Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylimielisin lause jonka olet kuullut jonkun sanovan?

Vierailija
31.03.2023 |

En voi sietää ylimielisyyttä niin yritetään sitten edes huvittua niistä.

Kommentit (174)

Vierailija
61/174 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä mää nyt oon enkä oo lähdössä minnekään."

Totesi ex-mieheni toinen nainen minulle, kun kehotin häntä poistumaan kuvioista edes siksi aikaa, että saisin mieheni kanssa kahdestaan selvitettyä välimme.

Vierailija
62/174 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on työnsaanti ollut vaikeaa. Sanoi 40-luvulla syntynyt yksinyrittäjä joka sai heti koulusta päästyään vakityön ja perusti oman yrityksen vuoden jälkeen. Ollen alan toinen yrittäjä paikkakunnalla. Nyt saman alan yrityksiä on pienelläkin paikkakunnalla yli 10 ja osa lopettaa kun ei ole maksavia asiakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/174 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole ketään jota pyytäisi töihin" sanoi pomoni vaikka paikkakunnalla oli liki tuhat työtöntä. Ja osa-aikaisia töissä useampia henkilöitä. Työ oli yksinkertaista hyllytystä.

Sama pomo sanoi minulle:" järjestä työsi niin että saat tehtyä ajallaan!". Kun tehtiin alimiehitettynä urakkatyönä koska hän ei saanut omia töitään järjestettyä ja palkattua lisää käsipareja.

Sai siirron muualle hetken päästä.

Vierailija
64/174 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex totesi minun pakatessa kamojani "et tule koskaan löytämään parempaa miestä". Pari päivää aiemmin hän oli lyönyt minua.

Vierailija
65/174 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä ammattitaitoinen opettaja tuon osaa hoitaa."

Tuon mielipiteen lausujalla ei tietenkään ole opettajan koulutusta tai vähääkään kokemusta opetustyöstä, mutta tiukka mielipide on se, että kaikki koulun hankalat tilanteet johtuvat opettajien ammattitaidon puutteesta.

Vierailija
66/174 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tässä mää nyt oon enkä oo lähdössä minnekään."

Totesi ex-mieheni toinen nainen minulle, kun kehotin häntä poistumaan kuvioista edes siksi aikaa, että saisin mieheni kanssa kahdestaan selvitettyä välimme.

Tuollaisissa keisseissä on lohdullista se että kaksi k*sipäätä tekevät toisensa vain entistä onnettomammaksi.

Vierailija
67/174 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tiedän, älä sano mitään, kyllä minä tiedän, sinun ei tarvitse sanoa mitään, shhhhHH! Älä sano mitän, minä kyllä tiedän. Sinä ajattelet niin ja näin, ja olet sitä mieltä että bläää bläää blää, sinä kun olet sellainen ja tällainen ja sinä sitä ja sinä tätä, älä sano mitään, ei sinun tarvitse sanoa mitään, minä kyllä tiedän ja minä kyllä ymmärrän, ei sinun tarvitse puhua, minä kyllä suvaitsen sinua vaikka sinä olet sellainen.

Älä sano mitäänn, ei minua kiinnosta, minä kyllä tiedän ja minä kyllä ymmärrän, minulle on ihan sama millainen sinä olet ja mitä mieltä sinä olet, SHhhhhhh! Älä sano mitään.

Sinä olet sitä ja tätä, sellainen ja sinulla on se semmoinen diagnoosikin, jonka minä olen keksinyt sinulle, minä ymmärrän. Ei sinun tarvitse puhua, älä sano mitään.

Erään ihmisen puolen tunnin monologi, jossa hän "tiesi" minua paremmin kaiken minusta, vaikka on ehkä kaksi kertaa elämässään tavannut minut.

En saanut kumottua yhtäkään harhaluuloa, kun en kerta kaikkiaan saanut puolustautua.

Olen tuota samaa kohdannut, että ihmiset, jotka eivät ole ikinä minua tavanneet, kertovat mielipiteensä minusta. Ovat toki osoittautuneet erikoisiksi ihmisiksi sitten muutenkin.

Mutta on tosi erikoinen tilanne, kun toinen tulee kertomaan minusta mielipiteensä, ja itse vain ihmettelee, että kukahan tuo oikein on ja mistä se luulee tuntevansa minut. Sittemmin on selvinnyt kuka mustamaalaa minua selän takana. Maailmassa on outoja ihmisiä.

Vierailija
68/174 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nyt vielä odotan jos saisin jonkun paremman tarjouksen

Kaveri sanoi tämän sen jälkeen kun oli kysynyt juhannussuunnitelmiamme ja kerroin mitä tehdään.

Tämän jälkeen en ole pyytänyt juhlimaan mitään kanssamme.

Vierailija
69/174 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa sähköauto niin on yksi huoli vähemmän sanoi köyhyystutkija Ohivuoto

Vierailija
70/174 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tiedän, älä sano mitään, kyllä minä tiedän, sinun ei tarvitse sanoa mitään, shhhhHH! Älä sano mitän, minä kyllä tiedän. Sinä ajattelet niin ja näin, ja olet sitä mieltä että bläää bläää blää, sinä kun olet sellainen ja tällainen ja sinä sitä ja sinä tätä, älä sano mitään, ei sinun tarvitse sanoa mitään, minä kyllä tiedän ja minä kyllä ymmärrän, ei sinun tarvitse puhua, minä kyllä suvaitsen sinua vaikka sinä olet sellainen.

Älä sano mitäänn, ei minua kiinnosta, minä kyllä tiedän ja minä kyllä ymmärrän, minulle on ihan sama millainen sinä olet ja mitä mieltä sinä olet, SHhhhhhh! Älä sano mitään.

Sinä olet sitä ja tätä, sellainen ja sinulla on se semmoinen diagnoosikin, jonka minä olen keksinyt sinulle, minä ymmärrän. Ei sinun tarvitse puhua, älä sano mitään.

Erään ihmisen puolen tunnin monologi, jossa hän "tiesi" minua paremmin kaiken minusta, vaikka on ehkä kaksi kertaa elämässään tavannut minut.

En saanut kumottua yhtäkään harhaluuloa, kun en kerta kaikkiaan saanut puolustautua.

Olen tuota samaa kohdannut, että ihmiset, jotka eivät ole ikinä minua tavanneet, kertovat mielipiteensä minusta. Ovat toki osoittautuneet erikoisiksi ihmisiksi sitten muutenkin.

Mutta on tosi erikoinen tilanne, kun toinen tulee kertomaan minusta mielipiteensä, ja itse vain ihmettelee, että kukahan tuo oikein on ja mistä se luulee tuntevansa minut. Sittemmin on selvinnyt kuka mustamaalaa minua selän takana. Maailmassa on outoja ihmisiä.

No jotkut ovat vaan täysin rajattomia, eivätkä ymmärrä ettei toiset ihmiset ole mitään heidän mielikuvituksessa ja pään sisällä päätettyjä hahmoja, vaan erillisiä ihmisiä joilla on omat aivot, omat mielipiteet, omat tunteet ja kaikki.

Jotkut ovat vaan niin vammaisia, etteivät ymmärrä erillisyyttä. He luulevat todellakin tietävänsä kaikesta ja kaikista kaiken. Paasaavat suu vaahdossa, eivät anna toisten puhua, ja jos joskus joku toinen jotain puhuu, niin eivät todellakaan kuuntele kuin sanan tai kaksi, jonka perusteella taas tietävät kaiken.

Vierailija
71/174 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä ammattitaitoinen opettaja tuon osaa hoitaa."

Tuon mielipiteen lausujalla ei tietenkään ole opettajan koulutusta tai vähääkään kokemusta opetustyöstä, mutta tiukka mielipide on se, että kaikki koulun hankalat tilanteet johtuvat opettajien ammattitaidon puutteesta.

Taisi kalikka kalahtaa sinuun. Eihän tuossa ole mitään ylimielistä.

Vierailija
72/174 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomukselainen sukulaiseni ryhtyi nyppimään langan pätkää joka roikkui vaattestani: "Kyllä se vaan on niin että, se mitä olet ulkoisesti kertoo siitä mitä olet sisäisesti, jos olet ulkoisesti nönnön nööö nönnöö...."

Vierailija
73/174 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy

Vierailija
74/174 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.luokkalaisen oppilaani suusta:

"En aio tehdä koetta, koska saan siitä kuitenkin kympin"

Vierailija
75/174 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinäkö muka hankit itsellesi uuden miehen

Vierailija
76/174 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan edes yrität, anna minä teen.

Vierailija
77/174 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rasisti" jonkun ihmisen suusta joka luulee, että  tummille ihmisille kasvaa kaapuihoon johtuen  geeniperimästä ja että meidän piirteisiin kuuluu islam jonka vastustaminen on rasismia ja yleensä vielä niiden tyyppien ainoa pyhänä pitämä asia on koraani.

Vierailija
78/174 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hyvää miestä et löydä.

Vierailija
79/174 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ihan hyvä ettei kouluttamattomat ihmiset äänestä. Ne äänestäis kumminkin jotain julkkisedokkaita tai ääriliikkeitä.

Vierailija
80/174 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Köyhillä ei mitään väliä." "Leikataan köyhiltä." "Oma syynsä." Ja nimittelyt päälle, rumat sanat.