~*~*~KULTAINEN 60-LUKU viikolla 48 ~*~*~
Huomenta,
lyhyesti lastenhoidon lomasta hyvää viikonalkua kaikille!!!
Valdeviina (menikö yhtään oikein) paljon onnea plussasta!
Täällä ei tavallisesta poikkeavaa, tukisukat sain hoidoksi reisimatoihin, ne kaupankin " tavalliset" ovat auttaneet hiukan ja nyt tulossa jämäkämpää tavaraa.
Joulukuukin alkaa.... ihanaa ja kamalaa..... kaikki tekemättä, vaikka TÄMÄ vuosi piti olla (taas) SE vuosi, kun alkoitan jo hyvissä ajoina lokakuussa valmistelut ja teen raakalaatikoitta pakkaseen. *heh*
Kommentit (65)
Pitulle oikein antoisaa piinailua. Toivottavasti tissikipuilut tietäisi sitä yhtä... Peukkuja pidän täällä pystyssä ja toivon parasta. Kyllä mulla kuume jo on, mutta odottelen nyt kiltisti niitä menkkoja. Jos maltan...
Senninalla mukavia neuvolakuulumisia. Ne liput ja laput on ihania, vaikka asiat onkin ollut tuttuja, niin aina niitä tulee iloisin mielin näplättyä.
Kun olin raskaana, niin alavatsassa nimenomaan nippaili niihin aikoihin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Nyt kun näitä kuukautiskokemuksia on jo kerrytetty sen seitsemän kierron verran, niin mulla ainakin tasaisesti juilii alavatsassa ennen kuin ne alkaa. Siis onnea piinaan!
Mulla ei taas suostu nämä sivut toimimaan vaan latautuminen kestää aina ikuisuuden ja refreshiä saa olla painamassa kun ei meinaa pelittää.
El ole viikonlopun juttuja päässyt lukemaan, kesti ikuisuuden kun sain nämä pari sivua kahlattua läpi, aina seuraava sivu latautumaan piiloon ja sillä aikaa voikin tehdä tovin muuta¿
Mutta ilmeisesti Valdevinalla on plussaa, onnea onnea! Ja joku uusi oli liittynyt seuraan, tervetuloa.
Ja Senniinalla oli hyviä ultrauutisia ja vm:n labratuloksia odotellessa pidetään peukkuja että tulee hyviä uutisia
En ole jaksanut ja ehtinyt kotoakaan palstautumaan kun mies on ollut kipeä ja minulla on sitten ollut kaikki siivoamiset, kaupassa käynnit, koiranulkoilutukset, ruuanlaitot sun muut askareet huolehdittavana. Ja potilasta tietty pitänyt paapoa ;)
Ensi viikon ultraa odotellaan, eilen alkoi rv 12 mutta eipä tässä kovin tuuletella, viimeksi sikiö oli kuollut juuri näitä aikoja ja totuus paljastui vasta viikkoa myöhemmin ultrassa. On ollut tosi ristiriitaisia fiiliksiä, yhtenä hetkenä olen varma että ei siellä mitään elävää ole, sitten taas näin vasta unta että olin ultrassa ja kaikki oli hyvin. Pelottaa ja jännittää ihan hirveästo se np-ultra ensi viikolla. Oireet kun on taas vähissä, paha olo on väistymässä vaikka vielä on sitäkin, rinnat ei ole edelleenkään erityisen kipeät, ja vain joskus vähän nipistelee mahasta.
Jouluvalmisteluja tehty: nolla. Paitsi tietysti suklaakalenterit on hankittu =)
Pitää vähän nostella, kun aika kaukana jo oltiin...
Sonjaemma: Älä suotta huoli, kyllä siellä masussa kaikki on kunnossa. Mehän noustiin junaan samaan aikaan, ja kyllä mä kovasti yritän vielä ehtiä sun kanssa siihen samaan kyytiin. Tosin peräpään vaunuun, mutta että vähän aikaa oltaisiin yhtä aikaa raskaana. No, katsotaan, mitä tuleman pitää. Ole sinä positiivisellä mielellä, silloin voit kaiken kaikkiaan paremmin!!
Pietun piina jatkuu!! ja pahenee koko ajan. Jännitän jo täällä sun puolestasi. Plussasädetystä ++++++++
vm69
eipä erityisempää täälläkään. Kävin vähän jouluostoksilla ja huomasin, että paniikki tulee. Tuntuu, että mistään kaupasta ei löydy mitään, mitä olin ajatellut. Esim. playmobil-leluja en löytänyt ollenkaan. Täytyy huomenna käydä uudessa toys´r´us-liikkeessä, jos sieltä löytyis jotain. Paskat, aina sama juttu joka joulu. Miehen lempileffa on Häjyt, eikä sitäkään myydä missään.
Muutenkaan ei kuulu erityistä. Älä sonjaemma murehdi oireettomuutta, mulla on sama juttu ja tähän asti kaikki ok. Myös eka raskaus oireeton ja hyvin meni. Tarkemmin ajateltuna se oli vielä oireettomampi kuin tämä, kun välillä on kuitenkin tuota etovaa oloa pikkasen ollut ja yksi norjankielinen puhelukin tullut posliiniluuriin. Pikku nipistelyä mullakin joskus ja sen pitäis tarkoittaa kohdun kasvamista.
Tänään alkoi rviikko 10. Hypistelin lindeksin ja kappahallin mammavaatteita, mutta en vielä sortunut..
Päivänjatkoja!
*heh* jouluvalmistelut. *uh-huh* Pitäisi keksiä, millaiset kortit askastelee 3- ja 1½-vuotiaan kanssa. Mulle joku ehdotti jalan tai kädenkuvia kortteihin, muttei se jotenkin ole meitä. Meitä on enemmän sellaiset kortit, missä on yritetty kamalasti ja lopputuloksena ne on aivan liian täyteenahdetut sälää, tarraa tms. ja ihailen sitten toisten askartelemia kauniin yksinkertaisia.....
Osaako muuten joku sanoa, mistä kannattasisi etsi hieman koristeellisempiä ja mahdollisesti kooltaan hieman isompia joulupalloja? Me asumme pienellä paikkakunnalla, jossa joitain kauppoja, mahdollisuus käydä isommassa kaupungissa on kyllä (turku tai tampere). Kolmewee toivoo saavansa hienon joulupallon (kuusen koristepallo, jossain kaupassa oli koristeena sellaisia hiukan isompia).
Raskauden osalta ei ihmeitä, viikkoja on jotain 16+, joten ulospäin ei vielä merkkejä näy, paitsi pieni pyöristyminen, mutta ei potkuja tai sellaista.
Välillä tuntuu jopa ihanalta, että tämän raskauden jälkeen ei raskauksia tule, välillä on haikea olo. Voi suunnitella jo hieman, miten ottaa kehon hallintaansa vuonna 2008, kun vauva saa siirtyä kaupan maitoon ja (itse) lopettelee imetyksen :) Imetys takaa minulla raskauden jälkeen sen, että varsinaisesta laihdutuskuurista on turha haaveilla, kilot ei karise. Ja ei ne paikat vaan jotenkaan kiinteydy. Vai olisiko se iän tuomaa..... ;)
Ihan pikaiseen tulin kurkkimaan vm:n kuulumisia mutta saadaankin tietää vähän myöhemmin. Peukalonpäät täällä pystyssä edelleen....
Sonjaemmallakin jo viikkoja mukavasti kasassa. Ensi viikon ultraa sitten odotellaan. Ymmärrän täysin että huoli seuraa mukana mutta yritä nauttia silti odotuksesta.
Senniina ja pinkerton ovat jo aloittaneet joulun valmistelun. Noista palloista en osaa siellä suunnalla sanoa mistä hankkia mutta meillä löytyy isoja ja ihania palloja sisustusliikeestä. Aivan kuin jostain aku ankka lehdestä... Ne on vain kalliita ettei raskii montaa ostaa kerralla. Tosin ne taitaa ollakin sellaisia ettei niillä puuta ole tarkoitus täyttää.
Mitäs meidän muille kuumeilijoille ja odottajille kuuluu? Kovin on hiljainen pino tällä viikolla. Taitaa olla tämän säänkin syytä että vetää milen apeaksi. Enää lunta vähän metsissä ja auratuissa kasoissa,kurjaa.
Oma vyötärö menee edelleen piinaavissa tunnelmissa. Mahaa nippaa harvoin ja varustuskin on suht ennallaan, ei siis mitään muutoksia. Odotellaan sinne pe-la tietämille. Jotenkin kun noita muita pinoja lukee ja varsinkin tuota oireiden määrää ennen plussausta niin huhhuh, kyllä vetää mielen apeaksi. Jos tuollaisia ensi oireita on niin turhaan tässä kierrossa plussaa ainakaan tämä tyttö odottaa.
Nyt töiden loppukiri ja kotiin.
-pietu-
Arvot kohdallaan ja nyt vaan tätiä odottelemaan.
Kyllä mä olen sitten iloisella päällä. Ihankuin aurinko olisi alkanut paistamaan mun sisälläni.
Joskus tein pojan kanssa (en muista tarkkaan, minkä ikänen oli silloin, ehkä 2 tai 3) sellaisia, että hän " piirsi" naamoja/pääjalkaisia ja minä liimasin niille punaisesta huovasta leikatut tonttuhatut. Söpöjä tuli ja kimalletta oli myös yltäkylläisesti.
Vm:lle onnittelut hyvistä arvoista!
Hei vain, onpa mukava huomata että ikäisiäni kuumeilijoita on muitakin.
Mies ja minä vm67. Lapsia on 2 ja lisää rupesi tekemään mieli. Edelliset tulleet miltei heti yrittämään aloittaessa, mutta tämä uusi toivottu odotuttaa itseään.
Hyvää huomenta kaikille :-))
Väsyttää ...ZzzZZzzz tänään olen vielä vapaalla ja suunnitelmiakin oli, mutta en taida jaksaa totuttaa niitä suunnitelmia. Jos vain olisi kotosalla ja nauttisi yksinäisyydestä ja hiljaisuudesta. Eilisenkin olin vapaalla, ja se päivä meni aivan totaalisesti nuokkuessa eli edes ruokaa en kyennyt laittamaan niin väsynnyt olin.
Huomenna sitten taas töihin iloisin mielin !!!
Pietun tilanne menee jännäksi ... Nyt vain toivotaan sitä plussaa sinne teille !!!
Vm:lle onnittelut, että labra tulokset olivat suotuisat ja täti saa oikein luvan kanssa tulla.
Teti mulla myös nuo mielialat vaihtelevat aikas säännöllisesti :-)) Ja välillä kaikki on ihanaa ja sitten taas kaikesta tulee enemmän tai vähemmän mälsää. Meillä mieskin ihan pelkää, että uskaltaako sanoa niin vai näin ..Aikaisemmin olin todella impulssiivinen ja suutahdin, mutta nyt en suutahda vaan vajoan sinne lattian rakoon ja itkeä vollotan.
Pinkertonilla viikkoja jo 16+ wautsi wau .. Meidän ryhmässä siis teti synnyttää pienokaisensa ensimmäisenä, olikos se helmikuussa ja minä sitten maaliskuussa, pinkerton toukokuussa ? ja loput daamit poksuvat sitten kesän aikana :-)) Ihanaa, että tulee monta kultaista vauvaa vuonna 2007 !!!!
KAIKILLE UUSILLE PALSTAILIJOILLE ' TERVETULOA'
Ja sonjaemma, ei kannata olla huolissan vaikka hyvin ymmärrän pelkosi. Mutta nyt aivan varmasti kaikki on hyvin ja vauva porskuttelee siellä masussa. Eikä raskausoireita todellakaan tule kaikille, ja kuitenkin vauva masussa voi hyvin. Meidän maaliksien pinossa, oli monia odottojia alkuraskauden aikana, keille ei tullut oireen oiretta, ja sitten oli taas meitä, ketkä suorastaan asuivat wc:ssä kun pahoinvointi oli niin kamalaa, ja kaikista kamalampia alkuraskauden oireita on ne vuodot :-(( Mistä maaliksienkin pinossa muutamat kärsivät, siinä saa koko ajan olla sydän sykkyrällä.
Täällä vointi hyvä ! Ei siis oireen oiretta ja välillä en edes usko että olen raskaana, jollen tuota vatsaani näkisi :-)) Nyt on sellainen pallo tuolla alavatsalla, aivan kuin olisi korispallon nielaissut. Ja on sitä silavaa tullut mm. reisien alueelle ja takapuoleenkin, mutta muuten olen tainnut säästyä liiemmiltä. Nyt paino ollut tuolla 69kg-70kg raiteilla saas nähdä paljonko on ensi viikolla lääk.neuvolassa.
Talvitakkia olisin tänään ollut menossa katselemaan, mutta kun ei sitten yhtään huvita. Taidan käydä huutonetissä ostamassa saisi halvemmallakin ihan hyvän takin. Nyt heido !
t. emmi rv-23+4
Huh huh... koko viikon olen mennyt pää kolmantena kätenä ja mitään en ole saanut aikaiseksi! En ole edes tietokoneella ehtinyt käydä... ja se on iso puute se :)
Pietun piinailu pistää ihan jännittämään! Olen myös itse sortunut siihen toisten oireilujen lukemiseen. Se tosiaan vetää mieltä alemmaksi, kun ei tunnista itsessään samoja oireita. Mutta kaikki me olemme yksilöitä, jopa saman odottajan raskaudet, ja oireet, voivat olla erilaisia. Paljon peukutuksia bd bd bd :)
Senniina on käynyt ultrassa ja ekassa neuvolassa, ja asiat on hyvin :) Kyllä se ensimmäinen neuvolakäynti tuo sitä raskautta todellisemmaksi.. ainakin niiden lippujen ja lappujen muodossa ;)
Kaomalle onnea ja peukutuksia tammikuussa alkaviin hoitoihin :)
Ankkiksella on kaikki aseet käytössä ;) Minäkin olen taas alkanut siemailla greippimehua. Nyt kp 9 ja ihan kuin alkaisi vaikuttaa ;)
Vm:llä oli mukavia uutisia ja iloinen mieli. Iloitsen kanssasi ja toivottavasti tärppää pian :)
Syystoivekin odottaa lupaa yrittää uudelleen. Toivottavasti saat sen luvan :)
Sonjaemmalle rauhallista mieltä ultran odotukseen. Kaikki on varmasti hyvin ja vauvalla hyvä olla. Menneet varmasti painavat mieltä, mutta luotetaan että asiat ovat nyt hyvin :)
Kadehdin Pinkertonin viihteliäsyyttä askarrella joulukortteja. Itselläni ei oikein tahdo löytyä a) kykyjä b) kärsivällisyyttä moiseen. NOstan hattua teille kaikille, jotka " jaksavat" askarrella lastensa kanssa... Siinä mielessä minä olen huono äiti :(
Emmillä on vapaapäivä; nauti siitä ja lepäile vauvan kanssa :)
Lintupien, tervetuloa mukaan :)
Minulla on siinä mielessä harvinainen tilanne, että kun tänään käväisen vielä kaupoilla, niin kaikki lahjat on hankittu!! Se on meikäläselle ihan uutta, koska vielä jouluviikolla on yleensä pyörinyt kaupoissa. Mutta muu joulunlaitto onkin sitten ihan lähtötelineissä...
Ovistikku pitäisi tänään ottaa käyttöön ja katsoa missä mennään. Itsenäisyyspäivän nurkille sen pitäisi osua, mutta varmistetaan nyt kuitenkin :)
Voikaa hyvin :)
ANI
Ihanaa vm,uutiset oli juuri niitä mitä odotettiin. Nyt vain mukavaa oviksen odotusaikaa.
Lintupien tervetuloa mukaan kuumeilemaan.
Emmin kuulumiset ovat mukavaa luettevaa vaikka väsymys vaivaakin. Onneksi se kuuluu asiaan eikä muita vaivoja ole. Koskas meinaat jäädä äippälomalle? Ja ei siihen ole tetilläkään pitkäaika, vai kuinka?
Missäs meidän kuumeilijat ovat? Mukava olisi kuulla kuulumisia....
Ensi vuosi onkin rikasta vauva-aikaa meidän kultaisten joukossa, aivan mahtava asia. Toivotaan että siihen joukkoon saadaan vielä meidät loputkin mukaan.
Omassa tilassa ei muutosta. Kp 29/29-30 menossa eikä oireita onnistumisesta ole juurikaan. Vähän nipistää mahaa ja rintoja joskus nipistää. Katsotaan huomenna jos ei muutosta oloon tule niin voisi vaikka sitten testin ostaa ja testata. Niinhän se on että jos testin menisi ostamaan niin sitten täti löytäisi osoitteen helposti perille. On tämä vaikeaa ja tuskallista mutta ei murehdita tulosta vielä etukäteen.
Nyt on jatkettava pakertamista.
-pietu-
Tein äsken elämäni ekan ovistestin (acon) ja kaksi vahvaa viivaa paukahti ruutuun niin että läsähti! Ja mulla on VASTA kp 9 ??? Pietu hjelp: sinulla on kokemusta noista aconeista vai mitä? Luotettavuus on 98 prossan luokkaa.. niin ainakin käyttöohjeessa sanotaan. Voiko tuota LH:ta nostaa joku muu.. esim. kahvi tms?? Olen ihan pihalla siitä, että voisin ovuloida näin aikaisin.. eli jos nyt kaksi tasaista viivaa, niin ovis olisi 24-36 h päästä. Sehän taas tietäisi sitä, että kierto olisi lyhyt, eikä mulla koskaan ole ollut kierto alle 25päivää. Mä olen ihan hoomoilasena nyt... Sitten kait vaan peitot pöllyyn ;)
ANI :0
Terppa ! Itse kun aloitin aconeiden käytön(05) olin ihan pyörällä päästäni koska paljastui se totuus, että ovuloinkin todella aikaisessa vaiheessa jo alk. kp9 ja kierto oli määrältään yleensä sellainen 24-26. Viime kesänäkin acon antoi kp9 kohdalla 2 viivaa ja tulos on nyt sitten masussa :-)) Silloinkin oli jäljellä vain yksi aconin tikku ja se oli kohtalomme. Eli laittakaa lakanat pöllyämään, kannattaa ... Tarkastin asian muuten myös Gyneltä, että onko mahdollista, että ovuloisin aikaisessa vaiheessa niin kyllä kuulemma on. Ja viime syksynä, kun oli se kohdun ulkopuolinen niin silloin oli Gyne kp17 kohdalla ja munasolu oli jo hedelmöittynyt, ja Gyne totesi, ettet taida ovuloidakkaan tässä kuussa lainkaan, kun olin aloittanut tikuttamisen kp12 kohdalla ja ei näyttänyt mitään, ja Gynekään ei nähnyt mitään :-)) Mutta siellä olikin jo silloin se salamatkustaja, mutta suruksemme se oli kohdun ulkopuolinen. Anywayt, viime syksynä siis vasta tajusimme, että ovuloin jo hyvin aikaisessa vaiheessa ja olimme jo vuoden päivät uskoneet johonkin ihan muuhun mitä personan testit näyttivät. Aconit ovat luotettavia !!!! Onnea pöllytykseen :-)) t. emmi
Ensiksi vm:lle onnittelut mukavista tuloksista, nyt eikun uutta yritystä kunhan se tätsy käy kylässä.
Niille jotka potivat oireettomuutta eri tilanteissa, olikos Sonjaemma ja Pietu. Niin minulla ei noita oireita ole ollut kunnolla missään vaiheessa. Silloin alussa niitä oireita välillä tuntuu ihan kuin jotain olisi ja taas ne häviävät. Tuntuu todella kun mitään ei olisikaan tuolla masussa. Pietulle peukkuja piinaan (lähettää täältä auringonsäteen mukana plussaa peukutuksia) ja Sonjaemmalle, kyllä kaikki hyvin menee:)
Omassa masussa olnkin liikettä riittänyt koko aamun:) Lie tressi lauennut eilisen äitipoli käynnin jälkeen tuolla mahassakin. Kaikki oli ihan hyvin ja voi sitä pientä palleroa joka siellä masussa hieman kättä heilutteli:) Olisi ollut mukava seurata vähän pitempäänkin asukin elämää masussa. Vaikka kaikki fyysisesti olikin hyvin niin lääkäri antoi muutaman viikon sairasloman supistusten ja työn raskauden vuoksi. Jotenkin oli helpottavaa, kai minulla sellainen tressi on ollut päällä noista töistä. Vaikka yöllä monesti heräsinkin ja välillä valvoskelin niin aamulla kyllä uni maittoi. Jotenkin minulla on myös tuota väsymystä uudelleen sen alkuraskauden jälkeen. Mielialat vaihtelevat kyllä tosin välillä on niin ihanaa ja sitten taas ei ollenkaan on vaan jossain kovin pohjalla rypemässä. No jospa tässä nyt sitten lepäilemällä saisin voimia ja intos taas takaisin. Kyllä se eilinen asukin näkeminen piristi kummasti:)
Aniko se oli saanut ovistestissä tasaviivat? Ei muuta kun lakanan pöllyytykseen heti kun mies näköpiirissä:)
Piinailijoille peukkuja ja muille myös tsemppiä yritykseen. Odottajille jaksuja!
T:Teti 28+2
Taitaa muut olla kokeneempia kuin minä noiden tikkujen kanssa. Mutta yhdyn tetin ja emmin ajatuksiin tikkujen luotettavuudesta näyttää ovisplussa vain silloin kun siihen on oikea syy. Kahvi ei mielestäni vaikuta mitään,korjatkoon joku joka tietää paremmin. Sen olen huomannut että kun ovisplussa on tasavahva niin ovis ei ainakaan minulla tule 24-36 tunnin kuluttua vaan aika on paremminkin 12 tuntia. Kivut minulla tulee varmaankin oviksen jälkeen heti, näin olen tulkinnut.
Siis illalla lakanan pöllyytystä....
Niinhän se on että kun oikein alkaa kirjaamaan oireita mahdollisesta onnistumisesta niin eikös tullut päänsärky ja ihan oikeat menkkajomotukset, joten minun piina päättyy 100 varmasti viimeistään huomenna. Mieli on tosi apea mutta kiitos taas teille kun jaksoitte kannustaa. Kyllä taas kerran tuntuu siltä että kolmannen toivominen on takkuisen takana. Ehkä ensi viikolla mieli on jo parempi.
Toivotaan että ennen joulua niitä jouluplussia kuitenkin joku tähän porukkaan tuo.
-pietu-
Kyllä tosiaan kummissani olen, jos ovuloin näin aikaisin. Kyllähän se kierron mukaankin voi vaihdella, mutta minä olen tainnut liiaksi luottaa limojen bongaukseen ja massun nippailuun ovista jahdatessa. Niiden mukaan täti tulee about 2 vkon kuluttua, eli limat olisivat kertoneet jotain ovulaation ajankohdasta. Mutta nyt ei ole nippailuja ei limoja, vain kaksi vahvaa viivaa aconissa. Mutta jos yleensäkin olen ovuloinut näin aikaisin, niin ei ihme etten ole tullut raskaaksi, ja ihme tosiaan on nuo kaksikin tyttöä ;)
Emmi kertoi, että viimeisellä tikulla havaittu ovis toi tulosta. JOS meikäläisellä kävisikin niin, että ekalla tikulla tulee bingo, niin mitäs mä noilla lopuilla tikuilla teen ;) ???
Eilen pöllysi lakanat, pitänee varmaan tänäänkin tuuletella... ei auta odottaa huomiseen, jos kyse onkin 12 tunnista 24:n sijaan... kuten Pietu totesi.
Kiitokset vielä kerran tiedoista :)
ANI
Olen niin ihmeissäni tuosta positiivisestä ovistestistä, että tein uudestaan tuossa hetki sitten, ja nyt tuloksena oli haamu :ooo Kyllä täss mun kropassani tapahtuu jotain sellaista, etten itsekään tiedä. Tuo haamu on se, mitä odotinkin aamulla näkeväni, enkä mitään selvää, punaista viivaa.
No haamusta jatketaan, ja mies saa tänään levätä ;)
t. palstaterrori-ani
Tervetuloa syystoive porukkaan, jutusteluporukkaa on aina kiva saada lisää. Kaomalle pahoittelut extroista, minullekin oli uusi nimitys tuo sana. Mutta toivoahan aina on saada oma nyytti kuitenkin. Voimia ja peukutuksia sinulle. Jäämme odottamaan kuulumisia.
Senniinalla oli mukavia neuvolakuulumisia. Niitä lappusia ja lippusia on mukava saada ja kotona aika ajoin hiplata,vai mitä?
Tetille mukavaa vapaa-aikaa. Nuo ajatuset ovat varmasti ihan jokaisen odottavan äidin päässä ihan samanlaisia, menee ihan häränpyllyä ajatukset odottamisen suhteen. Niin kai se kuuluu ollakin, odottavan aika on pitkä,niinhän ne sanovat....
Vm:n tuloksia jännätään ja toivotaan parasta. sitten pääsee taas kuumeiluun täysillä,vai joko oletkin?
Oma tila etenee enallaan. Tietysti sitä toivoo ja odottaa että tärppi olisi käynyt mutta pessimisti iskee tuolta olan takaa koko ajan. Mahaa kyllä nippailee ajoittain, mutta nuo minun pussit ei kyllä ole arat juuri ollenkaan. Tai siis ovat ainaisesta rutistelusta. Illalla nuorimmainen makaili sylissä ja täytyy tunnustaa että pahalle tuntui pitää kun " vähän" aristi rintoja. Siis minä olen kyllä ihan loistava saamaan oletettuja oireita esiin. Täytyy vain odotella sinne perjantaille-lauantaille ja katsoa kuinka likan käy, rintoja puristellen. Nyt siis kp27/29-30. Saanko kenestäkään piinaseuraa loppuviikolle?
Nyt taas töiden pariin,palaillaan.
-pietu-