Kuntopyörä laihdutukseen kotona?
Olisi tarve liahduttaa niin olisiko kuntopyörä hyvä? En halua mennä mihinkään kuntosalille polkemaan kun kaikki tuijottaa minua. Eli onko teillä kuntopyörä kotona?
Poljetko?
Paljonko poljet?
Minkälainen pyörä?
Kommentit (643)
Mistä näitä salaliittoteoreetikkoja oikein kumpuaa?
Ei se hankinta laihduta kun lompakkoa. Sillä pitää polkea hulluna joka päivä ja pitkään. Hien pitää lentää.
Samalla herkuttelu seis kokonaan ja muutenkin punnita syömisensä.
Minä tykkään crosstrainerista. Teen sillä hiit-treenejä youtubesta tai kuuntelen samalla äänikirjaa.
Nykyisin tykkään jumpata kotona, ennen piti aina mennä salille. Suosittelen myös muita pikkuvempaimia kuten jumppapallo ja kuminauhat ym. Tykkään myös bosupallosta, sillä on minusta kaikista helpoin tehdä vatsalihaksia.
Mä kuntopyöräilin paljon, kun olin lasten kanssa kotona. Oli vaikeaa päästä mihinkään, lapset nukahti usein kuntopyörän ääneen. Ihan hyvä ostos oli. Ostin nettikirppikseltä 40 eurolla, toimii vieläkin oikein hyvin. Nykyisin ajelen sillä, jos ulkona on tosi huono sää.
Niin inhokkiketjukin nauratti ja pystyin monen inhokkeihin yhtymään.
Näitä lisää näiden lueskelu on ollut hyvää ajanvietettä illan pimeinä tunteina
Taitaa olla taas huumorintajuttomien kirjoituskilpailut käynnissä
Minäkin haaveilen että olisin joskus mukana paikallispolitiikassa. Mutta sen verran realisti olen ettei sinne ole mitään asiaa oikeasti.
Laihdutukseen pelkkä kuntopyörä ei ole soveltuva. Jos olet aloittelija, niin hyvä on aloittaa peruskestävyydestä esim. kävely.
Kuntopyörä on turhin ostokseni ikinä. Mikään ei ole yhtä tylsää kuin kuntopyörän polkeminen sisätiloissa, viisi minuuttia riittää. Oikea polkupyöräily ulkona on paljon hauskempaa, maisemat vaihtuu ja aika kuluu nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutukseen pelkkä kuntopyörä ei ole soveltuva. Jos olet aloittelija, niin hyvä on aloittaa peruskestävyydestä esim. kävely.
Ihan yhtä hyvin voi kuluttaa energiaa kuntopyörällä kuin kävelemällä. Myös peruskestävyyttä voi harjoitella ihan yhtä hyvin kuntopyörällä, kun pitää vastuksen sopivan pienenä. Minä pidän itse kävelystä enemmän, mutta kuntopyörä on hyvä vaihtoehto huonolla säällä (erityisesti liukkailla keleillä) ja henkilölle, jonka on esim. pienten lasten takia vaikea päästä lähtemään kotoa.
Kuntopyörä, crosstrainer,soutulaite tai kävelymatto. Mikä tahansa on hyvä jos käytät sitä. Mieti ennen ostamista tuleeko sitä varmasti käytettyä. Kannattaa myös miettiä onko sille sopiva paikka. Kuntolaitetta tuskin tulee käytettyä jos se pitää aina etsiä ja vetää ulos komerosta vaatekasan alta. Itselläni on kotonani kolme ensin mainittua ja käytän kaikkia. Crosstrainer on kuitenkin kovimmassa käytössä.