Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulle väliä kumppanisi aiempien seksikumppaneiden määrällä?

Vierailija
29.03.2023 |

Kumppanilla tarkoitan parisuhteeseen kanssasi ryhtyvää. Onko väliä menneisyyden sänkykumppanien määrällä? Yksinkertainen kysely aiheesta jota aina jankataan.

Onko sinulle väliä kumppanisi aiempien seksikumppaneiden määrällä?

Vaihtoehdot

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysynyt eikä minulta ole koskaan kysytty.

Nainen, avoliitossa

Vierailija
2/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä on ollut ennen meidän suhdettamme, ei kyllä kiinnosta. Eikä puolisokaan ole ollut utelias mun nuoruuden hömpötyksistä.

N 56, aviossa 34 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä, en haluaisi mieslutkan kanssa seurustella.

Vierailija
4/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on ollut suht "normaali" seksielämä, niin ei väliä. Mutta jos on ollut vaikka parisensataa yhden illan juttua eikä yhtään pidempää parisuhdetta, niin kyllä vain on väliä!  Vastasin siis "On väliä, olen nainen".

Vierailija
5/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tietynlainen tulevaisuuden indikaattori on jos toisella ollut keskimäärin vuoden tai parin suhteita non-stop siihen saakka. Tuskin tulee poikkeusta silläkään kertaa.

Vierailija
6/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kyselisi seksikumppanien määrää edes. Sillä tosin on välillä, millaisia ihmissuhteita henkilöllä on ollut. Jos keski-ikäisellä ihmisellä on vain lyhyitä juttuja tai irtosuhteita, suhtaudun skeptisemmin kuin sellaiseen, jolla on ainakin yksi tai vaikka muutama pitempi, selkeästi vakava parisuhde. Toisaalta suhtaudun skeptisesti myös, jos joku on muuttanut kaikkien kumppaneiden kanssa yhteen tyyliin "heti" tai hyvin lyhyen tapailun jälkeen.

En välttämättä torppaa muuten lupaavan oloista juttua tällaisten takia, mutta en ehkä odota mitään kovin vakavaa suhdetta sellaisen kanssa, joka ei ole siihen aiemminkaan kyennyt (vaan on esim. harrastanut vain lyhyitä suhteita). Ja toki ymmärrän, että aina pitkien suhteiden puuttuminen tai se, että suhteet eivät onnistu, ei johdu henkilöstä itsestään.

Vierailija
7/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän, että miehellä on ollut 4 pidempää parisuhdetta, joten olettaisin, että hänellä on ainakin 4 aiempaa seksikumppania. Sen tarkemmin en tiedä, eikä kyllä kiinnostakaan, eikä mieskään ole multa lukumääriä kysellyt.

Vierailija
8/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa huomioon, että jos haittaisi yhtään että puolisolla on ollut vaikka 300 yhdenillanjuttua, niin vastauksen pitäisi olla "on väliä".

Vierailija
9/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa huomioon, että jos haittaisi yhtään että puolisolla on ollut vaikka 300 yhdenillanjuttua, niin vastauksen pitäisi olla "on väliä".

Tai jos hän on neitsyt.

Vierailija
10/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry. Vastasin väärin. Olen nainen ja vastasin, että seksikumppanien määrällä ei olisi merkitystä. Jotenkin ajattelin, että mitäs se minulle kuuluu, mitä hän on aiemmin puuhaillut, mutta kyllä sillä on merkitystä. Se ei haittaa, jos seksukumppaneita on ollut esim. 20, mutta jos alkaa menemään lähemmäksi sataa, niin kyllä siitä voi jo omat päätelmänsä tehdä.

Vierailija
11/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysynyt, mutta kumppaneiden arvomaailmaan eivät kuulu bailaus, alkoholi tai satunnaissuhteet. Puolisoni kanssa emme ole koskaan käyneet muualla kuin syömässä ravintoloissa.

Vierailija
12/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos en määrää tiedä. Toki ihmettelisin jos prismassa käymme yhdessä ja jokatoinen mies moikkailee naista virnuillen.

M36

Vierailija
13/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta enää ja ei vaikuttanut aikanaan, olemme olleet yhdessä 25 vuotta. Mieheni on ihana ja rakas ihminen, hyvä isä lapsillemme ja paras ystäväni.

Vierailija
14/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. M28

Vierailija
16/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jos en määrää tiedä. Toki ihmettelisin jos prismassa käymme yhdessä ja jokatoinen mies moikkailee naista virnuillen.

M36

Asutte ilmeisesti jossain pikkukylässä?

Vierailija
17/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry. Vastasin väärin. Olen nainen ja vastasin, että seksikumppanien määrällä ei olisi merkitystä. Jotenkin ajattelin, että mitäs se minulle kuuluu, mitä hän on aiemmin puuhaillut, mutta kyllä sillä on merkitystä. Se ei haittaa, jos seksukumppaneita on ollut esim. 20, mutta jos alkaa menemään lähemmäksi sataa, niin kyllä siitä voi jo omat päätelmänsä tehdä.

No joo, tosin en usko, että minulla olisi ollut edes nuorena naisena tuollaisen sadan naisen nussijan kanssa mitään yhteistä. Kyllä sellaisen tyypin tynnistaa jo kaukaa ja hän ei minun perääni edes vilkaisisi, joten ei huolta.

Vierailija
18/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin tuolla kyselyllä ei olisi mitään informaatioarvoa. Minä vastasin, että ei ole väliä, koska tarkoitan sitä että kyseessä on yksityisasia, josta en kysele. Jos taas ihmisellä olisi tietty maine, niin silloin en edes kiinnostuisi hänestä.

Vierailija
19/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin tuolla kyselyllä ei olisi mitään informaatioarvoa. Minä vastasin, että ei ole väliä, koska tarkoitan sitä että kyseessä on yksityisasia, josta en kysele. Jos taas ihmisellä olisi tietty maine, niin silloin en edes kiinnostuisi hänestä.

Jos maineella on väliä, joudut tuntemaan tyypin aika hyvin ennen suhdetta. Kyselyssä kysytään haittaako menneisyys, vastasit siis väärin.

Vierailija
20/38 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä, ei kiinnosta. Hän kohtelee minua kuin kuningatarta ja on niin tehnyt jo monta vuotta. Miksi kaivella menneitä?