Haittaisiko jos puolisollasi olisi ollut yli 100 seksikumppania ennen sinua?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut haluavat keräillä seksikumppaneita?
Pystyykö sellainen sitoutumaan?
Miksei pystyisi? Itse olen 42v mies ja olen pettänyt vain ensimmäisessä pitkässä suhteessani joskus 19 vuotiaana. Tai mikä lasketaan pitkäksi suhteeksi? Nuorempana ne oli 2-4 vuotta. Lasten äidin kanssa olin 12 vuotta. Kaikki päättyivät hyvässä yhteisymmärryksessä ja olen edelleen kaveri kaikkien exien kanssa. Suhteiden välissä vietin joidenkin mielestä villiä poikamieselämää. Parhaimmillaan/pahimmillaan yhden yön suhteita oli 2 yhden viikonlopun aikana. Mutta heti, kun olen tavannut naisen joka kolahtaa ja johon haluan tutustua, on muut naiset unohtuneet. Ja joka kerta olen toivonut, että tämä olisi se loppuelämän kumppani, mutta aina kaikki ei mene niinkuin haluaisi, enkä kuitenkaan halua tyytyä, enkä elää loppuelämääni onnettomassa suhteessa. Eikä yksikään suhde ole päättynyt hetkessä tai tunnekuohun vallassa, vaan asioista on keskusteltu ja yhdessä päätetty jatkaa erillään.
Olen kiitollinen kaikille entisille kumppaneilleni. Kaikilta olen oppinut paljon, enkä olisi nyt tässä ilman heitä.
Tälläkin hetkellä olen suhteessa. Yhteistä taivalta takana n. 3vuotta ja toivon koko sydämestäni, että tämä kestää hautaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Hyh. Onneksi on vielä miehiä ja naisia jotka harrastavat seksiä vain parisuhteessa.
Voihan se parisuhde kestää vaikka viikon ajan. Pariskunta voi ihan itse määrittää mikä heidän suhteen nimitys on. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään onkin väliä. Toisessa aloituksessa ihmiset ei osannut ajatella kysymystä oikein vaan vastasivat toisin kuin oikeasti ajattelivat.
Pöljä, on hieman eri asia onko tyypillä 100 panoa vai 2-10 panoa. Kyllähän sen tyypistä huomaa mikä tämä on, mutta jollakin viisikymppisellä luku saattaa olla kohtuullisen iso vaikka olisi kuksinut vain kerran kuukaudessa eri tyypin kanssa.
Tämähän se, eli jo ikäkin vaikuttaa. Jos jollakin kaksikymppisellä on ollut sata eri jamppaa/lyyliä, niin onhan se aikamoista jakoa niille laillisen ikärajan 16v. puitteissa oleville vuosille, mutta jos 56 vuotiaalla on ollut 100 eri ihmistä, niin neljäänkymmeneen vuoteen määrä ei ole mitenkään valtava, vaan jopa pieni.
Tätä samaa olin tulossa kirjoittamaan. Jos ihminen on tosiaan vaikka esimerkin mukaisesti 56 vuotias ja on aloittanut toiminnan 16 vuotiaana, niin viiden kumppanin vuosivauhdilla satanen tulee täyteen 20 vuodessa. Jos kumppaneita onkin vain kolme vuodessa, niin satanen tulee noin 33 vuodessa jne.
Kolme kumppania vuoden aikana ei pitäisi olla kenenkään mielestä iso määrä tai jos on, niin jotain on silloin pahasti vialla ja siveydensipulin kannattaa jättäytyä kissatädiksi/sedäksi.
Minun puolisolla oli ollut pari naista ennen minua. Hän oli tavatessamme 23 vuotias. En olisi edes ajatellut juttelua enempää, jos olisin huomannut, että mies bylsii sinne tänne.
Luultavasti meitä ei olisi tarkoitettu pariskunnaksi.
Ei haittaa, vaimolla ollut ennen minua kymmeniä jopa yli sata panoa. Toiveissa on että niitä tulee vielä lisää tulevaisuudessa. Ihanaa ja kiihottavaa kuulla kun vaimo kertoo noista vanhoista panoistaan, isoista ja pienistä kaluista joita saanut aikanaan.
Exällä oli varmaan enemmänkin, ei aluksi haitannut. Mutta yllätyin kuinka estoinen oli seksissä. Opetin hänet saamaan orgasmin, nauttimaan suu- ja anaaliseksistä. Eli jos olet ollut monen kanssa vain huomion ja miellyttämisen takia ns. spermaämpärinä niin onhan se outoa. Nauttikaa siitä seksistä.
Ei, jos saisin peppuseksiä ja tehdä hänelle kaikenlaista.
Onko kukaan nainen muuten valinnut ukkoaan osaksi sen takia, että on pienimunainen ja seksissä kokematon?
Hyh. Onneksi on vielä miehiä ja naisia jotka harrastavat seksiä vain parisuhteessa.