Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitteko tuttavanne pettämisestä tämän kumppanille

Vierailija
30.03.2023 |

Vuosia kestänyt salasuhde tai sivusuhde, miksi sitä nyt haluaa sanoa. Tosin on julkista tietoa, mutta siitä ei puhuta. Kumppani ilmeisen tietämätön. Tekisi mieli laittaa viesti että tiedoksi vain mut kumppanillasi on toinen, et tiesitkö mitä hän puuhaa. Ei ole avoin suhde.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miksi et laita? Miksi pohdit täällä asiaa?

Vierailija
2/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin tietää. Äijä nimittäin lähtisi viivana tuosta ovesta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vasta nyt kertoisit, mikset jo aiemmin? Anna olla, ja keskity omiin parisuhdeongelmiisi 😉

Vierailija
4/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En sekaannu muiden asioihin. Sanoisin tuttavalleni, että en hyväksy hänen toimintaansa ja siksi on parempi, ettemme ole enää yhteyksissä.

Vierailija
5/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kertoisi, enkä ole kertonut koska en halua puuttua toisten asioihin ja kaveri ei tiedä että tiedän. Eipä minulle voi pimittämisestäkään silloin suuttua. Hyvä kaveri hän on, muttei ehkä se luotettavin kumppani ja toinen taas vähän hyväuskoinen.

Vierailija
6/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit näin tehdä?

Vierailija
7/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En sekaannu muiden asioihin. Sanoisin tuttavalleni, että en hyväksy hänen toimintaansa ja siksi on parempi, ettemme ole enää yhteyksissä.

Tämä. En olisi enää tekemisissä. Selittäköön siipalleen, miksi.

Vierailija
8/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Näin tärkeän asian kertomatta jättäminen on sama asia kuin valehteleminen!!!

Vierailija
9/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin

Vierailija
10/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Haluaisitko itse tietää jos kumppanisi pettäisi?

Vierailija
11/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisinko, että joku puolisoni tuttava selvittäisi minun yhteystietoni ja tulisi kertomaan minulle, että hän pettää? En. En todellakaan uskoisi, että hän tekisi sitä hyvää hyvyyttään vaan kyllä siinä olisi mukana jotain draamankaipuuta.

Vierailija
12/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petettynä joo olisin toivonut tietoa heti.

Vierailija
13/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Elämä on opettanut yhden tärkeimmistä viisauksista: tee toisille kuten toivoisit itsellesi tehtävän.

Vierailija
14/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vain tuttava, mistä tiedät, ettei suhde ole avoin? Harva näistä kertoo, ympäristö tuomitsee vieläkin.

T. Avoimessa suhteessa

Vierailija
15/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin. Elämä on opettanut yhden tärkeimmistä viisauksista: tee toisille kuten toivoisit itsellesi tehtävän.

En haluaisi puolisoni tuttavan kertovan itselleni tuollaista asiaa, joten todellakin tekisin kuten itsellenikin toivoisin tehtävän eli en kertoisi. Jos puhuttaisiin ystäväpariskunnasta, niin saattaisin ymmärtää, mutta että tuttavan puolisolle... ei, ei mene ymmärrykseeni.

Vierailija
16/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vain tuttava, mistä tiedät, ettei suhde ole avoin? Harva näistä kertoo, ympäristö tuomitsee vieläkin.

T. Avoimessa suhteessa

Sittenhän kertominen ei vaan aiheuta mitään toimenpiteitä vaan voidaan vain todeta että asia selvä ja avoimessa suhteessa oleva voi kiittää huolenpidosta joka nyt osoittautui turhaksi.

Vierailija
17/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisinko, että joku puolisoni tuttava selvittäisi minun yhteystietoni ja tulisi kertomaan minulle, että hän pettää? En. En todellakaan uskoisi, että hän tekisi sitä hyvää hyvyyttään vaan kyllä siinä olisi mukana jotain draamankaipuuta.

Jos ajattelet sen noin niin et varmaankaan haluaisi kuulla sitten sitä, että puolisosi pettää. 

Se pettämisen syykin olisi varmaan mielestäsi sen joka pettää sen puolison kanssa eikä puolisosi ollenkaan. 

Nimenomaan, kun sanamuotona toi, että draamaankaipuuta olisi. 

Vierailija
18/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, minä en ala valehteleen jonkun petturihuåran vuoks.

Vierailija
19/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos petturi olisi hyvä ystäväni (parempi kuin puolisonsa) niin en kertoisi. Ystävyys menee edelle.

Jos päinvastoin niin kertoisin.

Vierailija
20/68 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelet sen noin niin et varmaankaan haluaisi kuulla sitten sitä, että puolisosi pettää. 

Se pettämisen syykin olisi varmaan mielestäsi sen joka pettää sen puolison kanssa eikä puolisosi ollenkaan. 

Nimenomaan, kun sanamuotona toi, että draamaankaipuuta olisi. 

Niinhän minä sanoin: en haluaisi tietää. En kaipaa ulkopuolisia sekaantumaan parisuhteeseemme (ja ei, en petä, koska sitähän tällä palstalla seuraavaksi lällätetään). En halua elämääni ulla taalasmaita, pysyn heistä mahdollisimman kaukana.

Jos mieheni rakastuisi toiseen, se tulisi kyllä ilmi aikanaan ihan häneltä itseltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän