Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~KULTAINEN 60-LUKU viikolla 48 ~*~*~

27.11.2006 |

Huomenta,

lyhyesti lastenhoidon lomasta hyvää viikonalkua kaikille!!!

Valdeviina (menikö yhtään oikein) paljon onnea plussasta!

Täällä ei tavallisesta poikkeavaa, tukisukat sain hoidoksi reisimatoihin, ne kaupankin " tavalliset" ovat auttaneet hiukan ja nyt tulossa jämäkämpää tavaraa.

Joulukuukin alkaa.... ihanaa ja kamalaa..... kaikki tekemättä, vaikka TÄMÄ vuosi piti olla (taas) SE vuosi, kun alkoitan jo hyvissä ajoina lokakuussa valmistelut ja teen raakalaatikoitta pakkaseen. *heh*

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa minea!!

Isotkru: joo, vaikea arvata... pelasitte varmaan Afrikan tähteä!!!

Vierailija
62/65 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon tervetulotoivotuksista:)

Pääsinkin heti aamusta koneelle kun isäntä meni tontille hommiin ja lasten kanssa mennään myöhemmin perästä. Lapset viihtyy siellä aika hyvin, kun leikkimökit ja pihalelut on siellä ja tottakai eväskoriin on pakattava mehua ja kaakaota termokseen, pientä huikopalaa, niin sitähän on melkein kuin retkellä olisi!

Voisinkin esittelyä tähän värkätä jonkinlaista, kukasenytolikaansepalstaemolle tiedoksi ;)

minä -68, mies -75, perheessä kolme poikaa -91, -01 ja -04, neljättä lasta kuumeillaan, Keski-Suomesta.

Esikoinen on minun aikaisemmasta liitosta, teini-ikäinen parhaimmillaan. On ihan eri haasteet hänen kanssaan kuin näiden nuorempien...

Enpä olekaan Isotikru vaniljavodkaa ja greippimehua keksinyt keskenään sekoittaa. Saattoi olla melkoiset seuraukset isännän kanssa, minäkin veikkaan kiihkeetä Afrikan tähti sessiota. Sinä Isotikru tietty se " tähti" ;)

Ei vaan, nyt ihmettelemään raksalle!

-minea-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko oli palstautua vaikken liiemmälti viikonloppuisin sitä teekkään, mutta, Vm sai aikaiseksi kunnon naurut täällä, siis tuolla afrikantähti pelillä, en tiennytkään, että ' sitä' kutsutaan afrikantähti peliksi siellä teillä päin :-)) hahaha .. Pitäisiköhän ehdottaa tuolle omallekin miehelle, että jos kaivettaisiin ' afrikantähti pelit' esille :-))

Isotikru tuo taitaa olla parempi coctail kuin pelkkä greippimehi, täytyy sitäkin kokeilla sitten, kun tämä 40vkoa on mennyt rikkipuhki. Toivotaan, että pelaajilla olisi ollut hyvä peli-ilta ja afrikantähtikin olisi löydetty :-))

Ja Minealle ' tervetuloa' muistankin sinut jostakin viime' vuosisadalta' ei nyt sentään, mutta viime vuonna taisit kuunmeilla meidän muiden kanssa. Tervetuloa kuitenkin ja toivotaan, että plussaa tulee sinne teillekin. Ja voin vain uskoa ja kuvitella, miten ihania ovat nuo ' teinit' .. Mähän olin itsekin teini ihan muutama vuosi sitten, niin siis sellaiset 27 vuotta sitten. Voi luoja kun aika meneekin nopsaa ...(?)

Täällä vietetään vapaata viikonloppua ja miehen kanssa. Pian lähdetään kauppaan ja hieman happihyppelylle. Täällä on ihana aamu .. t. emmi rv-23+6 ( viikot poksuu taas huomenissa)

Vierailija
64/65 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi: Hyvä, että mun huumori puree...

Ihana ilma ulkona. Laitoin potut kiehumaan ja pakko mennä tyttöjen kanssa ulkoilemaan. Aamu meni kaupoilla ja veljellä, tänään menee kuopuksen päikkärit pitkäksi, mutta menköön. Kahteen viikkoon en ole aurinkoa nähnyt. Nyt siis pihalle!!

Vierailija
65/65 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin viimeksi verigreippimehua, mutta en nyt muista merkkiä. Se ei kuitenkaan ollut niin tiukkaa kuin perinteinen Valion greippimehu. Vanilijavodkan kanssa en tosin kokeillut.

Kohta pääsen minäkin miesseurassa saunaan, tosin seuralainen on 2-vuotias. Rauhallisempiakin saunakavereita on nähty.