painan 102kg olen 166cm pitkä ja mieheni jumaloi minua
Kommentit (25)
mistä 22 tietää ap:n miehen ihannetta?
Kritiikkini kohdistui selittelyysi, en missään vaiheessa ole kehoittanut sinua kuntosalille puolikuntoisena. Tiedän hyvin riskit, en minäkään mene lenkille flunssaisena. Mutta flunssa ei estä uuden elämäntavan aloittamista ihan nyt, tällä hetkellä! Et aloita sitä kuntosalilla, et lenkillä, et hikijumpassa, ei. Sinä aloitat sen omassa päässäsi! Ei huomenna, ei ensiviikolla, ei joulun jälkeen. Aloitat sen nyt!
Ja aloitat sen nyt, koska joku tuntematon ääliö ärsyttää sinua aihevapaa-palstalla! Kerää kaikki tuo raivo ja ärsytys, mitä sinussa herätän, ja käytä sitä voimavaranasi uuden elämäntapasi alkumetreillä. Kun pääset kunnolla vauhtiin omat elimistösi mielihyvähormonit pitävät huolen siitä, että haluat lisää tuota hyvää oloa!
Juokseminen, jumppaaminen, punttien nostelu, kaikki itsensä liikunnalla rasittaminen, tuntuu miljoona kertaa paremmalta kuin esim. syöminen! Kokeile, kunhan olet tervehtynyt. Aloita varovasti, pienillä askelilla. Jos alat juosta, juokse ensin muutama kymmenen metriä, kävele muutama sata, jne. Mutta aloita!
Kaikella ystävyydellä ja tsempaten!
Ärsyttävä 19 ;)
Vierailija:
punttikselle vaan vaikka juuri oli yli 39 astetta kuumetta, nyt antibioottikuuri päällä ja tujut yskänlääkkeet?Mutta sehän on hyvä että sinä tiedät parhaiten mikä sopii kenellekin. Parempihan se on hankkia sydänlihastulehdus ja maata sairaalassa kun odottaa kuntosalin kanssa kunnes on terve.
ja tuossa odottaa painovartijoiden romppukin, kunhan saan sen koneelle asennettua.
Sori että kiukustuin. Vituttaa vaan muutkin asiat tällä hetkellä. Mies pitkät päivät töissä, viikonloppuisin metsässä ja valittaa ettei ole omaa aikaa ja pelaa sen takia iltaisin xboxilla. Mulla ei omaa aikaa ollenkaan, kodin askareet hoidan kokonaan itse, ja myöskin lastenhoito jää melkein pelkästään minun niskoille. Lisäksi kaamea lentsu päällä joten KABUUM, räjähdin sitten vihdoin ja viimein.
Mutta menenpä tästä ruoanlaittoon (vähärasvaista hirvenlihaa ;) )
28:
mistä 22 tietää ap:n miehen ihannetta?
-22-
Voi olla varma että mieheni rakastaa MINUA
t: 170/110