Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaisiko jos puolisollasi olisi ollut yli 100 seksikumppania ennen sinua?

Vierailija
29.03.2023 |

Kysely toisen innoittamana.

Haittaisiko jos puolisollasi olisi ollut yli 100 seksikumppania ennen sinua?

Vaihtoehdot

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enby, mutta ei haittaa, jos on käynyt tautitesteissä eikä ole mitään tarttuvaa ja muuten natsaa.

Vierailija
22/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut 80+ seksikumppania. Suurin osa kertyi muutaman villin vuoden aikana noin 30 vuotta sitten. Tällä vuosituhannella on ollut alle viisi. Vastasin siis, että ei haittaisi. Oletuksena on, ettei niistä olisi muistona tauteja eikä lapsia kuten ei itsellänikään (lukuun ottamatta avioliitossa syntynyttä aikuista lasta, josta nykyiselle puolisolleni tietysti kerroin heti, kun aloimme tutustua). Oletuksena myös, ettei hän kokisi tarpeelliseksi niistä puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tarvitsisi liukastetta enää sadan "kävijän" jälkeen. Vai tarkoittiko ap. sataa partneria pitkällä aika välillä?

Vierailija
24/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo varmaan asiaa nuppitohtorille tuollaisella jakelulla. Tuosta muuttuu jo asenne ihmisiin ja minäkuva.

Aloitin seksielämäni 45 vuotta sitten ja minulla on 80+ kumppania. Se tekisi keskiarvona laskettuna alle 2/vuosi.

Vierailija
25/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä todennäköisesti on. Eli 20 vuotta sinkkuna ennen mun tapaamistani niin ehtiihän siinä kertyä. Oma lukuni on alle 10.

Vierailija
26/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuollaisia naisia ja miehiä ja kyllä haittaisi. Sanoisin, että ovat olleet juoppoja, itsetuntoongelmaisia yms. jotta ovat moiseen ryhtyneet ja että pitkässä hyvässä parisuhteessa olisivat saaneet enemmän laatua. Miksi tyytyä tuollaiseen ja miksi luottaa? Niin ja monelta on hoidettu vähintäänkin klamydioita pois eli kondomin käyttökin on heillä ollut hataralla pohjalla.

Entä, kun sitä parisuhdetta ei nimenomaan ole ollut. Kun ei ole kohdannut sellaista ihmistä, jonka kanssa olisi syntynyt parisuhde? Siltä ajaltahan omatkin yhden yön + FWB-juttuni ovat, kun ei osunut kohdalle ihmistä, johon olisin rakastunut ja hän minuun.

Vierailija
27/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman tärkein asia elämässä on luottamus ja miten voisin sellaiseen mieheen jolla on liian korkea lipido? En mitenkään. Miten sellaiset kukasta kukkaan hyppivät muka pystyvät sitoutumaan yhteen ihmiseen? 99,99% todennäköisyydellä ei mitenkään. Ei näille riitä yksi "loppuelämän" kumppani

Vierailija
28/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi.

Tänä vuonna tuli kyllä herpeksestä tuomio, kun uusi kumppani oli sitä kysynyt ja toinen kieltänyt ja tuli tartunta ja 15000 tuli maksettavaa.

Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia eli ne kenellä on genitaaliherpes ei paljon voi kumppania vaihtaa.

Vierailija
29/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi kumppaniksi. 

Vierailija
30/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa.

Vierailija
31/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi.

Tänä vuonna tuli kyllä herpeksestä tuomio, kun uusi kumppani oli sitä kysynyt ja toinen kieltänyt ja tuli tartunta ja 15000 tuli maksettavaa.

Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia eli ne kenellä on genitaaliherpes ei paljon voi kumppania vaihtaa.

Mistäs sinä tiedät onko kumppanilla herpes jos se ei näy? Eli kyllä voivat vaihtaa ja varmasti vaihtavatkin. Ei kukaan yhdenillanjuttuja harrastava voi tietää onko kumppanilla herpes jos se ei ole aktiivisena ja sehän tarttuu vaikka olisi kortsu.  

Vierailija
32/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo enemmän kuin 3 haittaisi

Vierailija
33/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se kivaa jos joka toinen äijä tulisi baarissa sössöttämään, että oon pannu sun vaimoas. Joten en kelpuuttaisi.

Vierailija
34/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko se kivaa jos joka toinen äijä tulisi baarissa sössöttämään, että oon pannu sun vaimoas. Joten en kelpuuttaisi.

Palstamiesten suurin pelko: että joku muu mies on pannut omaa naista. Toisessa ketjussa pelkäsit, että muut miehet tervehtivät virnuillen ja nyt, että tulevat sössöttämään. Erikoinen maailmankuva siellä Pihtiputaalla.

Vierailija
35/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä kuullut, että äijät tuommoisia sössöttäisivät. Vaihda seuraa ja baaria.

Vierailija
36/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti "Mies tartutti seksikumppanilleen herpeksen - valehteli testissä käynnistä, uhrille pysyvä haitta"

- päiväsakko 360

- uhrille kivusta ja särystä 3000

- tilapäinen psyykkinen haitta 2000

- pysyvä haitta 10 000

- lääkekulut 500

- matkakulut 200

"Kaikki summat maksettava korkoineen."

Vierailija
37/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuulu puolisolle monenko kanssa on seksiä harrastanut. Minun tyttöystävä kyseli siitä alussa monta kertaa ja lopulta valehtelin ja sanoin 5 vaikka olen maannut 80 naisen kanssa. En minä ole naisilta kysynyt monenko kanssa ne ovat olleet.

Vierailija
38/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan haittaisi.

Epäilisin pettäjäksi.

Jos pitää jakaa värkkiään kaikille, niin pystyykö muka olemaan uskollinen kumppani?

Onnekseni kuitenkin mieheni oli melko kokematon ennen mua, vaikka on kyllä sen näköinen adonis että varmasti sais helposti keneltä vaan jos haluais.

Vierailija
39/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies- kirjoitti:

Ei se kuulu puolisolle monenko kanssa on seksiä harrastanut. Minun tyttöystävä kyseli siitä alussa monta kertaa ja lopulta valehtelin ja sanoin 5 vaikka olen maannut 80 naisen kanssa. En minä ole naisilta kysynyt monenko kanssa ne ovat olleet.

Juuri tuon takia minulle ei tule uutta miestä, jos nykyisen kanssa tulee ero. Ostan dildon.

Vierailija
40/69 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään onkin väliä. Toisessa aloituksessa ihmiset ei osannut ajatella kysymystä oikein vaan vastasivat toisin kuin oikeasti ajattelivat.

Pöljä, on hieman eri asia onko tyypillä 100 panoa vai 2-10 panoa. Kyllähän sen tyypistä huomaa mikä tämä on, mutta jollakin viisikymppisellä luku saattaa olla kohtuullisen iso vaikka olisi kuksinut vain kerran kuukaudessa eri tyypin kanssa.

Minä en näe eroa onko kuksinut joka viikko eri tyypin kanssa vaiko joka kuukausi eri tyypin kanssa.

Ne seksikumppanit itsessään on ihan yhdentekeviä, mutta tuo irtoseksin harrastaminen/vaihtuvat kumppanit kertoo ihmisestä itsestään paljon ja paljastaa hänen omaavan sellaisen asenteen seksiä kohtaan jota en omalla kumppanilla halua olevan.

Muutenkin tuntuisi kovin väärältä/omituiselta sellainen kumppani joka olisi tuosta noin vaan valmis nakkaamaan vaatteet veks ja alkamaan hommiin ihan jonkun kanssa vaan ja vain siksi, että panettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi