Onko 50 euroa maksava käsisaippua teidän mielestänne liian kallis?
Vai olisitteko te valmiita maksamaan Byredon käsisaippuasta tuon hinnan?
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen saippua maksaa sen 19 euroa litralta niin en varmasti osta saippuaa joka maksaa yli 5 kertaa enemmän litralta.
Jos käyttämäsi saippuan hinta olisi 5x kalliimpi niin se maksaisi jo 95€.
Nyt puhuttiin litrahinnoista.... apn tökötti maksaa jotain 103 euroa litra lyhyellä matikalla
Minulla on tapana pestä käsiä ja käyttää sitä saippuaa.
Koristeita en osta.
Vierailija kirjoitti:
Ostan "Fight Club" saippuaa. Se on parasta.
Mäkin ostan. Yks tyler durden myi sitä mulle lentokoneessa. sillä oli mukana sellainen iso salkku ja anto käyntikortin. sit me perustettiin oma saippua bisnes
Jos yksin asuis ni sama se mut nyt menee päivässä 250ml perheen lotrauksiin niin ei kiitos
Hullua että jotkut ihmiset on saatu uskomaan, että 50 € käsisaippua on millään tavalla hintansa arvoinen.
Harrastan saippuoita. Tosin pala versioina mutta periaatteessa voisin tuon ostaa.
Meidän halpiskaupasta saa 1 e/0.5 l,kelpaa mulle hyvin.
Hyh, miten halpa. Itse käytän 5 miljoonaa euroa / desilitra maksavaa käsisaippuaa, jossa on mm. Andromedan tähtipölyä ja jauhettuja veritimantteja. Muita ainesosia minun ei ole lupa paljastaa. Se jättää kädet kirkkaan pinkiksi, mikä herättää toisinaan hieman huomiota, mutta kysyjille hymyilen salaperäisesti.
Liian kallis on ja en osta nestesaippuoita muutenkaan. Käytän vain marseillensaippuaa. Iso pala maksaa 4-7€ ja kestää lähes vuoden. Mikään muu kokeilemani saippua ei ole yhtä hyvä käsille.
Ei toi musta mikään kallis ole? Me ostettiin juuri Sveitsin lentokentältä saippuaa niin se maksoi 200€. Eli aikas halpista näyttäisi olevan. Usch!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ostan. Yks tyler durden myi sitä mulle lentokoneessa. sillä oli mukana sellainen iso salkku ja anto käyntikortin. sit me perustettiin oma saippua bisnes
av-mammojen läskeistä tehdyssä saippuassa on parhaat lipidit ja ihanteellinen ph
Vierailija kirjoitti:
Hyh, miten halpa. Itse käytän 5 miljoonaa euroa / desilitra maksavaa käsisaippuaa, jossa on mm. Andromedan tähtipölyä ja jauhettuja veritimantteja. Muita ainesosia minun ei ole lupa paljastaa. Se jättää kädet kirkkaan pinkiksi, mikä herättää toisinaan hieman huomiota, mutta kysyjille hymyilen salaperäisesti.
köyhät kyselee. paremmissa piireissä kyllä tiedetään, mistä pinkki väri tulee
Onko toi joku niinku timantti joka menee perinnöksi vai mikä
Köyhälle kaikki on kallista. Meidän lapset ei koske tikullakaan alle 100 euron saippuaan.
^ juoppo yritti olla hauska epäonnistui pahasti