja on alkanut ylimielisenä kuittailla siitä. :D

Vierailija
130/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teistä miehistä on vain harmia.

On se varmaan niinkin. Tosin naisten kanssa olleena voin sanoa että naiset on ihan hiton vaikeita. Kahden viimeisen kanssa oli vuosien suhde. Molemmat sanoi samaa että olen vaikein mies mitä ovat nähneet. Saatoin esim. sanoa kohta on makkarissa seksiä, haluatko osallistua? Mä en lähde pihtaamis palkinto leikkiin enkä mihinkään muuhunkaan pelleilyyn. Seura on kelvannut jopa eron jälkeen. Tää teksti varmasti kuulostaa pahalta. Oikeasti olen todella mukava enkä petä, hakkaa, sikaile jne.

Vierailija
131/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisesti, rumasti ja kaltoinkohtelevat perheenjäsenet: "Ei meidän Sinulta tarvitse yhtään mitään pyytää anteeksi, vain Jumalalta kun emme osanneet sinua kasvattaa, että sinäkin ymmärtäisit uskoa kuten me."

Vierailija
132/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kun olin lapsi: joka ei töitä tee ei syömänkän pidä

Vierailija
133/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini kun olin lapsi: joka ei töitä tee ei syömänkän pidä

Se tapa, äänensävy ja ilmeet, kun äitini sanoi: Noh! Minä olen epäonnistunut sinun kasvatuksessa täysin.

Tuli lapsena aika halveksittu ja inhottava olo. Tuli olo että olen ihmisenä täysin arvoton, pilalla ja minussa ei ole mitään hyvää.

Vierailija
134/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä minä ainakin parhaani olen yrittänyt!

(todella pskan kaltoinkohtelevan äidin suusta, jäi mieleen absurdina lausahduksena ylitse muiden)

Vierailija
135/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä en tule koskaan sairastumaan masennukseen, koska syön ja liikun terveellisesti" 

"Mun lapset ei tule tarvitsemaan psykiatrista apua, koska niillä on hyvä koti"

(kaksi eri ihmistä)

Oikein sanottu. Kumpikin noista lauseista on täysin totta ja siksi se ärsyttää joitain ihmisiä.

Vierailija
136/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ainakin särähti aika pahasti, kun kerroin exälle tässä kotikulmillani tapahtuneista nuorison aiheuttamista ongelmista ja hän totesi siihen "mitäs olettaa kun asut siellä pskagetossa" tjsp. On itse ennen asunut täällä silloin kun vielä seurustelimme. Nyt asuu mielestään paremmalla seudulla ja on alkanut ylimielisenä kuittailla siitä. :D

Sinulle ei siis saa sanoa totuutta, vaan sinulle pitää valehdella asioita, joita haluat kuulla? Mitä väliä, vaikka hän onkin aiemmin siellä asunut? Voi kai hän siitä huolimatta pitää sitä aluetta pskagettona. Huono aluehan se on, pitäisikö sitä kutsua laatualueeksi vain siksi, että sinä saisit kuulla jotain itsesi mielestä miellyttävää?

Vierailija
137/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olin tavannut tuoreen anopin (asuimme kaukana) niin hän räväytti ihan tuosta noin kesken kaiken ja täysin asiaankuulumattomasti, että niin jos teille ero tulee niin ei se ainakaan ole 'Pekan' syy!

Mitähän tuohonkin olisi voinut vastata - mulle ei tullut mieleen yhtään mitään. Tilanne oli ihan outo.

Ei hän muuten ollut kohdellut 'Pekkaakaan' kovin hyvin mentyään 'Pekan' isän kanssa naimisiin (biologinen äiti kuollut).

J.K. Olemme yhä yhdessä, 30 v hääpäivä tulossa.

Vierailija
138/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei siis saa sanoa totuutta, vaan sinulle pitää valehdella asioita, joita haluat kuulla? Mitä väliä, vaikka hän onkin aiemmin siellä asunut? Voi kai hän siitä huolimatta pitää sitä aluetta pskagettona. Huono aluehan se on, pitäisikö sitä kutsua laatualueeksi vain siksi, että sinä saisit kuulla jotain itsesi mielestä miellyttävää?

Sanoisin saman asian vähän nätimmin, esim. "Oisko sun mitenkään mahdollista muuttaa pois sieltä? Voisin auttaa sua ettimään kohtuuhintaista asuntoa muualta, jos haluat."

Ei varmaan moni halua kuulla asuvansa "paskagetossa", vaikka tietäisikin asuvansa sellaisessa. Se on vähän sama kuin sanoa lihavalle suoraan ja rumasti, että tämä on läski. Totuushan se on, mutta on se silti ikävästi sanottu.

Vierailija
139/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta anoppi-jutusta mieleen kuinka oma anoppini muisti häidemme jälkeen kehua moneen kertaan kuinka kaunis KAASO oli, mutta morsiamesta ei sanonut mitään.

Vierailija
140/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ystävä, kun haukkui mua ja pahoitin mieleni: Kyllä mä saan sanoa, mitä haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän