Haittaisiko jos puolisollasi olisi ollut yli 100 seksikumppania ennen sinua?
Kommentit (69)
Mies- kirjoitti:
Ei se kuulu puolisolle monenko kanssa on seksiä harrastanut. Minun tyttöystävä kyseli siitä alussa monta kertaa ja lopulta valehtelin ja sanoin 5 vaikka olen maannut 80 naisen kanssa. En minä ole naisilta kysynyt monenko kanssa ne ovat olleet.
Miksi et sitten ole parisuhteessa sellaisen naisen kanssa jolle määrä on yhdentekevä kuten sinullekin?
Miksi haluat olla parisuhteessa jossa et voi/halua olla rehellinen? Miksi kumppanisi ei sinusta ansaitse miestä joka aidosti on sellainen jota sinä esität olevasi?
Miksi et usko kelpaavasi naiselle karvoinesi kaikkinesi?
Ei se voi olla mikään turn off jos tykkää seksiä harrastaa yhden yön juttujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies- kirjoitti:
Ei se kuulu puolisolle monenko kanssa on seksiä harrastanut. Minun tyttöystävä kyseli siitä alussa monta kertaa ja lopulta valehtelin ja sanoin 5 vaikka olen maannut 80 naisen kanssa. En minä ole naisilta kysynyt monenko kanssa ne ovat olleet.
Miksi et sitten ole parisuhteessa sellaisen naisen kanssa jolle määrä on yhdentekevä kuten sinullekin?
Miksi haluat olla parisuhteessa jossa et voi/halua olla rehellinen? Miksi kumppanisi ei sinusta ansaitse miestä joka aidosti on sellainen jota sinä esität olevasi?
Miksi et usko kelpaavasi naiselle karvoinesi kaikkinesi?
Ei Rauman miehellä oikeasti mitään naista ole.
Haittaisiko, koska ajattelisin ettei hänestä oli lopun elämän parisuhteeseen ja itse etsin vain sillä silmällä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mies- kirjoitti:
Juuri tuon takia minulle ei tule uutta miestä, jos nykyisen kanssa tulee ero. Ostan dildon.
Valitettavasti kaikki miehet joutuvat kärsimään noiden tiettyjen miesten takia. Itse en luota miehiin enää olivat ne minkänäköisiä tahansa, lyhyitä, kaljuja, pitkiä, tuuheatukkaisia. Kaikki miehet valehtelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo varmaan asiaa nuppitohtorille tuollaisella jakelulla. Tuosta muuttuu jo asenne ihmisiin ja minäkuva.
Aloitin seksielämäni 45 vuotta sitten ja minulla on 80+ kumppania. Se tekisi keskiarvona laskettuna alle 2/vuosi.
Tuo on vähän hölmö tapa laskea/perustella, että ei niitä niin paljon olekaan kun jakaa ne tasaisesti useamman vuosikymmenen ajalle.
Etenkin jos nämä kertyneet kumppanit todellisuudessa on kuitenkin pelkkiä yhdenillantuttavuuksia joiden kanssa on alkanut hommiin parin tunnin tuntemisen jälkeen.
Ja toisaalta jos sillä määrällä ei ole väliä itselle niin miksi se oma kumppanimäärä sitten pitää jotenkin vääntää ja kääntää "kauniimmaksi" että ei se nyt vuotta kohti olekaan oikeastaan mitään vaikka kokonaismäärä onkin aika hlvetisti..
Sanon vaan kirjoitti:
Ei se voi olla mikään turn off jos tykkää seksiä harrastaa yhden yön juttujen kanssa.
Sinä et sitä päätä miten kukakin tuntee. Onneksi sinunkaan ei ole mikään pakko alkaa parisuhteeseen nimenomaan sellaisen ihmisen kanssa, jolle sillä on väliä.
Valitset kumppanin niistä joille toisen seksikumppanien määrällä ei ole väliä tai se on jopa turn on, että niitä on joku sata koska itselläkin on yhtä paljon.
Voisi melkeen kuvitella elävänsä 1800-luvulla kun tätä palstaa lukee :D Tosielämän puolella kaikki panee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo varmaan asiaa nuppitohtorille tuollaisella jakelulla. Tuosta muuttuu jo asenne ihmisiin ja minäkuva.
Aloitin seksielämäni 45 vuotta sitten ja minulla on 80+ kumppania. Se tekisi keskiarvona laskettuna alle 2/vuosi.
Tuo on vähän hölmö tapa laskea/perustella, että ei niitä niin paljon olekaan kun jakaa ne tasaisesti useamman vuosikymmenen ajalle.
Etenkin jos nämä kertyneet kumppanit todellisuudessa on kuitenkin pelkkiä yhdenillantuttavuuksia joiden kanssa on alkanut hommiin parin tunnin tuntemisen jälkeen.
Ja toisaalta jos sillä määrällä ei ole väliä itselle niin miksi se oma kumppanimäärä sitten pitää jotenkin vääntää ja kääntää "kauniimmaksi" että ei se nyt vuotta kohti olekaan oikeastaan mitään vaikka kokonaismäärä onkin aika hlvetisti..
Vastaukseni oli kommenttiin "On jo varmaan asiaa nuppitohtorille tuollaisella jakelulla. Tuosta muuttuu jo asenne ihmisiin ja minäkuva." Väitän, että jos olisi 80+ seksikumppania vaikkapa yhden kesän aikana, niin siinä jo muuttuisikin asenne ihmisiin ja minäkuva. Saattaisi olla jopa taustalla maniaa tai jotain muuta. Mutta jos puhutaan yli 40 vuodesta, joista suuren osan on ollut sinkkuna, niin tilanne on aivan toinen. Miksi sinkkuna pitäisi olla ilman seksiä?
Minusta puolison pitää olla ammattilaistasoa. Alle 100 kumppania omaavat ovat vielä harrastelijoita. Yksikin tuttavani meni laskuissaan sekaisin alle 40 vuotiaana noin 300 partnerin jälkeen! Hän on yhä edelleen naimisissa ja jatkaa kysytyn lukumäärän kasvatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tuollaisia naisia ja miehiä ja kyllä haittaisi. Sanoisin, että ovat olleet juoppoja, itsetuntoongelmaisia yms. jotta ovat moiseen ryhtyneet ja että pitkässä hyvässä parisuhteessa olisivat saaneet enemmän laatua. Miksi tyytyä tuollaiseen ja miksi luottaa? Niin ja monelta on hoidettu vähintäänkin klamydioita pois eli kondomin käyttökin on heillä ollut hataralla pohjalla.
Entä, kun sitä parisuhdetta ei nimenomaan ole ollut. Kun ei ole kohdannut sellaista ihmistä, jonka kanssa olisi syntynyt parisuhde? Siltä ajaltahan omatkin yhden yön + FWB-juttuni ovat, kun ei osunut kohdalle ihmistä, johon olisin rakastunut ja hän minuun.
Mutta silti näiden ihmisten kanssa piti kuitenkin harrastaa seksiä vaikka ei ollut molemminpuolisia tunteita eikä parisuhdetta voinut ajatellakaan?
Jos ikääkin on ja on ollut sinkkuna edes kausittain, niin kyllähän kumppaneita on saattanut kertyä. Selibaattielämääkö pitäisi viettää?
Seksitautitesteissä ei yleensä oteta HPV tai herpesnäytteitä. Olisi aika erikoista, jos 100+ panneella ei näitä olisi vähintään piilevänä. Kondomihan ei välttämättä kovin hyvin näiltä suojaa. Näiden lisäksi kyllä mua kiinnostaa mitä sen toisen päässä on. Mulle seksi on merkityksellistä, enkä halua halua tyyppiä jolle se on kivaa ajanvietettä. Kokeilla ja erehtyä voi, mutta 100+ ei ole enää kokeilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tuollaisia naisia ja miehiä ja kyllä haittaisi. Sanoisin, että ovat olleet juoppoja, itsetuntoongelmaisia yms. jotta ovat moiseen ryhtyneet ja että pitkässä hyvässä parisuhteessa olisivat saaneet enemmän laatua. Miksi tyytyä tuollaiseen ja miksi luottaa? Niin ja monelta on hoidettu vähintäänkin klamydioita pois eli kondomin käyttökin on heillä ollut hataralla pohjalla.
Entä, kun sitä parisuhdetta ei nimenomaan ole ollut. Kun ei ole kohdannut sellaista ihmistä, jonka kanssa olisi syntynyt parisuhde? Siltä ajaltahan omatkin yhden yön + FWB-juttuni ovat, kun ei osunut kohdalle ihmistä, johon olisin rakastunut ja hän minuun.
Mutta silti näiden ihmisten kanssa piti kuitenkin harrastaa seksiä vaikka ei ollut molemminpuolisia tunteita eikä parisuhdetta voinut ajatellakaan?
Miksi pitäisi olla tunteita? Ehkä kaiken ei aina tarvitse olla niin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla tunteita? Ehkä kaiken ei aina tarvitse olla niin vakavaa.
Parasta sitten on, kun tunteettomat pysyvät kaltaistensa joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Voisi melkeen kuvitella elävänsä 1800-luvulla kun tätä palstaa lukee :D Tosielämän puolella kaikki panee.
Minä olen ollut vain nykyisen mieheni kanssa, ja jos tulee ero niin ostan dildon. En haluaisi miestä jolla on ollut paljon seksikumppaneita ja miehet valehtelevat määristä enkä luota enää miehiin.
Olen todella hyvä tekemään ruokaa, joten teen sitten vain itselleni hyvää ruokaa ja keskityn harrastamiseen ja kodin sisustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut vain nykyisen mieheni kanssa, ja jos tulee ero niin ostan dildon. En haluaisi miestä jolla on ollut paljon seksikumppaneita ja miehet valehtelevat määristä enkä luota enää miehiin.
Olen todella hyvä tekemään ruokaa, joten teen sitten vain itselleni hyvää ruokaa ja keskityn harrastamiseen ja kodin sisustamiseen.
Baareissa voi silti käydä miesten kanssa juttelemassa ja tanssimassa, mutta yksin kotiin.
Ei todellakaan haittaisi yhtään. En ole neitsyt itsekään.
On ihan eri asia vastata tähän 20-vuotiaana kuin vaikkapa nelikymppisenä. Ihmisellä voi olla erilaisia jaksoja elämässä, niistä oppii, ihmiset ja tilanteet muuttuu. Tunnen henkilöitä, joilla on takana hyvinkin eläväinen jakso, ja jos ei mennä ihan sataan niin ei olla kaukanakaan. Mutta kukaan ei heistä päällepäin sitä uskoisi.
Ja ihan yhtä lailla ovat omistautuvia uskollisia perheellisiä kumppaneita nykyisin kuin muutkin, ehkä enemmänkin, sillä tietävät mikä se "upean villin ja vapaan" elämän todellisuus on.
Miksi jotkut haluavat keräillä seksikumppaneita?
Pystyykö sellainen sitoutumaan?