Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-vuotias jätetty päiväkodin pihalle yksin

Vierailija
28.03.2023 |

Voi kauhea, en kyllä voisi enää viedä lastani kyseiseen päiväkotiin. Aivan hirveää. Jos vanhemmat jättäisivät 3-vuotiaan yksin, eikö kyseessä olisi heitteillejättö ja lasua pukkaisi (aiheellisesti). Nyt kun päiväkoti tekee niin, asiaa "selvitellään".
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009478142.html

Kommentit (1860)

Vierailija
421/1860 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veis lastani kyseiseen päiväkotiin enää koskaan hoitoon. En edes, vaikka ei olisi ollut minun lapseni, joka jätettiin yksin

Vierailija
422/1860 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi unohtui, ei se oo paljon. Aatelkaa kaikkia niitä lapsia, jotka he muistivat ottaa mukaan! Kaikki tekevät joskus virheitä. No big deal.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1860 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee väkisinkin mieleen, liittyykö tämä jotenkin kellojen siirtämiseen? Siis kun on just vedetty kellot oikeaan aikaan että jos jokin kelloista ollut vetämättä tai laitettu väärään aikaan ja työntekijät ehkä luulleet että klo 17.30? Mut silti, pitäis kyllä tietty huonata ett "hei tätä ei ole haettu" tai "hei täällä on vielä yksi lapsi pihalla".

Tai jos joku väärinymmärrys sattunut samalla?

Mutta.. täytyy sanoa että noin pieniä lapsia on erittäin vaikea oppia tunnistamaan lyhyessä ajassa ja varsinkin sijaiselle vaikea oppia samantien tunnistamaan kuka on vanhempi (varsinkin jos hakemassa onkin joku muu). Se on oikeastaan aika kaaottista. Siksipä lapsesta olisi hyvä olla kuvakin jossain. Pelkkä käsin kirjaaminen ei auta koska kuittaajan pitäisi olla vanhempi. Liian helppo erehtyä.

Vierailija
424/1860 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylensyöneet Marimekko-päiväkoti-hoitajat ovat nyt kahvipöytäkeskusteluissaan tärkeinä.

Vierailija
425/1860 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo ihan tapon yritys vaikuttaisi olevan. Jokainen alan ammattilainen tietää että tuon ikäisellä on suuri todennäköisyys päästä hengestään yksin jätettynä.

Vierailija
426/1860 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä asia, mutta kyllä noista kauhukuvista vielä puuttuu mahdollisuus, miten ufo olisi voinut siepata lapsen ja viedä  Pohjosi-Koreaan uudeksi johtajaksi-

Vierailija
427/1860 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vie nykyään enää lapsensa päiväkotiin kun meno on tällaista? Ei ole hoitajia. Ja tämä on vasta alkusoittoa.

Vierailija
428/1860 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tästä ole tullut vielä lisätietoja?

Vierailija
429/1860 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
430/1860 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat vois hakea tenavansa ajoissa.

Vierailija
431/1860 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, ei yhtään ihmetytä.

Olen itse hoitoalan esimies ja nyt on vallalla sellainen ajatus, että pestään kädet kaikesta. Ei oon mun vastuulla on yleinen lause.

Eli veikkaanpa, että se jonka piti olla päätyyn asti, oli sairastunut. Pomo ei ollut tajunnut ja loppu sakista tyynenä laittaa ovet lukkoon (vaikka ei sekään ole omalla vastuulla) ja hipsitään kotiin.

Hauskinta tässä hommassa on, ettei kukaan puhu mitään. On hienoa olla työpaikassa, jossa pitää olla kaiken aikaa kaikesta valppaana kuin perusduunin lisäksi, mikään muu ei ole huolena. Eikä se omakaan duuni nyt ihan niin nuukaa ole vaikka ei viitsikään.

Vierailija
432/1860 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajan rukoushetki .

Vierailija
433/1860 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukousaika.fi

Vierailija
434/1860 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko kaikki työntekijät vain lähteneet kotiin ja lukinneet päiväkodin ovet lähtiessään ja jättäneet tuon yhden pienen lapsen istumaan yksin päiväkodin pihalle, vaikka päiväkodin piti olla paljon myöhempään auki ja oli sovittu että vanhemmat hakee tuon lapsen myöhemmin?

Sitähän nyt selvittävät, mikä on minusta luonnollinen osa tapahtumaketjua. Oletettavasti pihalla ollut työntekijä luullut kaikki lapset noudetuksi ja hän lähtenyt kotiin. Tuskin monessakaan tarhassa työntekijä odottaa aukioloajan loppuun, jos kaikki lapset on jo haettu. 

Vierailija
435/1860 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut päiväkodissa töissä, mutta täytyy sanoa, että en jaksa koko ajan enää opetella uuden työpaikan töitä. Olen ollut 4 eri työpaikassa 5 vuoden sisällä ja se altistaa virheille.

Vierailija
436/1860 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee väkisinkin mieleen, liittyykö tämä jotenkin kellojen siirtämiseen? Siis kun on just vedetty kellot oikeaan aikaan että jos jokin kelloista ollut vetämättä tai laitettu väärään aikaan ja työntekijät ehkä luulleet että klo 17.30? Mut silti, pitäis kyllä tietty huonata ett "hei tätä ei ole haettu" tai "hei täällä on vielä yksi lapsi pihalla".

Jos työntekijällä olisi ollut kello siirtämättä, niin hänen kello olisi ollut 16:30 vaikka todellisuudessa kello oli jo 17:30. 

Vierailija
437/1860 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut päiväkodissa töissä, mutta täytyy sanoa, että en jaksa koko ajan enää opetella uuden työpaikan töitä. Olen ollut 4 eri työpaikassa 5 vuoden sisällä ja se altistaa virheille.

Onko joka päiväkodissa eri sääntö lapsen yksin jättämisestä?

Haloota nyt.

Vierailija
438/1860 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään, minulla on lapsia ja olen kohta 50. CV 2 sivua.

Jos tulee virheitä niin niitä sitten vaan tulee. Olen väsynyt menemään koko ajan uuteen työpaikkaan.

Vierailija
439/1860 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joka päiväkodissa eri sääntö lapsen yksin jättämisestä?

Haloota nyt.

Tuossahan lukee, että en ole ollut päiväkodissa.

Vierailija
440/1860 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään, minulla on lapsia ja olen kohta 50. CV 2 sivua.

Jos tulee virheitä niin niitä sitten vaan tulee. Olen väsynyt menemään koko ajan uuteen työpaikkaan.

Työkkäri ei ymmärrä kuinka raskasta on mennä koko ajan uuteen työpaikkaan. Minulla on lapsia joten en voi vai iltaisin maata soffalla.

Joten virheitä saa töissä tulla, asiakkaat selvittäkööt omat juttunsa sitten itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi