Jos olisit kirjaston kirja, mihin olisit mennyt piiloon?
Uskomatonta, kirjaa ei löydy mistään vaikka olen kaikki paikat kääntänyt kotona ympäri. Sohvatyynyt on nosteltu, sänkyä siirretty, vaatehuone pengottu jne.
Missä se on?
Kommentit (51)
Lankakorissa vanhojen lanjakerien ja vanhojen käsityölehtien alla.
Vierailija kirjoitti:
Joku lainasi sen edelleen sinulta.
Tai tuttava varasti kiusantekomielessä.
Keräyspaperilaatikossa. Makkarin sängyn alla. Lapsen pöydällä koulukirjojen seassa.
Minä tein kerran sen virheen että lainasin siskolleni kirjaston kirjan, olin siis sen omalla kortilla lainannut. Sisko opiskeli toisella paikkakunnalla ja oli palauttanut sen kirjastoon siellä. Tsiisus mikä idiootti, niin kuin itsekin olin kun lainasin! Minä jouduin sitten maksamaan kirjan omalle kirjastolleni.
osaan ajatella kuin kirjat - ja siksi löydän ne
normaalit etsijät eivät osaa ajatella yhtä loismaisesti ja katalasti kuin kirjat
Siksi minä löydän ne
Käy katsoon kirjastosta, ettei olisi oikealla paikallaan siellä hyllyssä. Eli olisi jäänyt ns. vetämättä palautusautomaatin läpi, vaan vain mennyt suoraan palautettujen kirjojen hyllyyn, ja virkailija vienyt paikoilleen.
Jos sen olisi sieltä joku muu sitten ehtinyt jo lainaamaan itselleen, niin silloin sun laina siitä olisi mitätöitynyt eikä se näkyisi enää sun lainoissa. Mutta jos sattuisi olemaan siellä hyllyssä, tarkasta. Tai pyydä virkailija tarkastamaan.
Kotona se voi olla missä vaan. Sohvan, sängyn, kaapin alla, yöpöydän takana, jossain laukussa, auton penkin alla, vaatehuoneessa, kaverilla, parvekkeella jne.
Vierailija kirjoitti:
Pöydän ja seinän välissä
Sängyn päädyn ja seinän välissä lattialla? Putosi sinne, kun nukahdit.
Kaapin päällä lukunojatuolisi ja jääkaapin välillä?
Hujahdin lämpöpatterin ja seinän väliin. Edellisen kerran lapsukaiset tai äiti olivat laittaneet minut isomman kirjan väliin, eikä kirjastonhoitaja huomannut minua. Kerran lojuin sanomalehtipinossa melko pitkän ajan.
en tiedä missä olen... täällä on pimeää :( Ehkä olen seinän ja sängyn välissä ?
Mieti missä luit sitä viimeksi, mikä on viimeisin mielikuva kirjan kanssa?
Joku lainasi sen edelleen sinulta.