Kertoisitteko tuttavanne pettämisestä tämän kumppanille
Vuosia kestänyt salasuhde tai sivusuhde, miksi sitä nyt haluaa sanoa. Tosin on julkista tietoa, mutta siitä ei puhuta. Kumppani ilmeisen tietämätön. Tekisi mieli laittaa viesti että tiedoksi vain mut kumppanillasi on toinen, et tiesitkö mitä hän puuhaa. Ei ole avoin suhde.
Kommentit (68)
Uskon, etttä kumppani epäilee ja haluaisi vahvistuksen epäilyilleen. Mies kun haukkuu kotona luulotautiseksi.
Mistä tiedät varmasti, että hän pettää? Oletko ollut paikalla?
Hyvin läheiselle sydänystävälle tai perheenjäsenelle kertoisin oikopäätä, jollekin etäiselle tuttavalle en.
Ei kertoneet veljet minulle vaikka tiesivät puolisoni pettävän minua joten miksi joku random tyyppi kertoisi?
Ylläri, etten ole veljiini väleissä.
Ystävättäreni kertoi minulle että miehelläni on toinen nainen. Eihän se kivalta tuntunut, mutta olisin kyllä halunnut tietää asiasta jo aiemmin.
Erosin miehestäni, ja syystä.
En kertoisi, ei kuulu mulle. Enkä katkaisisi välejä, ei mun suhde tähän ihmiseen liity mitenkään hänen muihin suhteisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kertoneet veljet minulle vaikka tiesivät puolisoni pettävän minua joten miksi joku random tyyppi kertoisi?
Ylläri, etten ole veljiini väleissä.
Juu, veljiesi syyhän se miehesi pettäminen on...
Et voi tietää. Ei meilläkään asiasta tiedä kukaan, ei edes läheisimmät ystävät. Ja sukulaiset ei todellakaan.