Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylimielisin lause jonka olet kuullut jonkun sanovan?

Vierailija
31.03.2023 |

En voi sietää ylimielisyyttä niin yritetään sitten edes huvittua niistä.

Kommentit (174)

Vierailija
141/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta anoppi-jutusta mieleen kuinka oma anoppini muisti häidemme jälkeen kehua moneen kertaan kuinka kaunis KAASO oli, mutta morsiamesta ei sanonut mitään.

Hyvin tyypillinen tapa lytätä ja mitätöidä toista ihmistä, siten ettei muka käytännössä tee mitään väärää.

Jatkuvasti kehuu ja ylistää vain toista lasta, ja toisesta ei sano ikinä mitään hyvää. Enhän minä enhän minä ole mitään pahaa sanaa sanonut ikinä lapsesta b. Taitaa vaan kuvitella b mielessään ja keksiä kaikenlaista.

Tai mies koko ajan kehuu vain toisia naisia, ja omalle ei ikinä sano mitään hyvää. Eihän eihän hän siinä mitään väärää ole tehnyt, taitaa nainen olla vain herkkänahkainen ja luulosairas.

Vierailija
142/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get over it

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat marinin lausahdukset ja tempaukset, joita ei ole vaivaantunut selittämään kuin vähättelevään, ylimieliseen tyyliin.

Muiden haukkuminen ja leimaaminen, omien tekojen kieltäminen ja muuksi puhuminen. Ylimielisin pääministeri historiassa.

Esimerkiksi Suomen pääministerin julkinen ikärasistinen, ylimielinen ja väheksyvä lausahdus keski-ikäisille "Boom – boom – boomeri, jäitä hattuun, ota coolimmin."

Vierailija
144/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ethän sinä voi ymmärtää näitä asioita, koska olet vain ylioppilas ilman jatkokoulutusta."

Jatkokoulutus tarkoittaa koulutusta, joka on suoritettu lukion jälkeen suoritetun tutkinnon jälkeen.

Vierailija
145/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Get over it

Sanoo Sanna Marin, Suomen pääministeri. Tyypillinen teinin väheksyvä ja toisen täysin näkymättömäksi tekevä ylimielinen sanonta.

Vähän sama kuin kansalainen heittäisi kuraa pääministerin päälle ja sanoin "Get over it". Pääministeri tasolla oleva henkilö ei vaan voi käyttäytyä niin ylimielisesti ja halveksivasti kansaa kohtaan kuin Marin on käyttäytynyt

Vierailija
146/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Get over it

Sanoo Sanna Marin, Suomen pääministeri. Tyypillinen teinin väheksyvä ja toisen täysin näkymättömäksi tekevä ylimielinen sanonta.

Vähän sama kuin kansalainen heittäisi kuraa pääministerin päälle ja sanoin "Get over it". Pääministeri tasolla oleva henkilö ei vaan voi käyttäytyä niin ylimielisesti ja halveksivasti kansaa kohtaan kuin Marin on käyttäytynyt

Samaa mieltä.

Tykkäsin hänestä alussa, ja on toiminut ihan hyvin, on esiintymistaitoinen, mutta tuo asenne on syvältä. Ei jatkoon.

Vierailija
147/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lopetan tämän jutun, koska et ole huomioinut minua tarpeeksi. Tämä on sinun menetyksesi, ja tulet vielä tajuamaan sen."

-Henkilö, jonka kanssa olin käynyt kerran treffeillä. En ollut kiinnostunut tapaamaan uudestaan, koska hän alkoi arvostella minua kuultuaan, että minulla on ollut yhden yön juttuja. Treffiemme aikana sain tietää, että hän seurustelee :) 

Muutan pois. Meidän ei kannata keskustella asiasta, molemmat joutuisivat ain tekemään kompromissejä.  Tosin en vielä tiedä voiko meistä tulla kuitenkin perhe. Nainen, jättäessään miehensä ja tarvitessaan muutto ja remonttiapua uuteen ostamaansa taloon.

Vierailija
148/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen ystävä, kun haukkui mua ja pahoitin mieleni: Kyllä mä saan sanoa, mitä haluan.

No sitten ei pidä ihmetellä, jos vastaus on että loukkasit minua. Ilman seurauksia ei voi ilkeillä.

Vierailija
149/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli vaan vitsi, etkö ymmärrä huumoria.

Minä pidän ihmisistä, jotka osaavat nauraa itselleen.

Vierailija
150/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Get over it

Minä olen vain ihminen

Jne. Mitä näitä nyt olikaan

"Minä olen ihminen ja myös minä kaipaan joskus näiden synkkien pilvien keskellä iloa, valoa ja hauskuutta. Siihen liittyy kaikennäköistä kuvamateriaalia, kaikennäköistä videomateriaalia, mitä en itse haluaisi nähdä, mitä tiedän että te ette haluaisi nähdä, ja siitä huolimatta sitä meille kaikille näytetään. Se on yksityistä, se on iloa ja se on elämää."

Sitä meille kaikille näytetään. Niin, Sanna Marin, ei näytettäisi ellet olisi örveltänyt.  

Marin jatkaa: "Mutta yhtään työpäivää en ole jättänyt tekemättä, yhtään työtehtävää en ole jättänyt hoitamatta..."

Entäs Uniper, entäs puhelimen unohtaminen kotiin vaikka olit päivystäjänä, entäs työajalla bilettäminen,....

Ja kuinka paljon on Sannan - suurin ikinä - avustajakaarti tehnyt hommia tai peitellyt tekemättömyyksiä. Kun Sannanhan mukaan on ikävää, että biletykset tulovat tietoon eikä suinkaan se, että hän biletti. Törkimys pääministeriksi.

Vierailija
151/174 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys.

Ehkä ylimielisin oli Sanna Marinin lausahdus kun selvisi, että Marin oli kavaltanut verorahoja oman perheensä ja äitinsä ja äidin kumppanin aamiaisiin (ja muihin ruokiin ja juomiin):

Ei minulla ole aikaa juosta missään Prismassa ostamassa ruokaa perheelle, kun tämä työni pääministerinä on niin vaativaa.

Oksensin melkein, kun kuulin ja näin kun sanoi tuon.

Harvalla meistä on niin valtava avustajalauma työssään kuin Sanna Marinilla, joten Marinille ei jää muuta kuin esiintyminen lehdistötilaisuuksissa ja puheen johtaminen kokouksissa.

Autolla viedään ja autolla haetaan.

Kaikki kannetaan eteen valmiina.

Ylimielisin ja ala-arvoisin pääministeri kautta aikojen.

Tähän on helppo yhtyä. Mitään Marin ei pyydä anteeksi ja kaikki on aina muiden syytä. Pikkumaisin,  ilkeilevin ka kansalaisia alentavin pääministeri ikinä. Toimii ihan niin kuin intersektionaalisen feminismin mukaan kuuluukin: on me paremmat ja nuo vähempiarvoiset muut.

Vierailija
152/174 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ainakin särähti aika pahasti, kun kerroin exälle tässä kotikulmillani tapahtuneista nuorison aiheuttamista ongelmista ja hän totesi siihen "mitäs olettaa kun asut siellä pskagetossa" tjsp. On itse ennen asunut täällä silloin kun vielä seurustelimme. Nyt asuu mielestään paremmalla seudulla ja on alkanut ylimielisenä kuittailla siitä. :D

Sinulle ei siis saa sanoa totuutta, vaan sinulle pitää valehdella asioita, joita haluat kuulla? Mitä väliä, vaikka hän onkin aiemmin siellä asunut? Voi kai hän siitä huolimatta pitää sitä aluetta pskagettona. Huono aluehan se on, pitäisikö sitä kutsua laatualueeksi vain siksi, että sinä saisit kuulla jotain itsesi mielestä miellyttävää?

Taidat olla mun exä :D

Vierailija
153/174 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä miten "vitsillä" voi sanoa toiselle mitä vain.

Vierailija
154/174 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ei töitä tee, ei syömänkään pidä"

Äitini minulle, pitkäaikaistyöttömälle.

Vierailija
155/174 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan älykkäämpiä kuin sinä.

Loukkaus näitä ihmisiä (demarit) kohtaan, joiden oma määritelmä tuo lausahdus itsestään ja omasta toiminnastaan on.

Vierailija
156/174 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru. Väärässä paikassa.

Vierailija
157/174 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Get over it

Minä olen vain ihminen

Jne. Mitä näitä nyt olikaan

Minulla ei ole aikaa juosta missään Prismassa.

Vierailija
158/174 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät minua vain hyväksi, sanoi työkaveri. Vaimon mielipide kuulemma oli, tuntematon oli hän minulle, olkoot onnelliset keskenään.

Vierailija
159/174 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauru. Väärässä paikassa.

Nauru voi johtua myös hämmennyksestä. Valitettavasti naurusta ei välttämättä käy ilmi naurun intentio.

Vierailija
160/174 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä ei oo mitään yhteistä"

Tinder-mies vuoden seurustelun jälkeen... Vuosiko piti sit kuitenkin tapailla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi