Me naiset:mies kuoli ja rakastui sitten kuoleen miehen veljeen!
hullun touhua sanon minä. Lyhyt aika on kun on mennyt uusiin naimisiin ja miten ulkomaalaisvirasto on voinut myötää noin lyhyen ajan sisällä miehelle oleskeluluvan?????
Kommentit (31)
ja miten se pappi on voinu vihkiä kuolleen ja elävän? mahtoi olla kiihkeä hääyö.. kaveri ainakin ollu kankeena.
Minun tuttavapiirissä on tällainen tapaus (en oo lukenut me naisia,vaan perustan tietoni ap:n hataraan ilmaisuun).
Mies kuoli,hältä jäi vaimo ja kaks lasta. Nainen meni 7kk miehen hautaamisesta miehen veljen kanssa naimisiin.
Olivat aina olleet hyvissä väleissä ja läheisiä ja lähentyivät enemmän kun veli tuki perhettä kuolemantapauksen jälkeen.
Tästä on n15v ja edelleen ovat naimisissa ja heillä on 2 yhteistäkin lasta.
toisilla kestää näköjään pitkään tuo suru aika ja ihme että ulkomaalaisvirasto on myötänyt oleskeluluvan. Yleensä vaativat pidempää tuttavuutta ja sitä että ollaan oltu sitä arkea pidempää.
Mies hukkui perheen uintireissulla.
On se kummaa toimintaa ulkomaalaisvirastoltakin, että näin pian on luvat myönnetty, kun toiset taistelevat jopa kaksi vuottakin, että saavat miehelleen oleskeluluvan. Mitenkähän tämä Heidi ja hänen nykyinen puoliso ovat todistaneet todella rakastavansa toisiaan, kun muiden liittoja luullaan lumeliitoiksi?
joku ei ymmärtänyt:) no jos mun mies kuolis niin en rakastuis hänen veljeensä. Eli pysyköön veli lapsille setänä ei " isänä" ja tosiaan minäkin kummastelen tuota ulkomaalaisviraston touhua huh
Entä, jos veljeä ei ole? Appiukko sitten?
taattu se, että lapsille ollut isähahmo, joka verisukulainen, eli välittää jossain määrin edes lapsista. Jos ei sosiaalihuoltoa, niin hyvä keksintö.
Ja ulkomaalaivirasto on ihan p! toisille sanotaan että lumeliitto ja näille lyötiin aika helposti oleskelulupa!
ihmettelen vain, miten hanakasti aina surevaa ihmistä arvostellaan, eikä hän saisi löytää uutta onnea sitten millään, aina löytyy joku ulkopuolinen, jonka on sopivaa luetella miten pitää elää.
Rakkauden tiet ovat tuntemattomat...
naimisiin jonkun mieheni veljen (5 kpl) kanssa, jos mieheni kuolisi...
Enkä menisi sittenkään, vaikka asuisimme miehen kotimaassa.
Minä kun olen suomalainen, huolimatta siitä että mieheni on ulkomaalainen, ja kuolleen miehen veljen naiminen ei kuulu meikäläisten tyyliin.
toisilta vaaditaan pitkää yhdessä oloa ym!
Miten voi noin sekopäinen aloitus olla?!
Eikö voi edes vähän vaivaa nähdä, että kuulostaisi edes täyspäiseltä?
ilmeisesti nainen tässä kuitenkin oli suomalainen. minä en todellakaan voisi kuvitella alkavani mieheni veljen kanssa jos mieheni kuolisi, ei tulis mieleenkään, yöks.
aika nopea " rakastuminen" ja jos mieheni kuolisi niin en minäkään rakastuisi hänen veljeensä.
sillä siskon mies ei saanut oleskelulupaa vaikka oli tulossa yhteinen lapsi ja oli yhteistä polkuja kuljettu jo pidempää.
Afrikassa on kulttuureja, joissa on yleistä mennä naimisiin kuolleen puolison sisaruksen kanssa.