Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä, joka ei voi edes siinä tilanteessa rehellisesti vastata, että ei kiinnosta, vaikka ihan suoraa kysyy?

Vierailija
28.03.2023 |

Rasittava ihmistyyppi. En ole mitenkään uhkaava tai takertuva, että ei tarvitse minua pelätä.
Sanoin eräälle henkilölle viestillä, että minulle on tullut tunne, että hän ei ole kiinnostunut minusta ja että pitääkö tämä paikkansa. Henkilö vastasi, että ei tietenkään pidä paikkansa ja että tottakai on kiinnostunut.

No olisi pitänyt luottaa omiin tuntemuksiini.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin saada selvyyden asiaan. On helpompi päästä yli, jos saisi suoria vastauksia edes joskus. Näemmä sekin on sitten takertumista joidenkin mielestä, mikä on kumma koska yhdellä sanalla pääsisivät lopullisesti eroon toisesta, mutta sen sijaan sanovat valheen ja näin jättävät toisen edelleen roikkumaan.

Ymmärrätkö, että se saattaisi viedä heidät huonoon valoon?  He pelaavat omaan pussiin yrittämällä pitää sen mielikuvan yllä, että ovat sinun ja muiden silmissä hyviä tyyppejä.

Jos kumpikaan ei tunne toisen kavereita niin mitä tuo auttaa? Typerää ajatella, että heistä jäisi jotenkin hyvä kuva. Rehellisyys on kaunista.

90 % ihmisistä kuitenkin toimii niin.  

Vierailija
22/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun olisi vaikea sanoa, että en ole kiinnostunut.

Voisin sanoa ehkä, että ollaanhan me oltu pitkään kavereita. Miksi sitä kysyt. Eihän meidän tarvitse olla liimattuna ja näillä mennään.

Miksi sr on niin vaikeaa sinulle? Itselleni hyvin helppoa ja olen saanut kiitosta pariinkin kertaa siitä, että en anna ymmärtää mitään mitä en tarkoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on mies ja tämän tapailu, niin olet pelkästään hänen fuckbodynsa.  Ei halua parisuhdetta, mutta seksi kelpais.

Vierailija
24/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun olisi vaikea sanoa, että en ole kiinnostunut.

Voisin sanoa ehkä, että ollaanhan me oltu pitkään kavereita. Miksi sitä kysyt. Eihän meidän tarvitse olla liimattuna ja näillä mennään.

Miksi sr on niin vaikeaa sinulle? Itselleni hyvin helppoa ja olen saanut kiitosta pariinkin kertaa siitä, että en anna ymmärtää mitään mitä en tarkoita.

Monikaan ei ymmärrä suoraa puhetta, se koetaan kiusalliseksi ja töykeäksi.

Vierailija
25/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aivan järkyttynyt ihmisten mielipiteestä tähän ap:n asiaan. Siis ei saa kysyä suoraan onko kiinnostusta? Onko tää suomalainen tapa?

Jos toinen puhuu, että haluaa olla sun kanssa, mutta ei soita eikä laita viestiä, niin ei saisi kysyä suoraan missä mennään? Rehellinen molempia kunnioittava kommunikointi kahden aikuisen välillä on huono juttu?

Ja te olette kaikki aikuisia ihmisiä ja tätä mieltä? Järkyttävää. Ja sit kaikkialla aina valitetaan, kun kumppani ei kommunikoi, kun ettehän te tunnu sitä edes haluavan

Vierailija
26/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on mies ja tämän tapailu, niin olet pelkästään hänen fuckbodynsa.  Ei halua parisuhdetta, mutta seksi kelpais.

Ei me mitään fuckbodeja olla, kun ei olla kertaakaan harrastettu seksiä.

Vierailija
27/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kuitenkin irtoaisi. Hätävaraa kannattaa aina jättää.

Vierailija
28/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aivan järkyttynyt ihmisten mielipiteestä tähän ap:n asiaan. Siis ei saa kysyä suoraan onko kiinnostusta? Onko tää suomalainen tapa?

Jos toinen puhuu, että haluaa olla sun kanssa, mutta ei soita eikä laita viestiä, niin ei saisi kysyä suoraan missä mennään? Rehellinen molempia kunnioittava kommunikointi kahden aikuisen välillä on huono juttu?

Ja te olette kaikki aikuisia ihmisiä ja tätä mieltä? Järkyttävää. Ja sit kaikkialla aina valitetaan, kun kumppani ei kommunikoi, kun ettehän te tunnu sitä edes haluavan

Ok hän siis on sanonut haluavansa olla sun kanssa, eli ilmeisesti sitten vietätte aikaa yhdessä. Ei silloin tarvitse viestitellä tai soitella.

Vierailija
29/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo on epäkypsää takertumista, että kysytään vaikka merkit ovat selvät. Siinä vaiheessa kun tulee tarve kysyä, tiedät jo itse vastauksen. Itseään kunnioittavaa on silloin päästää irti.

Merkit eivät olleet selvät vaan epäselvät, jos merkit olisivat olleet selvät en olisi kysynyt mitään.

Ei, vaan haluat uskotella itsellesi, että ristiriitaisia signaaleja antavan ihmisen positiiviset signaalit olisivat niitä aitoja, ja ihmettelet negatiivisia. Se on juuri päinvastoin: ristiriitaisia signaaleja antava henkilö ei ole kiinnostunut, muttei tohdi sanoa sitä suoraan tai haluaa pitää varalla. Tiedät tämän itsekin, muttet halua uskoa ja siksi kyselet perään. Itseään kunnioittava aikuinen ihminen ei toimi niin vaan luottaa omaan päättelykykyynsä.

En kyllä yhtään jaa tätä ajatusta. Vaikka olisi itse varma, niin ei siinä ole mistään itsekunnioituksesta kyse, että asian toiselta vielä varmistaa.

Eikö aikuisen pitäisi myös pystyä sitten suoraan sanomaan, että ei ole kiinnostunut?

Eikö olisi kaikkein fiksuinta, että aikuiset ihmiset opetteleisivat kunnioittamaan myös muita? Sitä ainakin opetan omille lapsilleni. Jos et ole kiinnostunut, niin kerro se rehellisesti, koska sitä rehellisyyttä osaa loppupeleissä sitten arvostaa enemmän kuin valehtelua tai ghostaamista.

Minä luota monessa asiassa omaan päättelykykyyn, mutta se wi silti estä minua varmistamassa asiaa googleta tai joltain toiselta ihmiseltä, joka tietää aiheesta enemmän. Aivan naurettava ajatusmaailma, että se on merkki itsekunnioituksesta, kun haluaa selvittää kahden aikuisen ihmisen väliset asiat.

Vierailija
30/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok hän siis on sanonut haluavansa olla sun kanssa, eli ilmeisesti sitten vietätte aikaa yhdessä. Ei silloin tarvitse viestitellä tai soitella.

Ehkä olin hiukan epäselvä, mutta tarkoitin, että esim. Jutellaan ja toinen sanoo, että pitää ja haluaa olla sun kanssa, mutta sitten katoaa päiviksi, mitään ei kuulu. Tottakai jokainen tajuaa, että puhetta se vain oli, mutta kyllä aikuisen ihmisen pitää osata suoraan sanoa, että en halua sitoutua sinuun, jos toinen sitä sitten hämmennyksissään kyselee. Kyllä mä olen ollut joskus kiinnostunut, mutta monta kertaa satutettuna etenin varovasti ja pienten lasten äitinä ei aina ehdi roikkua puhelimella, niin toiselle voisi tulla tunne, että en olekaan kiinnostunut. Minä vaan sanoisin kyllä suoraan, että kiinnostusta ei ole.

Sen sijaan, että hyväksytään huonoa käytöstä aikuisilta meidän pitäisi yrittää rakentaa maailmaa, jossa ihmiset kunnioittavat toisiaan. Totuus sattuu, mutta kunnioitus, molemminpuolinen on oikeasti itseäänkunnioittavan aikuisen merkki.

Vierailija
31/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies varattu? Jos hänellä ei vain löydy sinulle aikaa niin paljon kuin haluaisit?

Vierailija
32/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksinkertaisesti vaan voi, eihän sen kyselijän tarkoitusperiä voi tietää, se kuuluu elämisen perustaitoihin että ymmärtää jos joku ei ole kiinnostunut jos nyt ei ole selvä diagnoositapaus jompi kumpi, jolloin olisi parempi käyttää sitä tasoa mitä toinen pystyy käsittämään.

Vierailija
33/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudut sitä kysymään, niin hän ei ole kiinnostut. Ass simply as that.

Vierailija
34/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yksinkertaisesti vaan voi, eihän sen kyselijän tarkoitusperiä voi tietää, se kuuluu elämisen perustaitoihin että ymmärtää jos joku ei ole kiinnostunut jos nyt ei ole selvä diagnoositapaus jompi kumpi, jolloin olisi parempi käyttää sitä tasoa mitä toinen pystyy käsittämään.

Eli toisin sanoen mm. Ghostaaminen on ok ja hyväksyttävää? Ainakin tuolla ajatusmaailmassa.

Minkä takia sitten puhutaan käsitteestä ghostaaminen ja niin monet sen on kokenut, jos kyse on vain siitä, että aikuisten pitäisi toisen aikuisen ristiriitaisesta käytöksestä/puheista olla 100% varma, että se tarkoittaa jotain tiettyä asiaa. Eihän ghostaamista sitten käytännössä ole olemassakaan, vain kasa typeriä aikuisia, joilla ei, tämän ketjun mukaan, ole itsekunnioitusta.

No itse en ainakaan aio ikinä ketään ghostata vaan sanon jatkossakin aina rehellisesti onko suhteella tulevaisuutta omalta puoleltani vai ei.

Vierailija
35/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitä treffeille. Siinähän kaikki selviää.

Vierailija
36/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos asuvat omissa kodeissaan, miten tapaamiset sun muut sovitaan, jos ei viestitellä tai soiteta? Minusta olisi pelottavaa tai vähintäänkin outoa, jos mahdollinen seurustelukumppani ilmestyisi ovelleni ilman sopimista. Nyt kun olen oman kumppanini kanssa seurustellut pidempään, on normaalia tulla ilman tarkkaa sopimista, mutta ilmoittelemme siltikin.

Vierailija
37/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ei syystä tai toisesta halua sanoa suoraan tai sitten hän on rehellinen, mutta sulle ei hänen kiinnostuksensa riitä.

Vierailija
38/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos asuvat omissa kodeissaan, miten tapaamiset sun muut sovitaan, jos ei viestitellä tai soiteta? Minusta olisi pelottavaa tai vähintäänkin outoa, jos mahdollinen seurustelukumppani ilmestyisi ovelleni ilman sopimista. Nyt kun olen oman kumppanini kanssa seurustellut pidempään, on normaalia tulla ilman tarkkaa sopimista, mutta ilmoittelemme siltikin.

Ymmärsin että he kuitenkin puhuvat toisilleen, eli varmaan näkevät usein jossain? Sama työpaikka ehkä?

Vierailija
39/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valheellista lapsuudesta. Miten pitää olla kiva kaikille, ei saa loukata toista, jne.

Tuo hyvin mahdollista. Itse opetan lapsilleni, että toiset ihmiset tulee ottaa huomioon ja kunnioituksen tulisi olla molemminpuolista. Joskus kysyn 6v pojaltani halia ja hän joskus toteaa, että ei nyt halua halata ja usein kertoo syynkin sille, miksi juuri sillä hetkellä ei halua halata. Lapsikin osaa puhua ja aikuiselta sitä ei saisi odottaa. Todella kummallista

Vierailija
40/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei ole telepaattisia kykyjä.

Kiinnostunut missä mielessä, voisi vielä kysyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän